Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de laborator hematologie


Anunt de participare numarul 143224/20.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Adresa postala: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 212421192, In atentia: Daniel Iordachi, Email: [email protected], Fax: +40 212421192, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de laborator hematologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bd-ul Lacul Tei nr.120
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 671, 988RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 01.06.2013-31.12.2013- 130664.31 lei ;01.01.2014-31.12.2014- 223996 lei;01.01.2015-31.12.2015-223996 lei;01.01.2016-30.06.2016-93331.69 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de sange hematologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produs UM Cantitate maxima
Diluent kit 252
Lizant determinare hemoglobina kit 12
Colorant fluorescent determinare formula leucocitara kit 39
Lizant determinare formula leucocitara kit 36
Lizant determinare bazofile kit 36
Detergent kit 72
Sange de control nivel patologic scazut kit 60
Sange de control nivel normal kit 60
Sange de control nivel patologic inalt kit 60
Valoarea estimata fara TVA: 671, 988RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este in valoare de 6719.88 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru participare este necesara pentru a proteja IOMC in fata riscului unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului. Garantia de participare va fi exprimata in lei si constituita intr-una din formele de mai jos: -instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari(Formular 11 Sectiunea Modele si formulare)-ordin de plata in contul deschis la RO14TREZ7025005XXX000176 deschis la Trezorerie sector 2-numerar la casieria IOMC. Oferta care nu prezinta dovada constituiri garantiei pentru participare va fi respinsa. Garantia pentru participare se pierde in favoarea IOMC daca ofertantul se afla in oricare din urmatorele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din ziua publicarii anuntului de participare.Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile prevazute de art.278^1/OUG 34/2006 este de 4451, 98 lei Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea Acordului-cadru. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Executarea contractului subsecvent incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
C.A.S.M.B/ Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea completarea formularului nr 1 Incadrearea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
-Certificat pentru participare la licitatie cu oferta independenta cf Ordin 314/2010 se completeaza Formular nr 5
-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69/1 din OUG 34/2006
Se va atasa Formularul 3 completat( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art 69^1 si art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, acesta decalartie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
NOTA: In vederea completarii acestei decalartii precezam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Manager: Conf. Dr Suciu Nicolae
Director medical Prof Dr Matei Dumitru
Director financiar-contabil Ec. Maria Gheorghe
- Declaratia privind neincadrearea in prevederile art 181
Se va tasata Formularul 2 ( Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat. Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificat pentru conformitate cu orginalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
In cazul unei asocieri, aceasta decalaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social.
Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu orginalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuiesa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
In cazul unei asocieri, aceasta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
Persoane juridice/fizice straine
Nota
In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata:
-fie o declaratie pe propria raspundere;
-fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor(original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializare pentru categoria produselor ofertate, valabile la termenul limita de depunere a ofertelor, conform Legii 176/2000 (copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinte obligatorii: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.NOTA: Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand link: www.ec.europa.eu/internal_market/publicprocurement/2004_18/index_en.htm.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere).Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Oferta comuna/asociere/consortiu: Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic ofertant nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale?? din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv(cursul mediu anual 2012-4.4560; 2011-4, 2379lei, 2010-4.2099lei, ).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale?? din Sectiunea Formulare, Formular nr.7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular nr. 3formular nr. 6copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , se va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256(2) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: Bd-ul LAcul Tei nr.120, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Tel. +40 212421192, Email: [email protected], Fax: +40 212421192
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2013 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer