Licitatie Publica - REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZOR AUTOMAT DE MICROBIOLOGIE MICROSCAN WALKAWAY
Anunt de participare numarul 146680/20.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Adresa postala: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010761, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA NAVODARU, Tel. +40 0212240946/ 47, Email: [email protected], Fax: +40 0212241800, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZOR AUTOMAT DE MICROBIOLOGIE MICROSCAN WALKAWAY
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE si ARSURI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 874, 968RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZOR AUTOMAT DE MICROBIOLOGIE MICROSCAN WALKAWAY in cantitatile si conform cerintelor din caietul de sarcini;? Valoarea estimata maxima a acordului-cadru de furnizare ce face obiectul procedurii competitive: 1874968, 00 lei.? Cantitatile minime si maxime pe intregul acord-cadru si cantitatile minime si maxime pe un contract subsecvent conform Caiet de sarcini.? Operatorii economici pot depune oferta numai pe intregul pachet, in configuratia precizata in caietul de sarcini.? Acordul cadru va fi atribuit numai acelor operatori economici care prezinta oferta pentru lotul complet, in configuratia ce se regaseste in Caietul de sarcini.? Pentru departajare se va compara pretul unitar fara TVA / pachet necesar 12 luni x 4;? Evaluarea ofertelor privind incadrarea in art.36 din H.G. nr.925/2006 se va realiza prin compararea propunerilor financiare totale determinate prin inmultirea pretului unitar fara TVA / pachet necesar 12 luni (care va sta la baza incheierii acordului-cadru) cu 4 (corespunzator cu cantitatea maxima aferenta duratei totale a acordului-cadru: 48 luni).? ATENTIE, se solicita ca in toate documentele intocmite sa fie pastrata aceeasi numerotare ca si cea din Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZOR AUTOMAT DE MICROBIOLOGIE MICROSCAN WALKAWAY in cantitatile si conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 874, 968RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1) Cuantumul garantiei de participare este de: 10000, 00 lei sau echivalent leu/alta valuta, Eechivalenta pentru garantia de participare depusa in leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile; 2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor pecizata in anuntul de participare). 3) Modalitatea de constituire: modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria unitatii in numerar, sau ordin de plata, cont trezorerie RO07TREZ7015041XXX000407, fila CEC, vizat de catre banca. 4) Sunt aplicabile prevederile art.2781 din OuG nr.34/2006, conform prevederilor acestuia. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, 1) Modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Garantia de buna executie se poate constitui si prin depunere la casieria unitatii in numerar sau ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre o banca cu corespondent in Romania pana la data semnarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA PRIN OP, VENITURI BUGETARE, VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul): 1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ? completarea formularului nr.2 ? original;II. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completarea formularului nr.3 - originalATENTIE!Tertul sustinator, daca este cazul, va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.III. Prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de participant la procedura? ? completarea formularului nr.6 - originalIV. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr. 314/2010 ? completarea formularului nr.7 ? original;V. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? completarea formularului nr.8 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator - originalMENTIUNE: Conform Ordinului nr. 170/2012 al ANRMAP, in aplicarea prevederilor art. 691 din O.u.G. nr.34/2006, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Dr. STAN VITALIE ? Manager;
- Ec. PIRVU LILIANA IONELA ? Director financiar-contabil;
- Jr. VLAD ELENA ? Consilier juridic;
- Dr. MILOS ADINA ? Sef laborator- NAVODARU MIHAELA ? Sef compartiment achizitiiVI. Documente solicitate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat sau la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: 1. Certificat eliberat D.G.F.P ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.MENTIUNE: certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Produsele ofertate trebuie sa indeplineasca cerintele Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii si legii nr. 176/2000 privind dispozitinele medicale.Aviz de functionare si anexa, eliberat de Ministerul Sanatatii valabil la data limita de depunere a ofertelor - original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.ATENTIE!Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Daca certificatul expira pe perioada acordului cadru, se va prezenta si o declaratia pe propria raspundere prin care ofertantul se angajeaza sa faca demersurile sa reinnoiasca/prelungeasca aceasta autorizatie.I. Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte clar informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv despre administrarea societatii, structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit - original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: 1. Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului acord-cadru.2. Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta Certificat constatator de la registrul comertului din tara de origine ? legalizat si apostilatIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celui solicitat, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului care poate fi declarat castigator sa prezinte, pentru conformitate, documentele de mai sus in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri in domeniul furnizarii de materiale sanitare pe ultimii 3 (trei) ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului nr. 4 - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta mostre pentru produsele ofertate. Mostrele sa fie ambalate, pe eticheta ambalajului mostrei sa fie mentionate: denumirea reactivului, lotul de fabricatie, volumul de reactiv, data expirarii, conditii de stocare, numele si adresa producatorului
Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta mostre pentru produsele ofertate, aceastea se prezinta pana la data limita de depunere a ofertelor conform art 172, alin 1) din OUG 34/2006Prezentarea certificatului de conformitate a sistemului de management al calitatii cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism acreditat - original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul procesului de reofertare: Pretul Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una) runda; Inceperea licitatiei electronice: la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; Durata unei runde de licitatie electronica: 1 (una) zi. NOTA: Dupa incheierea rundei de reofertare, se solicita operatorului economic situat pe primul loc, conform clasamentului afisat de operatorul SEAP, sa transmita autoritatii contractante formularul de oferta completat cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2013 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI, CALEA GRIVITEI NR. 218
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI DE OPERATORII ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Adresa postala: STR. CALEA GRIVITEI, NR. 218, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010761, Romania, Tel. +40 0212240946/ 47, Email: [email protected], Fax: +40 0212241800
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2013 18:05