Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi chimici


Anunt de participare (utilitati) numarul 147881/12.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +4 0212031307, In atentia: Maria STEFAN - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031300, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Strada Polona, nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031301, In atentia: Stefan ROLEA, Email: [email protected], Fax: +40 212031300
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reactivi chimici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FCN Pitesti - Mioveni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 529, 941RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea a 4 contracte la 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care poate fi atribuit: 145.081 Lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi chimici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Acid azotic p.a - cant.ac.cadru: min 80 L;max320L; cant/contr.subsecv: min70L;max80L
2. Acid azotic suprapur - cant.durata ac.cadru: min75L;max300L;cant/contr.subsecv min30L;max75L
3. Acid azotic ultrapur- cant.durata ac.cadru: min5L;max25L;cant/contr.subsecv: min4L;max5L
4. Acid clorhidric suprapur- cant.durata ac.cadru: min50L;max200L;cant/contr.subsecv: min40L; max50L
5. Acid ortofosforic- cant. durata ac. cadru: min100L; max400L;cant/contr.subsecv: min60L; max100L
6. Acid sulfuric- cant. durata ac. cadru: min10L; max40L;cant/contr.subsecv: min6L; max10 L
7. Acid fluorhidric- cant. durata ac. cadru: min 15L; max 60L;cant/contr.subsecv: min10L; max15L
8. Acid acetic glacial- cant. durata ac. cadru: min 3L; max12L; cant/contr.subsecv: min2L; max 3L
9. Acid formic - cant.durata ac. cadru: min3L; max12L;
- cant/contr.subsecv: min2L;max3L
10. Acid lactic - cant.durata ac. cadru: min2L; max8L; cant/contr.subsecv: min1L; max2L
11. Apa oxigenata- cant. durata ac. cadru: min8L;max32L;cant/contr. subsecv: min6L; max8L
12. Tributil fosfat- cant. durata ac. cadru: min70L; max280L; cant/contr.subsecv: min50L; max70L
13. Tetraclorura de carbon- cant. durata ac. cadru: min 40L; max160L; cant/contr.subsecv: min35L; max40L
14. Alcool metilic absolut- cant. durata ac. cadru: min6L; max24L;cant/contr.subsecv: min40L;max50L
15. Hidroxid de sodiu in rotulis- cant. durata ac. cadru: min2Kg; max8Kg;cant/contr.subsecv: min1Kg; max2Kg
16. Alaun feriamoniacal dodecahidratat: cant. durata ac. cadru: min4Kg; max16Kg;cant/contr.subsecv: min2Kg; max4Kg
17. Clorura de potasiu- cant. durata ac. cadru: min 0, 5 Kg; max1Kg;
- cant/contr.subsecv: min 0, 5 Kg; max1Kg
18. Oxid de cupru (CuO/CuO2) baghete- cant. durata ac. cadru: min4Kg; max16Kg; cant/contr.subsecv: min 2 Kg; max4Kg
19. Solutie tampon pH-4- cant. durata ac. cadru: min2L; max8L; cant/contr. subsecv: min1L; max2L
20. Solutie tampon pH-7- cant .durata ac. cadru: min 2 L; max 8L;cant/contr. subsecv: min 1 L; max 2L
21. Solutie tampon pH-9- cant. durata ac. cadru: min2L; max 8L;
- cant/contr. subsecv: min1L; max 2L
22. Solutie standard pt. conductivitate?1 µS/cm- cant. durata ac. cadru: min 2 L; max 8 L; cant/contr. subsecv: min1L; max 2L
23. Solutie standard pt. conductivitate?5µS/cm- cant. durata ac. cadru: min 2 L; max 8L;cant/contr. subsecv: min 1 L; max 2L
24. Solutie standard pt. conductivitate?500µS/cm- cant. durata ac. cadru: min 2L; max8L; cant/contr. subsecv: min 1L; max 2L
25. Solutie standard pt. conductivitate?1413 µS/cm- cant. durata ac. cadru: min 2 L; max8L; cant/contr. subsecv: min 1 L; max 2L
26. Reactiv Nessler, solutie B- cant. durata ac. cadru: min 3 L; max12L;cant/contr. subsecv: min 2 L; max 3L
27. Clorhidrat de hidroxilamina- cant. durata ac. cadru: min 200 gr; max 250gr; cant/contr.subsecv: min 200 gr; max 250gr
28. Clorhidrat de ortofenantrolina- cant. durata ac. cadru: min 75 gr; max100gr; cant/contr. subsecv: min 50 gr; max100gr
29. Strip - uri pt. analiza apa pt. urmatorii parametrii: 1-amoniu, 2-arseniu, 3-calciu, 4-clor, 5-clorura, 6-duritate (carbonat), 7-duritate totala, 8-fosfat, 9-nitrat, 10-nitrit, 11-sulfat -cant.durata ac. cadru: min 1 buc. din fiecare reper(1÷11);max 1 buc. din fiecare reper (1 ÷ 11);
- cant/ contr. subsecv: min 1 buc. din fiecare reper(1÷11); max 1 buc. din fiecare reper (1 ÷ 11)
30. Solutie etalon pt. zirconiu pt. analize ICP- cant. durata ac. cadru: min 100 ml; max 500ml;cant/contr. subsecv: min 100 ml; max 400ml
31. Solutie etalon pt. ionul fluorura pt. analize prin cromatografie ionica- cant. durata ac. cadru: min 2000 ml; max8000 ml;
- cant/contr. subsecv: min1000 ml; max2000 ml
32. Solutie etalon pt. ionul clorura pt. analize prin cromatografie ionica- cant. durata ac. cadru: min 2000 ml; max8000ml; cant/contr. subsecv: min1000 ml; max2000ml33. Etalon a-Al2O3 pt. suprafata specifica- cant. durata ac. cadru: min100gr;max200 gr;cant/contr. subsecv: min50 gr;max100 gr
34. Acetat de sodiu anhidru- cant. durata ac. cadru: min 0, 25Kg; max0, 5Kg;cant/contr. subsecv: min0, 1Kg;max 0, 5Kg
35. Clorura de amoniu-cant. durata ac. cadru: min 0, 25Kg; max0, 5Kg;cant/contr. subsecv: min 0, 25Kg; max0, 5Kg
36. Sulfat feros heptahidratat - cant. durata ac. cadru: min 0, 5 Kg; max1Kg;cant/contr.subsecv: min 0, 25 Kg; max0, 5Kg
37. Hexametafosfat de sodiu-cant. durata ac. cadru: min 1Kg; max 4Kg;cant/contr. subsecv: min 0, 5 Kg; max1Kg
38. Difenil aminosulfonat de bariu- cant. durata ac. cadru: min5gr; max5gr;cant/contr. subsecv: min5gr;max5gr
39. Clorura de potasiu, solutie 3M- cant. durata ac. cadru: min0, 25L; max0, 5L;cant/contr. subsecv: min0, 25L;max0, 5L
40. Glicerina anhidra- cant.durata ac.cadru: min5L;max20L;cant/contr.subsecv: min1L; max5L
Valoarea estimata fara TVA: intre 145, 081 si 529, 941RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10.000 lei si va avea o valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Conform cu art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001 BCR Sector 1, Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) care va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. (Pentru scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, se va completa Formular III.1.1.a)Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925 / 2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278 indice 1 din OUG nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 4.310 lei.Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2006. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului (fara TVA), este irevocabila si se constituie in conformitate cu art. 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. Pentru scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, se va utiliza Formular III.1.1.b. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca este aplicabil, se va completa Formularul III.1.3 (Acord de asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.1
2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice/fizice romane-certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
-certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
-documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Se va completa Formularul III.2.1.a.3
4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34 / 2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.4
Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
Daniela Lulache ? Director General
Elena Negulici ? Director Economic
Mihai-Dan Gheorghievici- Inlocuitor de drept Director Economic
Cristina Nazarevscky- Sef Departament Achizitii
Dana Banea- Inlocuitor de drept Sef Departament Achizitii
Comisia de evaluare: Maria Stefan, Irina Stoica, Mihaela Dumitru, Alexandru Musat, Stefan Rolea, Ioan Policeanu
5) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul III.2.1.a.5 a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice/fizice romane
sau
b) Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice strainePentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001:2008 sau echivalent, dovedit pe baza documentului de certificare
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent in termen de valabilitate, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pt. licitatia electronica, operatorii ec. trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Licitatia electronica se va desfasura intr-o runda de 24 ore. Dupa evaluarea ofertelor, prin intermediul SEAP, se vor transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare tuturor ofertantilor cu oferte admisibile, in care se vor preciza datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice. Participantii vor licita electronic pretul total al ofertei (calculat conf. cap. IV.4.2) si pot doar sa imbunatateasca ultimul pret ofertat. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Ac. cadru se va atribui pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP in urma finalizarii licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2013 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica S.A. - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul IV 4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1)Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa.2)In plicul care contine documentele de calificare se va include si Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea/neincadrarea in prevederile art. 52 din OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice. Se va completa Formularul VI.3.23) In cazul in care, in urma finalizarii etapei de licitatie electronica, se constata caofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara, are pretul cel mai scazut.4)Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-5 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luatla cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art.256 indice 2 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.Nuclearelectrica S.A. ? Departament Achizitii
Adresa postala: Str. Polona, nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2013 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer