Licitatie Publica - Reactivi de diagnostic imuno-hematologic pentru analizorul DIAMED MICROTYPING SYSTEM
Anunt de participare numarul 111478/17.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Marin Craciun, Tel. 0236317232, Email: [email protected], Fax: 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de diagnostic imuno-hematologic pentru analizorul DIAMED MICROTYPING SYSTEM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Jud. de Urgenta "Sf.Apostol Andrei"
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 49, 294 si 591, 528RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de diagnostic imuno-hematologic pentru analizorul DIAMED MICROTYPING SYSTEM - conform solicitarilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in functie de fondurile alocate - estimata minim 1 luna
Valoarea estimata fara TVA: intre 49, 294 si 591, 528RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de perticipare: Lot 1=2.143 lei; Lot 2=1.280 lei; Lot 3=45 lei; Lot 4=67 lei; Lot 5=830 lei; Lot 6=1.555 lei; Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va legaliza printr-un contract scris si semnat de partile asociate - prin asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului - original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniCopii dupa certificatele de calitate ale producatorului si/sau distribuitorului ISO 9001 sau alte standarde relevante certificate de organisme acreditate
Autorizare pentru livrarea produselor de la producator sau de la reprezentantul autorizat de producator (in al doilea caz se vor prezenta documente justificative)
Aviz de functionare emis de M.S. pentru activitati de import, comercializare si depozitare pentru dispozitive medicale, sau Marcajul CE
Declaratia privindsubcontractantii si specializarea acestora ? daca este cazul
Certificate de conformitate emise de producator sau de reprezentantul autorizat al acestuia (caz in care se vor prezenta documente justificative)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.01.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2011 09:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel. 0236460227, Email: [email protected], Fax: 0236460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform O.U.G.34/2006, art.256^2, lit.a , 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Aprovizionare, Achizitii din cadrul Spitalului Clinic Jud. de Urgenta "Sf.Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. 0236317232, Email: [email protected], Fax: 0236317232
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2010 08:46