Licitatie Publica - reactivi chimici, consumabile medicale
Anunt de participare numarul 141805/01.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: Lenuta Burciu, Tel. +40 232301863, Email: [email protected], Fax: +40 232301658, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reactivi chimici, consumabile medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Chimicale al U.M.F. Iasi, str Universitatii nr 16
Cod NUTS RO 213 - Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reactivi chimici, consumabile medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reactivi chimici, consumabile medicaleLot 1 ? 68.000 lei/ 15110 euro
Lot 2 ? 25.000 lei/ 5555 euro
Lot 3 ? 32.000 lei / 7110 euro
Lot 4 - 56663 lei/ 12590 euro
Lot 5 ? 14724 lei / 3272 euro
Lot 6 ? 26039 lei/ 5786 euro
Lot 7 ? 2574 lei/ 572 euroTotal loturi1 -7 = 225.000 lei/ 49995 euro
Valoarea estimata fara TVA: 225, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 ? 1359 leiLot 2 ? 499 leiLot 3 ? 639 leiLot 4 ? 1133 leiLot 5 ? 294 leiLot 6 ? 520 leiLot 7 ? 51 leiSe va depune pana la datalimitade depunerea ofertelor in SEAPSe poate constitui prin O.P., depunere numerar, Scrisoare de Garantie Bancara sau alta metoda permisa de art. 86 din HG925/2006, in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Scrisoarea sau polita de asigurare va fi prezentatain original pina cel tirziu la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere .Data la care se va face echivalentul leu/alta valuta se va face in ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile 10%din valoarea contractului fara TVAda Xnu ?Se poate constitui prin OP, Scrisoare de Garantie Bancara sauoricare alt instrument de garantare emis de catre institutie bancara sau societate de asigurari, depunere numerarla casieria AC in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSDRU81 /3.2/S/58819intitulat , ,Sist. de form prof. a pers. med. in domeniul noilor teh. din sist. de sanatateproiect cofin. din FSE prin Prog Oper Sectorial pt dezv RU 2007 -2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formular 2Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulteriaore- formular 3Cerinta nr. 3
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta conf art 5(1) din ordinul 509/2011emis de Presedintele ANRMAP -Ofertantiiclasati pe primul loc vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizataCerinta nr. 4
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. . Documentul se va prezenta conf art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP- Ofertantii clasati pe primul locvor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizataCerinta nr. 5
Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatiicu oferta independenta -formular 13Cerinta nr. 6
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 14
Prof. univ dr Vasile Astarastoae
DGA ec Dana DrugusEc. Petronela Iuliana Baranetchi
Ec. Ioana Alexa
Ing Maria Arhip
Adm Fin Eugen Chiriac
Prof univ dr Eugen Carasevici
Sef lucr dr FlorinEloae Zugun
Jr Nicoleta Nastase
Av Roxana Ruja
Inf Mihaela Tomaziu ? Todosia
Ec. Nicoleta Ganea
Ec Bogdan Mariciuc
Adm Fin Lenuta Burciu
Adm. fin Romeo NovotnyCerinta nr 7
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 7 Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate la respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. ( activitate autorizata)- In copie
? Ofertantii clasati pe primul loc vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/si incopie legaliza conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2 ? informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrariExperienta similara ? unul sau mai multe contracte avand ca obiectlivrarea de produse similare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 5A din care rezulta unul sau mai multe contracte avand ca obiect livrarea de produse similareformular 6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri EuropenePOSDRU / 81 /3.2/S/58819 intitulat, , Sistem de formare profesionala a personalului medical in domeniul noilor tehnologii din sistemul de sanatate ( dignostic molecular), proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
In cazul situatiilor de egalitate a preturilor ofertelor, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP incarcarea in sistem de catre operatorii economici a documentelor ce conduc la noi propuneri financiare imbunatatite.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
__ Potrivit art. 256 alin2 din OUG 34 / 2006 puteti sesiza CNSC sau , dupa caz, instante judecatoreasca competenta in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins in termen de 5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Medicina si Farmacie , , Gr. T. Popa? Iasi- Oficiul Juridic
Adresa postala: str Universitatii nr 16, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Tel. +40 232301639, Email: [email protected], Fax: +40 232301658
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2013 15:17