Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de laborator si consumabile compatibili 100% sau echivalent cu analizorul de tip AIA 1800


Anunt de participare numarul 85129/25.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel.021.317.21.94, Email: [email protected], Fax: 021.318.04.44, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de laborator si consumabile compatibili 100% sau echivalent cu analizorul de tip AIA 1800
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Laboratorul central al Institutului Clinic Fundeni
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 700, 000 si 5, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet reactivi de laborator si consumabile compatibili 100% sau echivalent cu analizorul de tip AIA 1800
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 700, 000 si 5, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de Prticipare: 55 000 lei, Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Bugetare - Venituri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea, printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
- Certificat constatator emis de O.N.R.C. valabil la data deschiderii ofertelor- original sau copiesemnata si stampilata;
- Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.- original sau copie semnata si stampilata;
- Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S., sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor original sau copie semnata si stampilata;
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in copiiinsotite de traduceri autorizate in limba romana;
- Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale;
-Copia Bilantului contabil la 31.12.2008, vizat si
inregistrat de organele competente precum si o
copie a ultimei balante de verificare din 009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa/fise de informatii privind experientasimilara respectiv furnizarea de produse similare;
-Recomandari (minim 2)din partea altor beneficiari-original sau copie semnata si stampilata;
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani;
-Declaratie privind conformitatea produselor/componentelor/pachet/, cu specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini;
-Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, directiva 98/79 CEE, directive 90/385 CEE, sau echivalent-valabil la data deschiderii ofertelor-copie semnata si stampilata;
-Declaratie/Autorizatie, emisa de catre producatorul analizorului pentru utilizarea reactivilor, calibratorilor si consumabilelorpropuse, si efectuarea de operatiuni de service si furnizare de piese originale, sa nu necesite recalibrarea aparatului si nici alte interventii si/sau reglaje suplimentare valabila la la data deschiderii ofertelor copie semnata si stampilata;
-Autorizatia de comercializare de la producator/ distribuitor/reprezentanta, in termen de valabilitate copie semnata si stampilata;
-Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si/sau furnizorul au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO, sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor, copie semnata si stampilata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2009 12:00
Locul: Institutul Clinic Fundeni - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana imputernicita din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel..0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03009, Romania, Tel..0213195180, Email: [email protected], Fax: .0213195180, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile (cf. art 256^2/OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos.Fundeni, Nr. 258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel.0213172194, Email: [email protected], Fax: 0213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2009 18:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer