Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI COMPATIBILI SAU ECHIVALENTI CU ANALIZORUL GEM PREMIER 3000


Anunt de participare numarul 133357/24.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: MAAR GABRIELA, Tel. +40 262275904, Email: [email protected], Fax: +40 262275904, Adresa internet (URL): www.spitaljbm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI COMPATIBILI SAU ECHIVALENTI CU ANALIZORUL GEM PREMIER 3000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA "DR. CONSTANTIN OPRIS"-BAIA MARE -STR. GEORGE COSBUC NR.31
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 864, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Iulie 2012- Decembrie 2012- val.estim. a contractului: 144000 RON;Ianuarie 2013-Aprilie 2013- val. estim.a contractului: 96000RON;Mai 2013- Decembrie 2013- val. estim.a contractului: 192000 RON;Ianuarie 2014-Aprilie 2014- val. estim.a contractului: 96000RON ;Mai 2014- Dec.2014- val.estim.a contractului: 192000 RON ;Ianuarie 2015-Iunie 2015- val. estim.a contractului: 14400
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
Reactivi pentru determinarea urmatorilor parametri in regim de urgenta: pH, pCo2, pO2, Na+, K+, Ca++, Glucoza, Lactat, Hematocrit, HCO3, HCO3-st, TCO2, BE(B)/BE ecf ?Exces de baze, SO2c, THbc, Ca++(7.4)
U.M. : cartus pentru 300 determinariStabilitate cartus :21 zile de la incarcarea in analizor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
KIT REACTIVI COMPATIBIL SAU ECHIVALENT CU ANALIZORUL GEM PREMIER 3000
-24 KITURI/6 luni-216 KITURI/36 luni Cantitate maximacu o suplimentare a cantitatii contractuale de 50 %
Valoarea estimata fara TVA: intre 144, 000 si 864, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Se solicita garantie de participare in valoare totala de 8640 RON-Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire agarantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Se solicita garantie de participare: -Lot. REACTIVI COMPATIBIL SAU ECHIVALENT CU ANALIZORUL GEMPREMIER 3000-garantie de participare8640 RONCa urmare a art.87 din HG 925/2006, alineat(1) si art. 278^1 din OUG 34 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in valoare de 4644 Lei. Se solicita garantie de buna executie de 3%, fara TVA, care se aplica pe valoarea contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Sursa de finantare a contractului: venituri proprii, realizate conform prevederilor legale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea Modele de formulare.
-DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 din OUG 34/2006- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3 din Modele de formulare
-DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea :
Dr. Pop Calin-Manager
As. Pr. Bozga Lucia ?Director de ingrijiri
Dr.Roman Dan-Medic primar medicina de urgenta
As.Pr.Szoke Stefan-As.Sef. UPUDr.Muresan Andrei-Medic sef sectie ATI
As.Pr. Ofrim Reghina-Asistent sef sectie ATI
Ec. Ing. Maar Gabriela ?Sef Birou Achizitii Publice
Jr. Horgos Alize-Birou Legislativ
Ing. Nemes Romeo- Birou Achizitii Publice
-Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 Se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Modele de formulare.
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor. -Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare trebuie sa aiba valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
-Certificatulde inregistrare emis de catre OficiulRegistrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (Valabil la data depunerii ofertei) .Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau xerocopie certificate pentru conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Mostre: 1 bucata
Se va prezenta o mostra din produsul ofertat.Mostrele nu se vor factura, ele ramanand la Unitatea contractanta
-Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE
-Furnizorul trebuie sa aiba implementat un sistem de certificare a calitatii conform normelor internationale ISO 9001:2008 EN.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 09:50
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "DR. CONSTANTIN OPRIS"-BAIA MARE, STR. GEORGE COSBUC , NR.31-CAPELA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta(Ca urmare a art. 256^2 din OUG 34/2006, alin. (1) )
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC, NR.31, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430031, Romania, Tel. +42 62275340, Fax: +42 62275340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2012 07:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer