Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de laborator, consumabile medicale


Anunt de participare numarul 136977/29.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: Romeo Novotny, Tel. +40 0232301612, Email: [email protected], Fax: +40 0232301658, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de laborator, consumabile medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Chimicale al U.M.F. Iasi, str Universitatii nr 16
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reactivi de laborator, consumabile medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reactivi laborator, consumabile medicale
Valoarea estimata fara TVA: 249, 874RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 ? 813 lei Lot 6 ? 65 lei Lot 11 ? 111 leiLot 2 ? 6 lei Lot 7 ? 479 lei Lot 12 ? 83 leiLot 3 ? 203 lei Lot 8 ? 429 lei Lot 13 ? 132 leiLot 4 ? 1367 lei Lot 9 ? 779 leiLot 5 ? 41 lei Lot 10 ? 479 leise va depune pana ladeschiderea ofertelor.Se poate constitui prin O.P., depunere numerar, Scrisoare de Garantie Bancara sau alta metoda permisa de art. 86 din HG925/2006, in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere . Formularul pentru scrisoarea de garantie bancara pentru participare se aplica doar pentru lotul 4 conform prevederilor art 278 alin 1 din OUG 34/2006. perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunerea ofertelorPerioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile 10%din valoarea contractului fara TVAda Xnu ?Se poate constitui prin OP, Scrisoare de Garantie Bancara sauoricare alt instrument de garantare emis de catre institutie bancara sau societate de asigurari, depunere numerarla casieria AC in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse : fonduri europene proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru dezvoltarea Resurselor Umane 2007 -2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 2Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulteriaoreFormular 3
Cerinta nr. 3
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Documentul se va prezentain oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP.
Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizata
Cerinta nr. 4
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Documentul se va prezentain oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAPOfertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizata
Cerinta nr. 5
Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Formular 13
Cerinta nr. 6
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 14
Prof. univ dr Vasile Astarastoae
DGA ec Dana Drugus
Ing Maria Arhip
Adm Fin Eugen Chiriac
Prof univ dr Eugen Carasevici
Sef lucr dr FlorinEloae Zugun
Biolog Iuliu Cristian Ivanov
Jr Nicoleta Nastase
Inf Mihaela Tomaziu ? Todosia
Ec. Nicoleta Ganea
Adm Fin Romeo Novotnycerinta 7
declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare formular 7 Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate la respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.( activitate autorizata) in copie? Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2 ? informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU / 81 /3.2/S/58819 intitulat, , Sistem de formare profesionala a personalului medical in domeniul noilor tehnologii din sistemul de sanatate ( dignostic molecular), proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In cazul situatiilor de egalitate a preturilor ofertelor, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP incarcarea in sistem de catre operatorii economici a documentelor ce conduc la noi propuneri financiare imbunatatite
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Medicina si Farmacie , , Gr. T. Popa? Iasi
Adresa postala: str. Universitatii nr. 16, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Tel. +40 0232301639, Email: [email protected], Fax: +40 0232301658
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer