Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi


Anunt de participare numarul 148699/25.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE CLUJ
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. IULIU MOLDOVAN nr.23, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400348, Romania, Punct(e) de contact: SCBI, Str.IULIU MOLDOVAN nr.23, Cluj-Napoca, Tel. +40 0264594655, In atentia: Ec. Mihaela Florescu, Email: [email protected], Fax: +40 0264593105, Adresa internet (URL): www.infectioasecj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Boli Infectioase ClujLaboratoarele Spitalului, str.Iuliu Moldovan NR.23, prin grija ofertantului fara nici un fel de implicare din partea autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 194, 985.07 si 13, 485, 052.65RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza un numar de 24 contracte subsecvente in functie de necesitati si de existenta resurselor financiare cu aceasta destinatie. Cantitatile minime si maxime aferente unui contract subsecvent se gasesc in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de reactivi asa cum sunt specificate in anexa B a prezentei fise de date si in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei B, informatii privind loturile si caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 194, 985.07 si 13, 485, 052.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1% DIN VAL. ESTIMATA(fara TVA) A LOTULUI/ LOTURILOR PENTRU CARE SE DEPUNE OFERTA asa cum sunt specificate in anexa B a prezentei fise de date si conform art. 278 pct.1 din O.U.G 34/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), GP se va constitui in procent de 50% din cuantumulprecizat.PERIOADA DE VALABILITATE A GP VA FI CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI, RESPECTIV 90 DE ZILE de la data limita pt depunerea ofertelor.DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTARE conform art. 86 al.1 din H.G 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - Virament bancar in contul: RO59TREZ2165006XXX025374 TREZORERIA CLUJ sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta indocumentatia de atribuire.Pt scrisoarea de garantie bancara de participare se va utiliza form. nr.6 din sect.formulare.Echivalentul in leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu 5zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Dovada constituirii de participare va fi prezentata in original, la vedere. Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de GP in cuantumul, forma si avand perioada devalabilitate solicitata in documentatia de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTARE conform art. 90 al.1 din H.G 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - Virament bancar in contul : RO59TREZ2165006XXX025374 TREZORERIA CLUJ sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contractual subsecvent. - In cazul ofertantilor care se regasesc in catergoriaintreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de participare se va constitui inprocent de 50% din cuantumul precizat. (Formularul8)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri ASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind elegibilitatea ? completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 1- vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006- completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 2- se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul(conform art. 186/190 din OUG nr.34/2006).
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 ind.1 completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 7- se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, dupa caz.
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 4
Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?; in cazul unei asocieri , aceasta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?; in cazul unei asocieri , aceasta trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
Certificat Cazier Fiscal- eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".
Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.691 din O.U.G nr.34/2006, mentionam persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire : Manager Ec. Muresan Ioan, Director financiar contabil Ec. Rusu Dorel, Director medical Dr. Lupse Mihaela, Sef serviciu administrativ Cons.Jur.Anca Tarta. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? ; in cazul unei asocieri , aceasta trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform prevederilor Ordinului nr. 509/206 al presedintelui ANRMAP.
Autorizatiile de Punere pe Piata(conform legii 95/2006) pentru toate produsele ofertate ? Ofertantul este obligat sa detina Autorizatiile de Punere pe Piata pentru toate produsele ofertatePentru persoane fizice romane:
Autorizatie de functionare/ alte echivalente, in oricaredin urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, valabilla data limita de depunere a ofertelor.
- autorizatia de utilizare sau certificat de inregistrare a dispoziitivelor medicale cu marca CE, emis de MS, conform reglementarilor in vigoare.
- certificat de inregistrare a reprezentantului Autorizat al producatorilor emis de MS(legea 95/2006)
Pentru persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident , in traducere autorizata in limba romana, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala ? Completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 5- cuprinde informatii cu privire la datele de identificareale firmei , declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie, pe ultimii 3 ani.
Cursul de schimb este cursul mediuanual comunicat de BNR aferent fiecarui an.
Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerarea resurselor tuturor membrilor grupului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 5- cuprinde informatii cu privire la datele de identificareale firmei , declararea cifrei de afaceri anuale la 31decembrie, pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Se solicita mostre la data limita de depunere a ofertelor pentru toate produsele oferite, inclusiv controale si calibratori. Mostrele vor fi testate de reprezentantul specialist al ofertantului.
Un document prin care se certifica implemenatreasistemului calitatii- ISO 9001/2008 sau echivalent, documentele se depun in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Prezentare mostreprezentarea unei certificari ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2014 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2014 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Boli Infectioase, str.Iuliu Moldovan nr.23, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii firmelor participante la licitatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au aceleasi pret, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici o noua oferta in plic inchis. Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE CLUJ ? COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: Str.Iuliu Moldovan, nr.23, ,Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400348, Romania, Tel. +4 0264/594655, Email: [email protected], Fax: +4 0264/593105, Adresa internet (URL): www.infectioasecluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2013 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer