Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de electroforeza, enzime si materiale de laborator


Anunt de participare numarul 145565/05.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca
Adresa postala: Calea Manastur nr.3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400372, Romania, Punct(e) de contact: Dan Lung, Tel. +40 264596384, Email: [email protected], Fax: +40 264593792, Adresa internet (URL): www.usamvcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de electroforeza, enzime si materiale de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea de stiinte Agricole si Medicina veterinara Cluj Napoca, Calea Manastur nr.3-5
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de electroforeza, enzime si materiale de laborator conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696600-1 - Reactivi pentru electroforeza (Rev.2)
24965000-6-Enzime (Rev.2)
33141420-0-Manusi chirurgicale (Rev.2)
38437000-7-Pipete de laborator si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de reactivi de electroforeza, enzime si materiale de laborator (varfuri pipeta, microtuburi, tuburi PCR, suporturi pentru tuburi, manusi sterile)
Valoarea estimata fara TVA: 125, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei este de: LOTUL1 - 444, 63 lei; LOTUL 2 - 332, 70 lei; LOTUL 3 - 103 lei; LOTUL 4 - 930, 44 lei, LOTUL 5 - 198, 50 lei, LOTUL 6 - 242, 02 lei, LOTUL 7 - 258, 70lei;.Pentru garantia constituita intr-ovaluta, echivalenta de schimb leu/valuta se va calcula la cursul BNR la o data cu 5 zile iainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor in contul RO27TREZ2165005XXX006891 Trezoreria Cluj, CUI 4288381sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta(formularul 11). Pentru ofertantii incadrati in categoria IMM cuantumul garantiei este stabilit la jumatate din suma , cu conditia ca acestia sa prezinte dovada incadrarii in aceasta categorie. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la termenul limita de depunere a ofertelor. Pe fiecare lot nu sunt aplicabile prevederile art.278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006-Completarea Formularul 12A de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.In cazul sustinerii de catre un tert, acesta va completa Formularul 12B punctele a), c) si d). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul 12C de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii
contractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Rector- Doru Pamfil, Prorector-Ioan Rotaru, Prorector-
Augustin Vlaic, Prorector-Carmen Socaciu, Prorector-Ioana Pop, Prorector-Andrei Mihalca, Ioan Dan Lung, Daniela Alina Oltean, Cornel Dorin Bia;Sorin Potra
4.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12M 1.Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .Obiectul contractului trebuie sa aiba orespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , conform cu riginalul" . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a
ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului, de catre eventualii
subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.2.Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara - informatii generale si cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani .Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul 12J completat din fisierul FORMULARE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu pricipalele livrari de natura celor care fac obiectul contractului , derulate in cel mult ultimii 3 ani de la data termenului limita de depunere a ofertelor
Informatii privind asocierea (in cazul in care exista)-Acord de asociere
Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala (in cazul in care exista)-
Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul 12D si anexa acestuia completate din fisierul FORMULARESe va prezenta Formularul 12E completat din fisierul FORMULARESe va prezenta Formularul 12F completat din fisierul FORMULARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSCCE - proiectul cu titlul: ? Nucleu de inalta competenta stiintifica in biotehnologii apicole in Romania?, Contract de finantare nr.: 206/ 20.07.2010 , ID / cod SMIS CNSR: 1246
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
1.Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HG 925/200, de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere insotita de o anexa din care sa rezulte modul de indeplinire a criteriilor de calificare.Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia mentionata, are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor decalificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.2.Daca doua sau mai multe oferte situate pe locul I au preturile egale , atunci pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP ofertantilor in cauza, o noua propunere financiara caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.3.Pntru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic , acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii si/sau recunoasterii dreptului pretins ori interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara , Oficiul Juridic
Adresa postala: Calea Manastur nr.3-5, ,Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400372, Romania, Tel. +40 264596384
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2013 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer