Licitatie Publica - REACTIVI DE LABORATOR
Anunt de participare numarul 129273/31.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN ARGES
Adresa postala: Pitesti str. Aleea Spitalului nr.36, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110114, Romania, Punct(e) de contact: Grigore Rodica, Tel. 0248287010, Email: [email protected], Fax: 0248287010, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Pitesti
str.Aleea Spitalului, nr.36, jud. Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE REACTIVI DE LABORATOR PE 17 LOTURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INTREAGA CANTITATE DIN UNUL SAU MAI MULTE LOTURI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 948, 043.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTII DE PARTICIPARE DEFALCATE PE LOTURI CONFORM INFORMATII DIN 'SECTIUNEAANEXA B ' A PREZENTULUI ANUNT DE PARTICIPARE (se depasesc 200 caractere admise de SEAP)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL SI VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial(valabil la data depunerii ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comericlaizarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii , - Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatiede la Ministerul Sanatatii,
- se solicita mostre marcate CE, Prezentarea mostrelor este obligatorie , iar in caz de neprezentare societatea ofertanta va fi descalificata pentru produsele in cauza.
- Mostrele sunt gratuite si vor ramane in posesia achizitorului.
-Certificat ISO 9001;2008 si ISO14001;2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2011 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI in prezenta membrilor comisiei desemnati si a reprezentantilor imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
TIPUL DE FINANTARE ESTE ASIGURAT DIN BUGETUL CONSILIULUI JUDETEAN ARGES SI VENITURI PROPRIIDOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA PREZENTULUI ANUNT IN SEAP SI ESTE ACCESIBILA DE LA DATA PUBLICARII ANUNTULUI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stravropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: : Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel. 021- 2104641, Email: [email protected], Fax: 021- 2104662, Adresa internet (URL): : www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE ATR.256^2 LITa DIN OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Pitesti - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: str. Aleea Spitalului , nr. 36, Localitatea: Pitesti, Cod postal: : 110114, Romania, Tel. 0248- 287150, int.150, Email: [email protected], Fax: 0248- 287202
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2011 12:05