Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de coagulare, pentru analize de sange, imunofluorescenta


Anunt de participare numarul 148143/22.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor, nr. 68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Punct(e) de contact: Stanciu Ioan, Tel. +40 0264-597937, In atentia: ref. Muresan Calin, Email: [email protected], Fax: +40 0264-597937, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de coagulare, pentru analize de sange, imunofluorescenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia de produse, Cluj-Napoca, str. Motilor, nr. 68
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 389, 057.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza un numar de 24 contracte subsecvente in functie de necesitati si de existenta resurselor financiare cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de coagulare, pentru analize de sange, imunofluorescenta, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 389, 057.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP este 1% din valoarea totala estimata pe fiecare lot in parte: lot1-276.02;lot2-2953, 09lei;lot3-661, 47 cf.art.43^1, alin.(2), lit.a)din OUG34/2006 actualiz.;Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada min.de valabilitate a ofertei de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cf.art.43^1, alin.2), lit.b) din OUG 34/2006 actualiz.;
-Forma de constituire a GP: cf.art.86 din HG925/2006 actualiz.;
-GP se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care se prezinta in original.In cazul scrisorii de garantie bancara se solicita completarea acesteia cf.Formularului B;Contul in care se poate face depunerea GP este: RO32TREZ2165006XXX025375, Trezoreria Cluj;Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau oferta fiind stabilita castig.refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei, cf.art.87din HG925/2006 actualiz.Ofertantul se obliga sa respecte prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.Prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inacceptabila Oferta depusa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita sau dupa expirarea datei limita pentru depunere se returneaza nedeschisa cf.art172(3)din OUG34/2006. Data stabilita ptr.echiv.GP este stab.la cursul BNR anterioar datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie a contractului subsecvent, se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a unui contract subsecvent este mai mare decat 80.000lei;
-Valoarea acesteia este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent conf. art. 89 alin.(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conf. art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-venituri proprii si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legea
nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1) Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006-
actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este
stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui
notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin
Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.2); Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.181 lit.a), c^1) si d)
din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul); Nota: In cazul in care in tara de origine sauin tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie
autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest
sens.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in
care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se
accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in
care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, cf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se
accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si
Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ?
Formular nr.3;NOTA: Mentionam ca in masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data
solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de
situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din
O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.4;
Persoanelecu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii
sunt: Manager: dr.Aldea Cornel, Director Economic: ec. Lia Orzea, Director Medical: dr. Calin Lazar, Director Ingrijiri: as.med. Claudia
Suciu, farm.Muresan Calin, dr. Marian Mirela, inf. Marina Lucia, ec. Pop Felicia, ec. Cordea Aurel, dr. Mutuleac Georgeta; Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul
contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind
formularea criteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie
lizibila conforma cu originalul astfel incat informatiile cuprinse sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de
comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in
original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu
mentiunea conform cu originalul;Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform HG 862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare si Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, cu modificarile si completarile ulterioare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afacere globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani princompletarea fisei de informatii generale(Formular 6). Conversialeu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anualcomunicatde BNR aferent fiecarui an in parte. S-a solicitatpentru a facilita accesul autoritatii contractante la datele deidentificare ale ofertantului in vederea intocmirii contractului sipentru a aprecia capacitatea financiara a ofertantului in vedereaindeplinirii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La faza finala de licitatie electronica pot sa participe doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita o reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor. a)Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: valoarea pe cantitatea maxima, fara TVA, exprimata in lei. b) Informatiile lacare vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA -Ofertantiipot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA c) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1runda de 1 zi;
-licitatia electronica va incepe la data si ora comunicata in invitatia de participare la LE;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2013 11:00
Locul: Birou achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita o reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor, nr. 68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Tel. +40 264597937, Email: [email protected], Fax: +40 264597937, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2013 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer