Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 143912/28.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Adresa postala: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Punct(e) de contact: Roxana Tomcovici, Tel. +40 213069176, Email: [email protected], Fax: +40 0213069231, Adresa internet (URL): www.cantacuzino.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
cercetare-dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie ?Cantacuzino?Splaiul Independentei nr.103, sector 5, Bucuresti cod postal 050096
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 616, 961.08RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor incheia pe o perioada de 90 zile, adica 4 subsecvente pe an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33141620-2-Truse medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I - BARTONELLABartonella henselae + quintana IFA IgG 1-4 buc
Bartonella henselae + quintana IFA IgM 1-4 buc
LOT II - BORRELIA ELISAKit Borrelia ELISA IgG2-35 buc
Kit Borrelia ELISA IgM2-35 buc
LOT III - BORRELIA WESTERN BLOTKit Borrelia Western blot IgG 2-12 buc
Kit Borrelia Western blot IgM 2-12 buc
LOT IV - COXIELLA BURNETIIKit Coxiella burnetii IF IgG Faza I/II 2-10 buc
Kit Coxiella burnetii IF IgM Faza I/II 2-10 buc
Kit Coxiella burnetii IFAI+II1-5 buc
LOT V - RICKETTSIA CONORIKit Rickettsia conori IF IgG2-18 buc
Kit Rickettsia conori IF IgM1-7 buc
LOT VI - LEGIONELLA pn antigen urinar ElisaLegionella pn antigen urinarELISA 1-5 buc
LOT VII ? LEGIONELLA + MYCOPLASAMLegionella pn IgG sg. 1 IF 1-5 buc
Legionella pn IgM sg. 1 IF 1-5 buc
Mycoplasma pneumoniae Elisa IgM1-5 kit
Mycoplasma pneumoniae Elisa IgG2-10 kit
LOT VIII - CHLAMYDIA ANTIGENTruse Elisa a cate 96 determinari3-22 trusa
Cutii cu medii de transport3-22 cutie
cutii recoltoare3-22 cutie
LOT IX - RUBEOLA, RUJEOLARubeola IgG 3-22 kit
Rubeola IgM 5-85 kit
Rujeola IgG 3-22 kit
Rujeola IgM 5-85 kit
LOT X - TOXOPLASMAToxoplasma IgA(ELISA)2-10 kit
Toxoplasma IgG AVIDITY2-10 kit
Toxoplasma IgG(ELISA)3-35 kit
Toxoplasma IgM(ELISA)3-35 kit
LOT XI - TRUSE ELISA si STAPHYTECTTrusa Elisa Anti Pertussis Toxin (IgG) 2-12 kit
TRUSA STAPHYTECT PLUS5-55 kit
LOT XII - HELICOBACTER PYLORIHelicobacter pylori antigen 5-35 trusa
LOT XIII - TRUSE ELISA TOXOCARA SI TRICHINELLAToxocara canis IgG (ELISA) +conj. anti IgM 3-35 kit
Trichinella spiralis IgG( ELISA)(+conj. Anti IgM) 3-10 kit
LOTXIV - WESTERN BLOT (afzelii, burgdorferi, garinii)Kit Western Blot1-2 kit
Kit Western Blot1-2 kit
Kit Western Blot 1-2 kit
Kit Western Blot1-2 kit
Kit Western Blot1-2 kit
Kit Western Blot 1-2 kit
LOT XV - KITURI ELISA DE CAPTURA SI IMMUNOBLOTTINGKit ELISA de captura a IgM2-10 kit
Kit immunoblotting1-4 kit
Kit de immunoblottingIgG 1-4 kitLOT XVI KITURI ELISA pentru detectia anticorpilorKit ELISA indirecta1-2 kit
Kit ELISA pentru detectia1-2 kit
Kit ELISA pentru detectia1-2 kit
Kit ELISA pentru detectia 1-2 kit
LOT XVII - ELISA LEUCOZA AVIARATruse ELISA leucoza aviara 1-2 kit 480 teste
LOT XVIII - ROTAVIRUS ANTIGENRotavirus antigen 6-35 trusa
LOT XIX - kituri Caspaze, Granzime, Treponema si IgE totalCaspaze ELISA kit 2-12 kit
IgE total2-12 kit
Granzime ELISA kit 2-12 kit
Treponema IgG FTA-Abs. 1-5 kit/30 teste
LOT XX - CRYPTOSPORIDIUMCryptosporidium Ag(ELISA) 1-5 kit
LOT XXI - IMMUNOCARD CLOSTRIDIUMImmunoCard C. difficile Toxins A&B. 1-7 kit cu 5o testeLOT XXII - APOPTOZAkit apoptoza ELISA1-4 kit
kit apoptoza Western blot 1-4 kit
LOT XXIII - CHLAMYDIACHLAMYDIA IGA ELISA 3-12 kit
CHLAMYDIA IGG ELISA 3-12 kit
CHLAMYDIA IGM ELISA 5-22 kit
LOT XXIV - RPR REDITEST + SYPHAGENRPR REDITEST 5002-10 kit
SYPHAGEN TPHA 2003-22 kit
LOT XXV - MONOLISAMONOLISA HCV Plus 1-12 kit (480 teste)
MONOLISA HEV IgM 1-2 kit
LOT XXVI - KITURI INFECTII PARAZITARETaenia solium Ig G (ELISA) 1-5 kit
EchinococcusIgG (ELISA) 2-12 kit
Entamoeba histolytica Ag(ELISA) 2-7 kit
Entamoeba histolytica IgG (ELISA)1-5 kit
GIARDIA Ag(ELISA) 2-7 kit
LOT XXVII- ELISAELISA ANTI-HDV1-5 96teste
ELISA ANTI-HDV IgM1-5 teste
ELISA ANTI-HDV IgG1-5 teste
LOT XXVIII - Truse HIVNEW LAV BLOT I tip BIORAD 5-45 kit
LOT XXIX - ELISA SYPHILISELISA SYPHILIS IGM2-10 kit
LOT XXX - ELISA EBV-VCAEBV - VCA IGM ELISA 3-18 kit
EBV- VCA IGG ELISA3-18 kit
LOT XXXI - SUBSTRAT TMBSubstrat TMB tablete 1-5 flacon
LOT XXXII - INNOLIPA, INNO LIAInnolipa HPV genotyping Extra Ampli Innoge. 2-16 Kit/20
Innolipa HPV genotyping Extra Innogenetics 2-16 Kit/20
INNO-LIA HCV Score 2-8 kit
LOT XXXIII - Truse latex-aglutinareTrusa latex-aglutinare-Str. beta-hemolitici 2-18 kit
LOT XXXIV ? Kituri Elisa + Western BlotKit ELISA IgGWest Nile 1-7 buc
Kit IgG aviditate West Nile1-3 buc
Kit diagnostic serologic ELISA1-7 kit
Kit TBE IgG ELISA 1-3 buc
Kit WB IgG pentru Hanta1-7 buc
Kit WB IgM pentru Hanta1-7 buc
Kit pt. detectia genomului virusului West Nile2-14 kit
LOT XXXV ? TRUSE HSVHSV1 IGG ELISA 2-14 kit
HSV1 IGM ELISA 2-14 kit
HSV2 IGG ELISA 3-18 kit
HSV2 IGM ELISA 3-18 kit
Valoarea estimata fara TVA: 1, 616, 961.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este este specificatala fiecare lot (din valoarea maxima)- in conformitate cu prevederile art.2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, -valabilitatea acesteia fiind cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Pentru -Garantia de participare-cursul de schimb valutar pentru orice alta moneda, va fi cel BNR din ziua publicarii prezentului anunt de participare. -Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 ? prin virament bancar in contul nr. RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01 , deschis la BCR SECTOR 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantia de participare trebuie prezentata cel tarziu pana la momentul deschiderii ofertelor. . - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare, pe care o vor prezenta insotita de Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inadmisibile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. conform prevederilor art.278 1 din OUG nr.76/2010 cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizareincheiat, se constituIe in una din urmatoarele modalitati: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire;
- ordin de plata.-prin virament bancar in contul nr. RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01 , deschis laBCR SECTOR 5 BUCURESTI-depunere la casierie a: a) unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contractului semnat de catre achizitor;b) sumei solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;c) prin retineri succesive din sumele datorate pentru fonduri partiale cf.art.90(3*) din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu + alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completarea formularului.nr.2;
3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (pers.cu functie de decizie: Director General Dr.Radu Iordachel; Director Economic Ec. Camelia Petrica; Director General Adjunct Antal Ovidiu, Director Coman Cristin, Director Stiintific Maria Damian, Sef Departament Irina Codita, Sef Departament Adrian Onu, Comisia de evaluare: presedinte ? Roxana Tomcovici, Daniela Badescu ? membru; Dan Ionescu ? membru, Monica Balteanu ? membru, Dan Steriu ? membru; Alexandra Nascutiu ? membru; Mariana Petre ? membru; Rezerve: Neagoe Ionela; Ani Cotar, Doris Ionescu
4. Declaratie privind eligibilitatea- Completarea formularului.nr.3;
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare - Completarea formularului nr.4;
6. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?Conform cu originalul?; 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, datele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind media cifrei de afaceriglobale pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) cu mentiunea "conform cu originalul"
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului de Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, in vederea dovedirii experientei similare a ofertantului;raportarea numarului de ani la nivelul careia se va face dovada experientei similare se va raporta de la data limita depunerii ofertelor.
Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 au echivalent valabil la data limita a depunerii ofertelor sau Certificat echivalente emise de organisme abilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completarea formularului C1prezentarea certificatului in copie semnata, stampilata cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2013 11:00
Locul: INCDMI CANTACUZINO, Splaiul Independentei nr.103, sector 5, cod 050096
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire semnata de reprezentantul legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
caile de atac sunt cele prevazute de art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic propriu al INCDMI Cantacuzino
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.103, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Tel. +40 213069176, Email: [email protected], Fax: +40 213069320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2013 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer