Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi


Anunt de participare numarul 73974/23.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel.2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 295, 445.48 si 386, 556RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de disponibilitatile bugetare ale autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.Crt. DENUMIRE PRODUS COD CPV U.M. NECESAR minim 12 LUNI NECESAR maxim 12 LUNILOT 1 Reactivi compatibili analizor ABL 800 FLEX1 CALIBRATOR GAS 1 33696500-0 buc 8 -15
2 CALIBRATOR GAS 2 33696500-0 buc 8 -15
3 SOLUTIE DE CALIBRARE 1 33696500-0 buc 8 -15
4 SOLUTIE DE CALIBRARE 2 33696500-0 buc 8 -15
5 SOLUTIE DE CALIBRARE 3 33696500-0 buc 8 -10
6 LAC 33696500-0 cutie 2 3
7 RINCE SOLUTION 600 MLABL 800 FLEX 33696500-0 buc 10 -20
8 HARTIE TERMICA ABL FLEX 33696500-0 cutie 10 -18
9 SOLUTIE CURATARE ZILNICA 33696500-0 flacon 10 -17LOT 2 Reactivi compatibili PATHFAST1 CK-MB CREATININ KINAZA PATHFAST 33696500-0 kit 14 -15
2 CTNI TROPINA I PATHFAST 33696500-0kit14- 15
3 D DIMER PATHFAST 33696500-0 kit 6 -10
4 HARTIE IMPRIMANTA PATHFAST 33696500-0 cutie 12 -15
5 MYO MIOGLOBINA PATHFAST 33696500-0 kit 8 -10
6 VARFURI DE REACTIE PATHFAST 33696500-0cutie 8 -12
7 B.N.P 33696500-0buc 50 -60LOT 3 Teste de glicemie compatibil cu glucometrele Optium Exceed1 TESTE DE GLICEMIE 33696500-0buc 16800 -17500LOT 4 Reactivi pentru determinarea grupelor de sange compatibil cu DIACLON1 SER DIACLON ANTI A 33696500-0 flacon 80 -100
2 SER DIACLON ANTI B 33696500-0 flacon 80 -100
3 SER DIACLON ANTI D 33696500-0 flacon 40 -50
Valoarea estimata fara TVA: intre 295, 445.48 si 386, 556RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de part. Lot 1 - 1000 lei; Lot 2 - 2000 lei; Lot 3 - 400 lei; Lot. 4 - 126 lei. Prin scris de gar banc. Gar de buna exec 5% din val fiec contr subs.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget spital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Formularul A
*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul B
*Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale), valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, in original sau copie legalizata.
*Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, in original, valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere.
*Documente care dovedesc forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional CUI, in copie conform cu originalul.
* Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii certificat ISO 9001 sau echivalent pentru producatorul produselor - in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Fisa de informatii generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul C;*Declaratie privind principalele livrari de produse similare Formularul D;
* Autorizatie de comercializare de la producator pentru Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon Bucuresti in original;
* Aviz de functionare si anexa in care sa fie mentionat producatorul eliberat de MS valabil la data deschiderii ofertelor in copie semnata si stampilata;
* Certificatul de inregistrare a dispozitivului medical emis de MS si /sau certificatul marcaj CE si declaratie de conformitate emisa de producator in copie;
* Descrieri, fise tehnice, a carei autenticitate sa poata fi demonstrata daca se solicita acest lucru (se pot solicita mostre pentru conformitate).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2009 14:00
Locul: Amfiteatrul autoritatii contractante - et. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. stavropoleos nr. 6, secotr 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCU Sf. Pantelimon Bucuresti - Of juridic
Adresa postala: Sos. Pantelimon 340 - 342, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel.021/255.40.90, Fax: 021/255.40.25
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2009 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer