Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 146066/28.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: Florin Ioan Crisan, Tel. +40 264596414, Email: [email protected], Fax: +40 264455995, Adresa internet (URL): www.irgh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Laboratorului Institutului Regional de Gastroenterologie ? Hepatologie Prof. Dr. O Fodor din str. Croitorilor nr. 19-21, Cluj Napoca
Cod NUTS RO113- Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 30 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 012, 740.24 si 10, 895, 232.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: sE VOR INCHEIA APROXIMATIV 8 CONTRACTE SUBSECVENTE / AC
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE REACTIVI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI ANEXEI B LOTURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
38437000-7-Pipete de laborator si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE REACTIVI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 012, 740.24 si 10, 895, 232.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 217904, 65 lei, conform anexei b loturi si caiet de sarciniForma de constituire a garantiei de participare : prin virament bancar (scrisoare de garantie bancara, plata electronica, ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, plata in numerar la caseria autoritatii contractante)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform art.86alin6 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunerea ofertelor.Cursul de referita pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta Moneda va fi cel stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor.In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, prevederile art. 278' din OUG 34/2006 se vor aplica corespunzator in raport cu valoarea estimata a fiecarui lot.Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902 - cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent;
- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art. 90 din HG 925/2006- Garantia de buna executie se constituie in momentul semnarii contractului subsecvent de catre furnizor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 32. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale care vor demonstra situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta -4, Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10
Documentele solicitate se vor prezenta in original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
- Managerul - Dr. Mlesnite Mihai Adrian
- Director Financiar Contabil ? Ec. Mirza Alina Corina
- Sef Serviciu Financiar Contabilitate ? Ec. Torak Klara
- Sef Birou Aprovizionare ? Ing. Rusu Elena
- Sef Biroul Achizitii Publice Contractare ? Jr. Neag Ioana Liana 1. Certicat de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului
2. Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
4. Aviz/ Autorizatie de functionare a societatii emis de Ministerul Sanatatii conf. OUG 34/2006, legii 176/2000 privind dispozitivele medicale si Ordinul nr. 1636/15.12.2004 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ultima balanta de verificare cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente
1. Informatii generale ? din care sa reiasa cifra de afaceri globala din ultimii3 ani, conform art. 185 alin.1 lit.c din OUG 34/2006 -form. Nr. 4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
BALANTA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 12 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani? form. Nr. 5
3, Certificat de marca/conformitate CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC
Document caresa ateste sistemul de implementare a calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
form. Nr. 5document pentru a demonstra/confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2013 09:30
Locul: Sediul Institutului din str. Constanta nr.5 Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care participa la sedinta de deschidere vor prezenta imputernicire din partea societatii pe care o reprezinta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut - in situatia ofertantilor clasati pe locul I.- Pentru ofertantii clasati pe locurile urmatoare , in cazul reofertarii pentru preturi egale, operatorii economici vor prezenta noile propuneri financiare imbunatatite, fara insa a oferta un pret mai mic decat pretul ofertat de operatorul economic clasat pe primul locanterior acestuia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Constanta, nr. 5, Localitatea: cluj-napoca, Cod postal: 400158, Romania, Tel. +40 264594414, Email: [email protected], Fax: +40 264455995
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2013 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer