Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 136996/30.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" Botosani
Adresa postala: str. Marchian nr.11, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710211, Romania, Punct(e) de contact: Temciuc Florin, Tel. +40 231517150, In atentia: Temciuc Florin, Email: [email protected], Fax: +40 231517780, Adresa internet (URL): www.spitjudbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta "Mavromati" Botosani, str. Marchian nr. 11
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 6, 099, 317.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente acordului cadru se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru, conditionat de existenta creditelor bugetare aprobate; valoare minima estimata contracte subsecvente -349454, 91 lei / valoare maxima estimata contracte subsecvente - 666109, 82 lei (conform Caietului de sarcini)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi pentru analizoarele aflate in dotarea unitatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiilor din Anexa B
Valoarea estimata fara TVA: 6, 099, 317.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1% din valoarea estimata a contractului, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art.278^1 din OUG34/2006, conform anexei caietului de sarcini, specificata in loturile publicate in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor.Mod de constituire: 1.Scrisoare de garantie bancara (emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari) ? conform Formular 7. 2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani; fila cec ? cu conditia confirmarii acestora de catre Trezorerie/banca pana la data limita pentru depunerea ofertelor. 3.Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. 5% din valoarea contractului subsecvent ce urmeaza a fi atribuit. Modul de constituire a garantiei de buna executie(conform art.90 din HG nr.925/2006): 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular nr.8); 2. Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani; 3. Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante (in cazul in care garantia de executie este redusa ca valoare).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii + Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea- Completare Formular 1
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 2: > Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, fara datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale / Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.
3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent - CompletareFormular 3
4. Declaratie privind neincadrarea la art. 69(1) - Completare Formular 4> Persoanele cu functie/putere de decizie in atribuirea contractelor de achizitie publica: > Manager - Dr. Ovidiu Florentin Mimor;> Director Financiar Contabil - Ec. Gheorghe Damian> Ing. Carmen Craciun;> Ec. Luminita Zaharia;> Ec. Florin Temciuc;> Ec. Lucian Buchir;> Dr. Codruta Plesca;> Chim. Dana Paraschiv;> Asist. Violeta Agache;> Jr. Victor Nitu;> Merc. Ioan Ilas;***In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii cat si fiecare subcontractant). 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului - in original, copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul", in termen de valabilitate, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie.***Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original.2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
3. Declaratie privind calitatea de participare la procedura - Completare Formular 5
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor precizainformatii cu privire la: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a. PRECIZARI PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE: - atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru si de existenta creditelor bugetare aprobate;
- autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze intreaga cantitate maxima estimata a acordului cadru.- contractele subsecvente vor fi atribuite trimestrial (minim 2 contracte subsecvente / an - maxim 4 contracte subsecvente / an).B. AJUSTAREAPRETULUI CONTRACTULUIFormula de calcul pentru actualizarea valorilor produselor utilizand Indicele Preturilor de Consum (IPC) pentru marfuri nonalimentare: A= Suma initiala de actualizat * IPC / 100, unde: A= valoarea actualizataIPC= indicele preturilor de consum pentru marfuri nonalimentare, calculat de Institutul National de Statistica (www.INSSE.ro)Suma initiala de actualizat= pretul unitar prevazut in acordul cadruNu se accepta ajustarea pretului in timpul derularii contractului subsecvent.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Mavromati
Adresa postala: Str.Marchian nr.11, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710211, Romania, Tel. +40 231518812, Email: [email protected], Fax: +40 231517780
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer