Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - reactivi chimici


Anunt de participare numarul 144751/04.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA BURCIU, Tel. +40 0232301863, Email: [email protected], Fax: +40 0232301658, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reactivi chimici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Chimicale al U.M.F. Iasi,
str Universitatii nr 16
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reactivi chimici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reactivi chimici
Lot 1 ?24131 lei
Lot 2 ? 5500 leiLot 3 ? 5400 leiLot 4 -2550 lei
Lot 5 ? 2500 leiTotal loturi1 -5 = 40081 lei
Valoarea estimata fara TVA: 40, 081RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.1.a) Garan?ie de participare : Lot 1 ? 482 leiLot 2 ?110leiLot 3 ? 108 leiLot 4 ? 51 leiLot 5 ? 50 leiSe va depune pana la datalimitade depunerea ofertelor.Se poate constitui prin O.P., depunere numerar, Scrisoare de Garantie Bancara sau alta metoda permisa de art. 86 din HG925/2006, in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100. Data de referinta pt echivalent leu/alta valuta. Curs valabil comunicat de catre BNRin ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere . In cazul in care garantia de participare este constituita prin instrument de garantare (scrisoare de garantiebancara sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurari)aceasta va fi inaintata autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertei sise va depune scanata in SEAP.Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor 10%din valoarea contractului fara TVASe poate constitui prin OP, Scrisoare de Garantie Bancara sauoricare alt instrument de garantare emis de catre institutie bancara sau societate de asigurari, depunere numerarla casieria AC in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100, conf art 90 din HG 925/2006..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
: fonduri europene ( POSDRU / 81 /3.2/S/58819)( diagnostic molecular)?proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pt dezv. Resurselor Umane 2007 -2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 2
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulteriaore - Formular 3Cerinta nr. 3
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP
Ofertantul clasat pe primul loc i se va solicita pt conformitate , documentul in original sau copie legalizata.
Cerinta nr. 4
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011emis de Presedintele ANRMAP Ofertantul clasat pe primul loc i se va solicita pt conformitate , documentul in original sau copie legalizata.
Cerinta nr. 5
Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Formular 13
Cerinta nr. 6
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Formular 14
Conducatorul autoritatii contractante:
Prof. univ dr Vasile Astarastoae
Aproba bugetul:
Prof. univ dr Vasile Astarastoae
DGA ec Daniela Drugus
Ec Petronela Iuliana Baranetchi
Ec Ioana Alexa
Semneaza referatul de necesitate:
Prof. univ dr Eugen Carasevici
Inf. Mihaela Tomaziu -Todosia
Ec. Bogdan Mariciuc
Ec. Nicoleta Ganea
Semneaza caietul de sarcini:
Prof. univ. dr. Eugen CaraseviciIntocmeste documentatia de atribuire:
Adm Fin Lenuta Burciu
Adm Fin Eugen CristianChiriac
Av Roxana Ruja
Aproba documentatia de atribuire
Prof. univ dr Vasile Astarastoae
DGA ec DanielaDrugus
Evalueaza ofertele in calitate de membri ai comisiei de evaluare
Adm Fin Lenuta Burciu- presedinte fara drept de vot
Prof. univ dr Eugen Carasevici - membru
Sef lucr dr Florin Zugun- Eloae- membru
Jr. Nicoleta Nastase - membruAdm. Fin. Eugen CristianChiriac-membru
Adm. Fin. Romeo Novotny ? membruDrd. Iuliu ? Cristian Ivanov ? membru de rezerva
Jr Ionica Barca ? Vasiliu ? membru de rezerva
Cerinta nr 7
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 7
Cerinta nr 8
Informatii generale - Formular 4 Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate la respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.( activitate autorizata). Documentul va prezenta datele reale/ valide la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc i se va solicita pt conformitate , documentul in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ( POSDRU / 81 /3.2/S/58819)intitulat , ,Sistem de formare profesionala a personalului medical in domeniul noilor tehnologii din sistemul de sanatate ( diagnostic molecular)?proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru dezvoltarea Resurselor Umane 2007 -2013.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care se constata faptul ca doua sau mai multe oferte se afla pe primul loc( cu preturi egale), Autoritatea Contractanta va solicita clarificariprin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economicide documente cu noi preturi.2. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire publicata in SEAP , operatorii economici vor utiliza un program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.3. Conform art 11 alin 4) din HG 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantulsau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare solicitate prin documentatia de atribuire ( conf, form. 1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
__ Potrivit art. 2562 din OUG 34 / 2006 puteti sesiza CNSC sau dupa cazinstanta judecatoreascacompetenta in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins in termen de 5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Medicina si Farmacie GR T Popa Iasi
Adresa postala: str Universitatii nr 16, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Tel. +40 0232301863, Email: [email protected], Fax: +40 0232301658
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2013 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer