Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de laborator si reactivi chimici


Anunt de participare numarul 132944/08.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Medicina Legala Mina Minovici
Adresa postala: Calea Vitan nr 9, sect 4 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031281, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA BUCUR, Tel. +40 213321217-167, Email: [email protected], Fax: +40 0314058039, Adresa internet (URL): www.legmed.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara de utilitate publica, cu personalitate juridica ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi de laborator si reactivi chimici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul National de Medicina Legala Mina Minovici - Sos Vitan Barzesti nr.9, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 651, 026RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoare estimata fara TVA: minim estimat 579622.30 lei - maxim estimat 1651026 lei. Incheierea contractelor subsecvente se va face numai in functie denecesitatile efective ale autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime prevazute fiind estimative.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de reactivi de laborator si reactivi chimici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare estimata fara TVA: minim estimat 579622.30 lei - maxim estimat 1651026 lei
Cantitati estimate minime si maxime:
Lot1?estimat intre 25?100 cutii;Lot2?estimat intre 5?30 kituri;Lot3?estimat intre 1-2 kituri;Lot 4-intre 1-2 kituri;Lot 5- intre 1?2 kituri;Lot6-intre 1-5 kituri;Lot7?intre 1?5 kituri;Lot8- 1 kit;Lot9- 1 kit;Lot10- 1 kit;Lot11-estimat 1 kit;Lot12- 1 kit;Lot13-intre 1?2 kituri;Lot14- 1 kit;Lot15-intre 1?2 kituri;Lot16-intre 1?2 kituri;Lot17-intre 1?5 kituri;Lot18-intre 2?10 kituri;Lot19-intre 1?5 kituri;Lot20-intre 1?5 kituri;Lot21-Kit NGM? 1 kit;Lot22-intre 2?10 kituri;Lot23- 1 kit;Lot24- 1 kit;Lot25-intre 1?2 kituri;Lot26-intre 1?2 kituri;Lot27-intre 1?2 kituri;Lot28- 1 kit;Lot29 - 1 kit;Lot30-intre 1?2 kituri;Lot31-intre 1?3 kituri;Lot32-intre 2?6 kituri;Lot33- 1 kit;Lot34- 1 kit;Lot35- 1 set;Lot36- 1 kit;Lot38-intre 2?8 seturi;Lot 39- 1 kit;Lot40- 1 kit;Lot41- 1 kit;Lot42- 1 kit;Lot43- 1 kit;Lot44- 1 kit;Lot45- 1 kit;Lot46- 1 kit;Lot47- 1 kit;Lot48-intre 1-3 kituri;Lot49-intre 1 ?2 kituri;Lot50- 1 kit;Lot51- 1 kit;Lot52- 1 kit;Lot53- intre 1?5 flacoane;Lot54-intre 2?10 flacoane;Lot55- 1 flacon;Lot56-intre 2?10 flacoane;Lot57-intre 2-10 flacoane;Lot58-intre 3?15 flacoane;Lot59-intre 2?10 litri;Lot60-intre 5?25 litri;Lot61-intre 2?10 flacoane;Lot62- 1 kit;Lot63-intre 1?2 flacoane;Lot64- 1 flacon;Lot65- 1 flacon;Lot66? 1 cutie;Lot67-intre 2 ?10 flacoane;Lot68-intre 2?10 flacoane;Lot69-intre 1?3 flacoane;Lot70- 1 flacon;Lot71-intre 1?2 flacoane;Lot72-intre 1?4 flacoane;Lot73-intre 1?2 flacoane;Lot74- 1 flacon;Lot75- 1 flacon;Lot76-intre 1?2 kituri;Lot77?intre 2?10 flacoane;Lot78? 1 flacon;Lot 79- intre 5?20 flacoane;Lot80-intre 5?20 flacoane;Lot81-intre 5?20 flacoane;Lot82-intre 1?5 flacoane;Lot83-intre 1-4 flacoane;Lot84-intre 1?4 flacoane;Lot85-intre 1?3 flacoane;Lot86-intre 5?20 flacoane;Lot87-intre 1?4 flacoane;Lot88- intre 1?4 flacoane;Lot89-intre 2?6 flacoane;Lot90- 1 flacon;Lot91-intre 1?4 flacoane;Lot92-intre 2?6 flacoane;Lot93- intre 2?6 flacoane;Lot94-intre 1?4 flacoane;Lot95-intre 1?4 flacoane;Lot96-intre 1?3 flacoane;Lot97- 1 flacon;Lot98?intre 1?2 flacoane;Lot 99-intre 5?20 flacoane;Lot100-intre 1?3 flacoane;Lot101- 1 flacon;Lot102?intre 4?12
kituri;Lot103-intre 1?4 kituri;Lot104- 1 cutie;Lot105- 1 cutie;Lot106- 1 cutie;Lot107- 1 cutie;Lot108?intre 1?2 litri;Lot109-intre 5?15 litri;Lot110-intre 1?2 litri;Lot111-intre 1?5 cutii;Lot112-intre 12?52 truse;Lot113-intre 1?2 kituri;Lot114-intre 5?15 kituri;Lot115-intre 1?3 kituri;Lot116-intre 1-2 kituri;Lot117-intre 1?3 flacoane;Lot118-intre 1?3 flacoane;Lot119? 1 litru;Lot120-intre 1?3 kituri;Lot121- 1 flacon;Lot122- 1 flacon;Lot123?intre 1?2 kituri;Lot124? 1 kit;Lot125?intre 50?250 litri;Lot126?intre 2 ?10 litri;Lot127- 1 flacon;Lot128?intre 150?550 litri;Lot129?intre 50?250 litri;Lot130?intre 1?5 litri;Lot131? 1 buc;Lot132? 1 buc;Lot133?intre 1?2 buc;Lot134? intre 5?20 litri;Lot135?intre 50?200 kg;Lot136?intre 1?2 buc;Lot137?intre 50?150 litri;Lot138?intre 100?400 litri;
Lot139?intre 20?80 litri;Lot140?intre 1?3 kituri;Lot141?intre 1?2 kituri;Lot142? 1 kit;Lot143?intre 1?3 kituri;Lot
