Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 139840/20.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Punct(e) de contact: MARIETA SIMION, Tel. +40 760669955, Email: [email protected], Fax: +40 318057374, Adresa internet (URL): https: //www.parhon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon, Bd-ul Aviatrilor, nr. 34-36, sector1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 263, 744RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitatile autoritatii contractante si posibilitatile de finantare ale autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de laborator conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt precizate pentru fiecare pozitie din lotin caietul de sarcini.Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 640647, 00
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 494, 458.7 si 3, 263, 744RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al garantiei de participare este 42688, 00 RON si este precizat pentru fiecare lot in parte, conform art.278^1 din OUG 34/2006 .Cursul de referinta stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru care se face determinarea leu/euro este de 4.5220, inregistrat la data de 02.10.2012.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90zile.Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 952/2006.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an(unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atestarea Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.Garantia de participare se va constitui numai in lei.Cont garantie RO98TREZ7015005XXX000181, TREZORERIA SECTOR 1. pentru contractele subsecvente care depasesc valoarea in lei echivalent a 125.000de euro se va constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, conform prevederilor art.89 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate, completarea formularului 1
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-completarea formularului 2;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. OAP 314/2010-completarea formularului 3;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- completarea formularului 7;
-Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Paun Diana Loreta, Ghemigian Adina, Pecsi Saftica, Boc Mariana, Iordachescu Carmen, Manda Dana, Alexiu Florin, Vladoiu Suzana, Popa Oana, Caragheorgheopol Andra, Sava Mariana, Ioan Daiana, Breuscan Bianca, Duteanu Oana.
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare -tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datori Fiscale catre bugetul de stat.
-Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala, care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale.
-Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura-formular 4 Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, prin care se atesta ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment sau nu fac obiect al procedurii de declarare a starii de faliment, nu si-au suspendat activitatile si nu au afacerile in administrare jurdiciara si in care se regaseste codul CAEN pentru obiectul de activitate supus procedurii de achizitie.
Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezistent sau are domiciliul.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.
-Aviz de functionare cu anexa eliberat de MS, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor-sau echivalent, dupa caz;
-Certificat de conformitate marca CE, emis de un organism notificat;
-Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu directiva 93/42 CEE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind principalele livrari in ultimii 3 ani
Certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO9001 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr. de runde: 1-Faza finala Licitatie Electronica consta intr-un proces repetitiv de ofertare, utilizandu-se suportul tehnic oferit de Sistemul Electronic de Achizitii Publice(SEAP).Autoritatea Contractanta va invita sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au depus oferte ce au fost declarate admisibile.Ofertele depuse de catre operatori nu pot decat sa imbunatateasca(in sensul micsorarii preturilor) ofertele depuse anterior organizarii acestei etape electronice.Informatii relevante la echipamentul folosit, conditiile concrete de realizare a licitatiei electronice se obtin de la operatorul SEAP(www.e-licitatie.ro).Daca la sfarsitul licitatiei electronice, doua sau mai multe oferte au preturile egale, atunci pentru departajare, comisia de evaluare stabileste ca fiind castigatoare oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic in cazul utilizarii criterului "pretul cel mai scazut".
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A2154/04.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S15-023627 din 24.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2012 11:00
Locul: Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon, Serviciul Administrativ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform art.33 alin.2 din HG nr.925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: Bd-ul Aviatorilor, nr. 34-36, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Tel. +40 0760669955, Email: [email protected], Fax: +40 0318057374, Adresa internet (URL): www.parhon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer