Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 133732/07.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARA
Adresa postala: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331057, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA VISKY, Tel. +40 254712966, Email: [email protected], Fax: +40 254712966, Adresa internet (URL): www.spital-mun-hunedoara.info/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal"Dr.Alexandru Simionescu"Hunedoara laborator
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 147, 028.05 si 1, 155, 076.06RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: valoarea estimata fara tva : minim 147028.05 lei , maxim 1155076.06 lei .Cantitatea minima estimata este pentru o perioada de 3luni .Incheierea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime fiind estimative.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1?Pachet reactivi si consumabilecompatibile cu analizorulautomat gaze sangvine si electroliti RapidPoint 400
Lot 2? Pachet reactivi si consumabilecompatibilecu analizorul de markeri cardiaci PathfastLot 3?Pachet reactivi si consumabilecompatibile cu analizorul automat de imunologie MiniVidas
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot1: Pachet solutii calibrare intre6-48;Sol.spalare intre: 5-40;Hartie ter.intre: 9- 78;kit adaptor capilare intre: 2-12;kit fiole intre: 1-8;Control de calit.nivel 1 intre: 1 -4;Control de calitate nivel 2intre;1- 4;Control de calitate nivel 3 intre: 1-10.lot2: cTnl- troponina I : intre6-48;CK-MB - creatin kinaza intre: 6-48;D-dimeri intre: 6-48;varfuri de reactie intre: 6-48;Hartie termica intre: 3 -24
Lot3: VIDAS TSH intre: 9-72;VIDAS FT4 intre: 9-72;VIDAS TPSAintre: 6-48;VIDAS FERITINintre: 2-20;VIDAS
TROPONINE I ULTRA intre: 2-10;VIDAS BRAHMS PCTintre: 2-12;VIDAS TOTALE IGEintre: 1-4;VIDAS QCV-QUALITY CONTROLintre: 3-24.VIDAS AgHBsintre: 6-48;VIDAS AFPintre: 2-20;VIDAS CA 15-3 TEST CALITATIVintre: 1-8;VIDAS CA 19-9 TEST CALITATIVintre: 1-8;VIDAS CEA S intre: 1-8.
Valoarea estimata fara TVA: intre 147, 028.05 si 1, 155, 076.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In conformitate cu art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006, garantia de participare se prezinta pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Cuantumul garantiei de participare este de lot 1+lot2+lot3 = 23101, 51 lei - respectiv : Lot 1 =8429.47 lei ; Lot 2=8298.72 lei ; Lot 3=6373.32 lei ;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la datalimita de depunere aofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri alocate din VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 4;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 5;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003;Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: Dr. Bende Barna Gavril ? manager; Dr. Finan-contabil ? Ec. Jitariu Mihaela; Cons. Jur. Maria Bosdoc; Sef birou achiz. ? Ec. Visky Adriana; Sef serv aprov- transport, achiz publice ? Sing. Sunda Nicolae; -completare formular 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 7;Documentele vor fiprezentate in original / copie legalizata / copie lizibilaconform cu originalul ) Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentu ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatatoreliberat de ORC in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informa?ii generale
Declara?ie privind lista pricipalelor livrari de produseefectuate in ultimii trei ani;
Autorizatii/Avize
Declaratie de conformitate CE
Demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
Se vor prezenta mostre doar la cererea autoritatii contractante.Prezentarea la cerere a mostrelor este obligatorie , iar in caz de neprezentare societatea ofertanta va fi descalificata pentru produsele in cauza.Mostrele sunt gratuite si vor ramane in posesia achizitorului;
Produsele trebuie sa fie compatibile
cu aparatura mentionata in Caietul de sarcini pentru fiecare lot
Certificat privind implementarea
managementului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
procesul repetitiv de reofertare se refera numai la preturi, criteriul de evaluare fiind pretul cel mai scazut. Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore).In cazul in care ofertantul declarat Admis , si care este inregistrat in SEAP, nu modifica, in cadrul fazei de licitatie electronica, elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv (PRETUL) , la stabiilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.IV.3 Limitele valorilor minime pana la care pretul poate fi imbunatatit ? Nu exista limiteIV.4 Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de reofertare ? PRETUL OFERTEI
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 10:00
Locul: Amfiteatru, Spital Municipal"Dr.Alexandru Simionescu"Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractantava solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Sunt cele prevazute la art.256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal"Dr.Alexandru Simionescu" - oficiu juridic
Adresa postala: str.Victoriei , nr.14, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331057, Romania, Tel. +40 254712966, Fax: +40 254712966, Adresa internet (URL): www.spital-mun-hunedoara.info/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2012 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer