Licitatie Publica - Reactivi
Anunt de participare numarul 144818/10.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA CURSARU, Tel. +40 0244521641, Email: [email protected], Fax: +40 0244521641, Adresa internet (URL): PLOIESTI, STR GAGENI NR100, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str Gageni, nr 100, Ploiesti Jud Prahova Laborator UPU
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 212, 008RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim la o luna - maxim la 6 luni in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar existent pe perioada derularii acordului cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 ?PACHET REACTIVI ANALIZOR AUTOMAT DE IMUNOLOGIE TIP PATHFAST
LOT 2 ?PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORUL DE GAZE ABL 800
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1
DenumireU/M CANTITATE MIN 36 LUNI CANTITATE MAX 36 LUNI
CK MBKIT (60TESTE)1015
cTnI TroponinaKIT (60 ESTE)108216
D-DIMERKIT (60 TESTE)3036
MIOGLOBINAKIT (60 TESTE)1530
NT PROBNPKIT (60TESTE)3036
HS CRPKIT (60 TESTE)1015
VARFURI DE REACTIE KIT(210 TESTE)6072
PRESEPSIN KIT (60 TESTE)1015LOT 2
Denumire U/M CANTITATE MIN 36 LUNI CANTITATE MAX 36 LUNI
S 1820 Calibration sol 1 fl 36 45
S 1830 Calibration sol 2 fl 36 45
S 8370 Cleaning solution fl 36 45
S 4980 Rinse solution fl 110 150
Gaz 1 Cutie 30 40
Gaz 2 Cutie 30 40
S 5362 Hypochlorite Solution for Protein Removal fl 15 20
D 7066 Glu membrane box Cutie 3 5
D 733 Ca membrane box Cutie 3 5
D 722 K membrane box Cutie 3 5
D 744 Cl membrane box Cutie 3 5
D 788 - P CO2 membrane box Cutie 3 5
D 755 Na membrane box Cutie 3 5
D 799 PO2 membrane box Cutie 3 5
D711 Ref membrane box Cutie 3 5
D 7077 Lac membrane box Cutie 3 5
Autochek5+ (rosu) Cutie 6 10
Autochek5+ (albastru) Cutie 6 10
Autochek5+ (galben) Cutie 6 10
Autochek5+ (verde) Cutie 6 10LOT 1
DENUMIRE PRODUS CANTITATE MIN / luna CANTITATE MAX/lunaCK MB 1 2
cTnI Troponina 3 6
D-DIMER 1 2
MIOGLOBINA 1 2
NT PROBNP 1 2
HS CRP 1 2
VARFURI DE REACTIE 1 2
PRESEPSIN 1 2LOT 2
S 1820 Calibration sol 1 1 2
S 1830 Calibration sol 2 1 2
S 8370 Cleaning solution 1 2
S 4980 Rinse solution 3 4
Gaz 1 1 2
Gaz 2 1 2
S 5362 Hypochlorite Solution for Protein Removal 1 2
D 7066 Glu membrane box 1 2
D 733 Ca membrane box 1 2
D 722 K membrane box 1 2
D 744 Cl membrane box 1 2
D 788 - P CO2 membrane box 1 2
D 755 Na membrane box 1 2
D 799 PO2 membrane box 1 2
D711 Ref membrane box 1 2
D 7077 Lac membrane box 1 2
Autochek5+ (rosu) 1 2
Autochek5+ (albastru) 1 2
Autochek5+ (galben) 1 2
Autochek5+ (verde) 1 2
Valoarea estimata fara TVA: 2, 212, 008RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul aferent garantieisi echivalentin euro la cursul BNR ;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Nota: Lista persoanelor care in interesul art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizii in cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIANDIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA IONDIRECTOR MEDICAL: DR.FLORIN PUSCARIUPRESEDINTE COMISIE EVALUARE: Stoica Adriana
-Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise scanat, in limba in care au fost emise-copie conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale conform formularului nr.3
Prezentarea bilantului contabil aferente exercitiilorfinaciare ale ultimilor 3 ani vizatesi inregistrate de organele competente edificatoare.
In cazulincare din motive justificative corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile pe anul2012, se vor accepta orice alte documente relevantedin care sa rezulte cifra de afaceri a anului respectiv.- Declaratii privindcifrade afaceri globala carevizeaza activitatea din cel mult trei ani, in masura in care informatiile respective suntdisponibile. ( ani 2010.2011.2012)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularului nr.3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Produselesa aiba marcaj CE.
Livrarile de produse se confirma prin prezentareaunor certificate /documente( constatator/ recomandare/proces verbalde receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de cate oride catre clientulbeneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin (1) lita) din OUG 34/2006.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Formularul nr ? 5.
Mostre din fiecare produs ofertant, cu titlu gratuit, in ambalajul in care se va face livrarea. Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante inainte de data-limita de depunere a ofertelor(ART.19 ALIN.3 HG1660/2006). Mostrele prezentate de ofertantul castigator se pastreaza ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 15 zile calendaristice de la incheierea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr ? 5.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la Autoritatea Contractanta si la Consiliul National de Solutionare a contestatiilor in termenele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: str Gageni nr 100, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Tel. +401 0244537711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2013 12:48