Licitatie Publica - Reactivi Hematologie
Anunt de participare numarul 115800/22.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA CURSARU, Tel. 0244521641, Email: [email protected], Fax: 0244521641, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul Judetean de Urgenta Ploiesti
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi Hematologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Ploiesti, str Gageni nr 100, Laborator UPU
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 494, 038.9RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactiv Diluent pentru analizor Act 5 Diff sau echivalent- 120
Reactiv lizant pentru hematii pentru analizor Act 5 Diff sau echivalentWBC LYSE150
Reactiv de colorare pentru analizorul Act 5 diff sau echivalent FIX120
Reactiv de liza pentru analizorul Act 5 diff sau echivalent HGB LYSE120
Reactiv de curatare pentru analizorul Act 5 diff sau echivalent RINSE150
Control celular 5 diff30
Calibrator 5 diff pentru analizorul AcT 5 diff2
Kit de intretinere la 6 luni4
Kit de intretinere la 1 an2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reactiv Diluent pentru analizor Act 5 Diff sau echivalent- 120
Reactiv lizant pentru hematii pentru analizor Act 5 Diff sau echivalentWBC LYSE150
Reactiv de colorare pentru analizorul Act 5 diff sau echivalent FIX120
Reactiv de liza pentru analizorul Act 5 diff sau echivalent HGB LYSE120
Reactiv de curatare pentru analizorul Act 5 diff sau echivalent RINSE150
Control celular 5 diff30
Calibrator 5 diff pentru analizorul AcT 5 diff2
Kit de intretinere la 6 luni4
Kit de intretinere la 1 an2
Valoarea estimata fara TVA: 494, 038.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri provenite din contractul cu Ministerul Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de EligibilitateDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor
certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Informatii Generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta o lista cu principalele livrari efectuate in ultimi trei ani
Firma ofertanta sa prezinte recomandaride la alti utilizatori, pentru reactivii solicitati (minim 1 bucOfertantii vor prezenta o lista cu personalul pentru indeplinirea contractului insotit de copii dupa diplome, atestate emise de producatorul aparatelor
Certificare ISO 9001 sau echivalenta a firmei producatoare reactivi- Certificare ISO 9001 sau echivalenta a firmei distribuitoare
Se solicita mostre marcate CE conform HOT 54 / 2009
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2011 10:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contenstatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Str Gageni nr 100, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100097, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2011 16:21