144?intre 1?3 kituri;Lot145?intre 2?8 kituri;Lot 146?intre 1?2 kituri;Lot147? 1 trusa;Lot148? 1 trusa;Lot149?1 trusa;Lot150?intre 5?20 truse;Lot151? 1 trusa;Lot152? 1 trusa;Lot153? 1 trusa;Lot154?intre 1?5 truse;Lot155? 1 trusa;Lot156?intre 1?2 truse;Lot157?intre 1?3 truse;Lot158?intre 1?2 truse;Lot159? 1 trusa;Lot160? 1 trusa;Lot161? 1 trusa;Lot162? 1 cutie;Lot163? 1 trusa;Lot164? 1 trusa;Lot165? 1 trusa;Lot166?intre 1?3 truse;Lot167?intre 1-5 litri;Lot168?intre 1?5 litri;Lot169? 1 litru;Lot170? 1 litru;Lot171?intre 5?20 litri;Lot172?intre 5?15 kg;Lot 173?intre 5?20 litri;Lot174? 1 litru;Lot175? 1 flacon;Lot176? 1 flacon;Lot177?intre 1-5 flacoane;Lot178?intre 10?30 litri;Lot179? 1 flacon;Lot180? 1 kg;Lot181? 1 flacon;Lot182?intre 10?50 litri;Lot183?intre 5?15 litri;Lot184?intre 1?4 buc;Lot 185?intre 1?2 buc;Lot186?intre 1?5 kg;Lot187?intre 1?2 buc;Lot188?intre 1?5 buc;Lot189?intre 2?8 buc;Lot190?intre 1?2 pachete;Lot191? 1 pachet;Lot192?1 pachet;Lot193? 1 pachet;Lot194? 1 pachet;Lot195?intre 1-2 flacoane;Lot196? 1 flacon;Lot197?intre 1?3 flacoane;Lot198?intre 10?30 flacoane;Lot199?intre 1?4 cutii;Lot200? intre 1?4 cutii;Lot201-intre 1- 4 cutii;Lot202-intre 1?4 cutii;Lot203?intre 1?4 cutii;Lot204?intre 1?4 cutii;Lot205? intre 1?2 cutii;Lot206-intre 1?2 cutii;Lot207-intre 1?2 cutii;Lot208?intre 1?7 cutii;Lot209?intre 500?2000 litri;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 651, 026RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% din valoarea estimata a loturilor ofertateModul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara.2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor. Contul Institutului National de Medicina Legala "Mina Minovici" este: RO41TREZ7045005XXX000148 deschis laTREZORERIA SECTOR 4, cod fiscal: 4420554. Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante.Perioada de valabilitate: 90 de zile. Garantia de buna executie a contractului subsecvent este in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract;2.Garantia de buna executie se poate constitui si prin transfer bancar cu ordin de plata in contul autoritatii contractante sau depunere numerar la casieria acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.1) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire ? in original.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.2) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire ? in original.
3.Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale luni anterioare celei in care se depun ofertele, in termen la data deschiderii(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)
4.Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale luni anterioare celei in care se depun ofertele, in termen la data deschiderii original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)
5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire ? in original.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atrbuire sunt: Prof.univ.dr.Dan Dermengiu ? Director General; Gheorghe Florentina ? Biroul Achizitii Publice.
Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul nr.3) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire ? in original 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului National sau Teritorial, din care sa rezulte ca: obiectul contractului are corespondent in domeniul de activitate autorizat al ofertantului.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluisi nu va fi emis cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.
Persoane juridice /fizice straine
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Raportari contabile la 30.06.2011.
2.Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta.
Certificate de calitate ale produselor.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12657/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 11:00
Locul: Institutul National de Medicina Legala Mina Minovici - Sos.Vitan Barzesti nr.9, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilor cu imputernicire scrisa in original.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de maxim 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Medicina Legala Mina Minovici
Adresa postala: Calea Vitan nr.9, sect.4 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031281, Romania, Tel. +40 213321217-167, Email: [email protected], Fax: +40 314058039, Adresa internet (URL): www.legmed.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2012 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer