Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 140568/19.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: Jr. Neag Ioana Liana, Tel. +40 264596414, Email: [email protected], Fax: +40 264455995, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Laboratorului str. Croitorilor nr. 19-21, cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona reactivi de laborator conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Lot Nr. crt. DENUMIRE PRODUS U.M. CANTITATE"VALOARE ESTIMATA"Lot 1
1ANA-Hep-2 positive control flacon 2, 5 ml 1 - 323, 00
2Antinuclear antibodies centromer positive control flacon 2, 5 ml 1 - 85, 00
3Antinuclear antibodies nucleolar positive control flacon 2, 5 ml 1 - 85, 00
4Antinuclear antibodies omogen positive control flacon 2, 5 ml 1 - 85, 00
5Antinuclear antibodies ribosomal pattern positive control flacon 2, 5 ml 1 - 283, 00
6Antinuclear antibodies speckled positive control flacon 2, 5 ml 1 - 85, 00
7Trusa imunoflu-orescenta determinare autoanticorpi: ANA, Hep-2 test 1.920 - 7.680, 00
Lotul 2
1Antinuclear antibodies (ANA) positive control flacon 2, 5 ml 1 - 190, 00
2 Anti celula parietala gastrica positive control flacon 2, 5 ml 1-85, 00
3Anti smooth muscle positive control flacon 2, 5 ml 1-85, 00
4Anti-mitochondrialpositive control flacon 2, 5 ml 1 - 85, 00
5Trusa imunofluo-rescenta determinare autoanticorpi: ANA, ASMA, AMA, ACPG uman test 960 - 14.400, 00
Lotul 3
1Liver kidney microsome LKM-1 positive control flacon 2, 5 ml 1 - 285, 00
2Trusa imunofluorescenta determinare autoanticorpi LKM 1 uman test 384- 8.832, 00
Lotul 4
1IFA Mounting medium flacon 2, 5 ml 1- 60, 00
2IFA Negative control flacon 2, 5 ml 1- 60, 00
3Polyvalent conjugates FITC/Evans blue 10mL flacon 2, 5 ml 1- 170, 00
Lotul 5
1Trusa imunofluores-centa determinare autoanticorpi ANCA uman test 600 -11.400, 00
Lotul 6
1Trusa imunofluorescenta determinare autoanticorpi anti ENDOMISIUM test 480 - 9.600, 00
Valoarea estimata fara TVA: 53, 878RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare este in cuantum de 1077.56 lei: lotul 1 ? 172.52 lei, lotul 2 ? 296, 90 lei, lotul 3 ? 182, 34 lei, lotul 4 ? 5.80 lei, lotul 5 -288 lei, lotul 6- 192 lei-Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, in raport cu valoarea estimata a contractului, autoritatea contractanta nu va retine contestatorului din garantia de participare nici o suma deoarece nu se incadreaza ]n nici o situatie prevayuta la art. 278' alin 1, Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileContul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 32.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scdente in luna anterioara celei care se depun ofertele
3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 9
4, Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10.Persoanele cu functie de decizie in cadrul institutului- Managerul - Dr. Mlesnite Mihai Adrian
- Director Financiar Contabil ? Ec. Mirza Alina Corina
- Sef Serviciu Financiar Contabilitate ? Ec. Torak Klara
- Sef Birou Aprovizionare ? Ing. Rusu Elena
- Biroul Achizitii Publice Contractare ? Jr. Nechifor Alina -Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pt pers fizice, juridice romane), documente edificatoare care dovedesco forma de inregistrare ca pers juridica sau de apartenenta din punct de vedere professional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (pt pers fizice straine), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunic[riiprivind rezultatul procedurii de atribuire se prezinta penntru conformitate documentul in original /copie legalizata.
2 Aviz/Autorizatie de functionare a societatii emis de Ministerul Sanatatii. Actul normativ care impune acest document ? Legea 176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil din 2012 sau la 31.12.2011, cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale ? form. Nr. 4
2 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani? form. Nr. 5
Certificat de conformitate CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC
Document care sa ateste sistemul de implementare a managementului calitatii ISO 9001-2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2012 09:30
Locul: Sediul institutului din str. Constanta nr. 5, Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii vor prezenta imputernicire din partea societatii pe care o reprezinta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Tel. +40 264596414, Fax: +40 264455995
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2012 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer