Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi de productie


Anunt de participare (utilitati) numarul 134740/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Cretu, Tel. +40 213185258-148, In atentia: Serviciului achizitii publice, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reactivi de productie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A.,
str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 45 luni
Valoarea estimata fara TVA: 696, 672RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valori estimate (lei fara TVA): Lot 1 - an 2012:26.203, 20, an 2013:26.990, 40, an 2014:27.801, 60, an 2015:28.636, 80; Lot 2 - an 2012:140.280, 00, an2013:144.520, 00, an 2014:148.880, 00, an 2015:153.360, 00.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de REACTIVIDE PRODUCTIE necesari activitatii tehnologice conform celor mentionate in Caietul de sarcini, astfel:
- Lot nr.1-POLIELECTROLITechivalentcu FLOCULANT POLIMERIC FLOERGERFA 500TI- Lot nr. 2- Material filtrant pentru solutii acide uranifere (diatomit activat alb calcinat)echivalent ?Clarcel- DIF/BO?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24315600-1 - Silicati (Rev.2)
24542000-5-Polimeri acrilici primari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime: Lot nr.1-POLIELECTROLITechivalentcu FLOCULANT POLIMERIC FLOERGERFA 500TI, COD CPV- 24542000-5
2012: Cantitate maxima estimata 1, 60 toneCantitate minima estimata 1, 20 tone
2013: Cantitate maxima estimata 1, 60 toneCantitate minima estimata 1, 20 tone
2014: Cantitate maxima estimata 1, 60 toneCantitate minima estimata 1, 20 tone
2015: Cantitate maxima estimata 1, 60 toneCantitate minima estimata 1, 20 tone
TOTAL Cantitate maxima estimata 6, 40 toneCantitate minima estimata 4, 80 toneLot nr. 2- Material filtrant pentru solutii acide uranifere (diatomit activat alb calcinat), echivalent ?Clarcel- DIF/BO?, COD CPV- 24315600-1
2012: Cantitate maxima estimata 40, 00 toneCantitate minima estimata 30, 00 tone
2013: Cantitate maxima estimata 40, 00 toneCantitate minima estimata 30, 00 tone
2014: Cantitate maxima estimata 40, 00 toneCantitate minima estimata 30, 00 tone
2015: Cantitate maxima estimata 40, 00 toneCantitate minima estimata 30, 00 tone
TOTAL Cantitate maxima estimata 160, 00 toneCantitate minima estimata 120, 00 toneCalendarul estimativ de aplicare a procedurii: 16.04.2012 ? 31.12.2015
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: contractul subsecvent nr. 1: in perioada 15 ? 22.05.2012;contractul subsecvent nr. 2: in perioada 15 ? 30.11.2013; contractul subsecvent nr. 3: in perioada 15 ? 30.11.2014; contractul subsecvent nr. 4: in perioada 15 ? 30.11.2015.
Valoarea estimata fara TVA: 696, 672RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiade participare solicitata, pentru fiecare lot , este in cuantum de: -Lot nr. 1:1.097, 00lei-Lot nr. 2:4.368, 00leiValabilitatea garantiei de participare estede 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 alin. 1, 2 si 3 din HG 925/2006, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) ? in original - conform cap. IV.4.3.C din Fisa de date.b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie conform cu originalul - conform cap. IV.4.3.C din Fisa de date.c) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30 ? in copie - conform cap. IV.4.3.C din Fisa de date.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv pentruLotul nr. 1:1.097, 00lei si pentru Lotulnr. 2:4.368, 00lei Garantia de buna executie va fi constitutita de catre furnizor, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, stabilitain conformitate cu art. 89 alin (2) din HG 925/2006 si va fi constituita in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse, respectiv fonduri provenite din valorificarea productiei proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Director General-Nicu POPA, Director Tehnic-Aurelian VOICU, Director Economic-Stefi Clarisa MUSAT, Sef Serviciu Legislatie, Contencios Juridic-Alina GAJER, Control financiar preventiv-Adriana VINTILESCU, Sef serviciu achizitii publice-Dragos PUIA, Eugen CRETU, Director Sucursala Feldioara-Cosmin TODERAS, Director tehnic Sucursala Feldioara-Tudor LAVRIC, Director productie Sucursala Feldioara-Florin MARDARE, Director economic Sucursala Feldioara-Ferenc DARVAS, Sef serviciu achizitii publice Sucursala Feldioara-Marcel POP, responsabilul desemnat pentru atribuirea contractului-Carla GARBACEA, responsabilul cu executia contractului-Felicia ENE
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul C7 din Sectiunea Formulare ? in original
-Ofertantul va prezenta Formularul privind informatiile generale din care pot fi culese date referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN etc., necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, elaborarii anunturilor de atribuire si a intocmirii contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator ? in original; ofertantulva completa FormularulC3 1. Ofertantul, persoana juridica/fizica romana , va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate in prezenta documentatie de atribuie ? in original sau copie conform cu originalul. Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor.2. Ofertantul persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in original sau copie conform cu originalulNota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de evaluare, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, documentele din cadrul acestui punct in original sau copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte fonduri, respectiv fonduri provenite dinvalorificarea productiei proprii.Nota: In cazul in care, in urma efectuarii clasamentului, doua sau mai multeofertese situeazape primul loc, departajarea acestora se va face urmare a depunerii, din partea operatoriloreconomici, a unor noi oferte de pret prin intermediul SEAP, la solicitarea autoritatii contractante.1. Inainte de semnarea acordului cadru si a contractului subsecvent de achizitie publica, ofertantuldeclarat castigator vaprezenta toate documentele ofertei, in forma solicitata de catre autoritatea contractanta pentru respectivul document, adica in ?original? (?copie legalizata?), ?copie? sau ?copie conform cu originalul? si anume: documentele ce atesta indeplinirea criteriilor de calificare si documentele care insotesc oferta (conform cap. III.2), documentele aferente propunerii tehnice (conform cap. IV.4.1) precum si documentele aferente propunerii financiare, in original.2.Toate documentele vor fi semnate de catre persoana care angajeaza patrimonial societatea sau, daca o astfel de facilitate i-a fost permisa, de o persoana imputernicita de aceasta. Imputernicirea trebuie sa fie expresa si va fi depusa in original impreuna cu oferta.Persoana care semneaza documentele va scrie citet numele si calitatea in care semneaza.Toate documentele vor prezenta numar de inregistrare/data emitere de iesire de la ofertant, vor fi semnate, stampilate si vor avea inscrise in mod lizibil numele si functia persoanei care semneaza aceste documente.3. In prezenta documentatie prin sintagma ?copie conform cu originalul? se va intelege acea reproductie a unui act pe care apare mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.4. Toate documentele emise de catre organisme/autoritati straine, trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/ 2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti - Serviciul Legislatie, Contencios Juridic
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer