Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI CHIMICI: REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL DE LABORATOR - ACL 7000


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.122.497 RON

Castigatorul Licitatiei: Medist S.A.
Anunt de atribuire numarul 144615/21.09.2013
Informatii anunt de participare asociat 140214
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Adresa postala: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010761, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA NAVODARU, Tel. +40 0212240946/ 47, Email: [email protected], Fax: +40 0212241800, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI CHIMICI: REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL DE LABORATOR- ACL 7000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE si ARSURI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Furnizare ?REACTIVI CHIMICI: REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL DE LABORATOR- ACL 7000? in cantitatile si conform cerintelor din caietul de sarcini;? Valoarea estimata maxima a acordului-cadru de furnizare ce face obiectul procedurii competitive: 1.122.718, 89 lei.? ? Cantitatile minime si maxime pe intregul acord-cadru si cantitatile minime si maxime pe un contract subsecvent conform Caiet de sarcini.? Operatorii economici pot depune oferta numai pe intregul pachet, in configuratia precizata in caietul de sarcini.? Acordul cadru va fi atribuit numai acelor operatori economici care prezinta oferta pentru lotul complet, in configuratia ce se regaseste inCaietul de sarcini.? Pentru departajare se va compara pretul unitar fara TVA / pachet necesar 12 luni x 4;? Evaluarea ofertelor privind incadrarea in art.36 din H.G. nr.925/2006 se va realiza prin compararea propunerilor financiare totale determinate prin inmultirea pretului unitar fara TVA / pachet necesar 12 luni (care va sta la baza incheierii acordului-cadru) cu 4 (corespunzator cu cantitatea maxima aferenta duratei totale a acordului-cadru: 48 luni).? ATENTIE, se solicita ca in toate documentele intocmite sa fie pastrata aceeasi numerotare ca si cea din Documentatia de atribuire.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 122, 497.09RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S124-212314din28.06.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 4486 Denumirea: REACTIVI CHIMICI: REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL DE LABORATOR - ACL 7000
V.1) Data atribuirii contractului 04.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Medist S.A.
Adresa postala: Str Ion Urdareanu 34A, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050688, Romania, Tel. +40 214115003, Email: [email protected], Fax: +40 214105446, Adresa internet (URL): www.medist.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1122718.89 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1122497.09 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In cazul in care se constata dupa licitatia electronica ca una sau mai multe oferte sunt clasate pe locul I cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. informatii suplimentare despre licitatia electronica (informatiile sunt prezentate in ordinea impusa de art.164 din OuG nr.34/2006) a) obiectul procesului de reofertare: Pretul, evaluarea ofertelor privind incadrarea in art.36 din H.G. nr.925/2006 se va realiza prin compararea propunerilor financiare determinate prin inmultirea pretului unitar fara TVA / U.M. (care va sta la baza incheierii acordului-cadru) cu cantitatea maxima aferenta acordului-cadru pentru fiecare lot in parte b) eventualele limite a valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: Nu exista limite c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la calendarul licitatiei electronice, palierul orar stabilit de sistem, numarul participantilor la licitatia electronica si clasament. d) Informatii relevante privind procesul licitatiei electronice: - inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire; - in vederea realizarii licitatiei electronice, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea ?Notificari? din sistem. e) conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: - in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze; - procedura se va finaliza dupa desfasurarea rundei de licitatie electronica. In cazul in care operatorul economic, declarat admis si inregistrat in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. f) Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una) runda; g) Inceperea licitatiei electronice: la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; h) Durata unei runde de licitatie electronica: 1 (una) zi. in vederea participarii la licitatia electronica, conform art. 42 din HG 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati on-line si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem (informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la www.e-licitatie.ro). Ofertele depuse de operatorii economici care nu sunt inregistrati on-line si nu detin certificat digital valid pentru acces in sistem, nu pot fi luate in considerare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel. +40 213195180, Fax: +40 213321240
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Adresa postala: STR. CALEA GRIVITEI, NR. 218, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010761, Romania, Tel. +40 0212240946/ 47, Email: [email protected], Fax: +40 0212241800
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2013 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer