Licitatie Publica - Reactivi de laborator si consumabile(hematologie) compatibili sau echivalent. cu aanalizorul de biochimie tip CELL-DYN RUBY
Anunt de participare numarul 113384/24.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Clinic de Boli Digestive si Transplant Hepatic Fundeni
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031415, Romania, Punct(e) de contact: Radu Mandrescu, Tel. 021 318 88, Email: [email protected], Fax: 021 318 88, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de laborator si consumabile(hematologie) compatibili sau echivalent. cu aanalizorul de biochimie tip CELL-DYN RUBY
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Laboratorul de analize medicale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 360, 000 si 570, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet reactivi de laborator si consumabile(hematologie)compatibili sau echivalent cu analizorul de biochimie tip CELL-DYN RUBY necesari in desfasurarea actului medical
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 360, 000 si 570, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip.se va constitui in cuantum de 11400 lei reprezentand 2% din valoarea pachetului fara TVA;Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a Contractelor Subsecv.incheiate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Bugetare?Venituri proprii rezultate in urma contractului cu, Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia formal in vederea depunerii ofertei comune, iar legalizarea asocierii devine obligatorie numai in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta;Certificat de atestare fiscala(inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoanejuridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitateade creditor bugetar;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local);Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschideriiofertelor;Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau Teritoriala (CUI) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Ultimul bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Certificate de calitate, declaratii de conformitate, buletine de analiza specifice obiectului procedurii, in concordanta cu standardele legale in vigoare sau echivalente, emise de laboratoare neutre, recunoscute in statele membre U.E.valabile la data deschiderii ofertelor;Autorizatie de comercializare de la producatorul analizorului in termen de valabilitate-copie semnata si stampilata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2011 12:00
Locul: Institutul Clinic de Boli Digestive si Transplant Hepatic Fundeni Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana autorizata din partea fiecarui ofertant, comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti (cale de atac)
Adresa postala: str.Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195180, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care ofertantul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic de Boli Digestive si Transplant Hepatic Fundeni
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031415, Romania, Tel. 021 318 88 11, Email: [email protected], Fax: 021 318 88 11, Adresa internet (URL): www.bdth-fundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 14:08