Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 133771/08.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLAD
Adresa postala: str. Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Punct(e) de contact: Lacramioara Pascanu, Tel. +40 235416440, In atentia: Ec.Zavade Cezar, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 235413303, Adresa internet (URL): www.spital-barlad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNMSI-SEAP
Adresa postala: str.italiana, nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +4 0213052857, Email: [email protected], Fax: +4 0213032937
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNMSI-SEAP
Adresa postala: str.italiana, nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +4 0213052857, Email: [email protected], Fax: +4 0213032937
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal de Urgenta "Elena Beldiman"Barlad, str.Republicii, nr. 300.
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 311, 899 si 9, 335, 697RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
10 loturi:
1)Reactivi compatibili pentru analizor Vitros 5, 1 FS
2)Reactivi compatibilipentru analizor Nihon Celltac 8222 NK si analizor Nihon Celtac MEK 6318C-Hematologie
3)Reactivi compatibili pentru analizor Coagulare ACL - Top
4)Reactivi compatibilipentru analizor RX Imola(Chimie umeda)
5)Reactivi compatibili cu analizorul Exprime 72
6)Reactivi compatibili cu analizorul Immulite 1000
7)Reactivi ptr.determinarea parametrilor de biochimie , compatibili cu analizorul Piccolo Xpresse
8)Reactivi ptr.determinare markeri cardiaci, compatibili cu analizorul Triage Meter Pro
9)Reactivi ptr.determinari toxicologice, compatibili cu analizorul Triage Meter Pro10)Pachet reactivi compatibil sau echivalent cu analizorul Gem Premiere 3000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 = 368.412 ( minim) ? 1.105.236 ( Maxim)- slideLot 2 = 362 ( minim) ?1.086 (Maxim) ? buc.
Lotul 3 = 1.103 ( minim )-3.309 (Maxim ) ?fl.
Lotul 4 = 374 ( minim ) ? 1122 ( Maxim )- kit.
Lotul 5 =36 (minim ) -108 ( Maxim)- kit.
Lotul 6 =58 ( minim ) ? 174 (Maxim ) ?kit.
Lotul 7 =2000 (minim ) ? 6.000( Maxim ) ? set
Lotul 8 = 600 ( minm ) ? 1.800 (Maxim ) ? testeLotul 9 = 200 ( minim) ? 600 (Maxim ) ? teste
Lotul 10 = 30 (minim ) ? 90 (Maxim ) ? cartuse
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 111, 899 si 9, 335, 697RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Va fi constituita cf. art.86 din HG 925/2006; perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabiliatate a ofertei.Lot 1 = 6.770 leiLot 2 = 4.816, 08 leiLot 3 = 4.475 leiLot 4 = 6.556 leiLot 5 = 2.074 leiLot 6 = 4.297 leiLot 7 = 4.254 leiLot 8 = 1.440 leiLot 9 =480 leiLot 10 = 4.230 leiTotal = 39.392, 08 lei Constituirea se va face cf. Art 90 , alin. 1, Hot 925/2006; Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS VASLUI; Buget de stat; Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea privind art. Neincadrarea art.69^1, 180, 181 din OUG 34/2006- Persoane cu putere de decizie in cadrul autoritatii contractante : Manager Dr.Viorel Petcu ; Dir.financiar contabil Ec. Angela Chirila, Ec.Diaconu Daniela control preventiv, Consilier juridic Simona Chiper, Dr.Diana Popa sef laborator analize, As.Chilianu Eliza asist.sef laborator analize, Ec. Balan Ioan sef compartiment Achizitii aprovizionare, Ec. Zavade Cezar, Ec. Pascanu Lacramioara.
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP, Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de Directia de specialitate din cadrul primariilor(din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele /candidaturile);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat constatator emis de ORC, Autorizatie de functionare / altele echivalente, valabila la data deschiderii/vizualizarii(act normativ OUG 76/2001)-obiectul contractului sa aiba corespondent in cadru CAEN din certificatul constatator, Se accepta prezentarea documentelor solicitate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila , stampilata si semnata cu mentiunea "conform cu originalul".In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultattul procedurii de atribuire , de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Extras din bilant la data de 30.06.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind resursele tehnice si umane ( referitor la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii; informatii referitoare la pe rsonalul / organismul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii)
Candidatii romani vor prezenta documente emise de organisme acreditate care atesta ca este implementat sistemul de managment al calitatii(certificat ISO 9001/2008 sau altele echivalete care sa ateste ca are implementat si mentine un sistem de managment al calitatii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1588/31.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti au preturi egale, se va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorul economic de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Sunt cele prevazute de art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Spitalului Municipal de Urgenta "ELena Beldiman"Barlad
Adresa postala: Str.Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Tel. +40 235413921, Email: [email protected], Fax: +40 235413303
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer