Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - reactivi hematologie


Anunt de participare numarul 144948/15.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala: STR. REPUBLICII NR. 37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410159, Romania, Punct(e) de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV, Tel. +40 259434406, Email: [email protected], Fax: +40 259417169, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi, de utilitate publica, cu personalitate juridica, ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reactivi hematologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la toate farmacia Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea
Stationar I-str.Gheorghe Doja 65-67.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 838 si 174, 096RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contactele subsecvente se vor incheiain functie de necesitatile si fondurile disponibile ale unitatii contractante lunar, trimestrial, semestrial sau anual.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit este de minim 8838.00 lei si maxim de 87048.00 leifara tva .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOTUL 1 PACHET REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORULASTRUP RAPID POINT 5001.MEASUREMENT CARTRIDGE LAC (400 teste) cantitate minima 1 kit ?cantitate maxima 24 kit
2. WASH/WASTE CARTRIDGEcantitate minima 1 kit ?cantitate maxima 24 kit
Lotul 2. PACHET REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORULDE HEMATOLOGIE DREW 3Caracteristici tehnice reactivi Analizor Drew 3Cantitate minima 2 kituriCantitate maxima 48 kituri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 PACHET REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORULASTRUP RAPID POINT 500
1.MEASUREMENT CARTRIDGE LAC (400 teste) cantitate minima 1 kit ?cantitate maxima 24 kit
2. WASH/WASTE CARTRIDGEcantitate minima 1 kit ?cantitate maxima 24 kit
Lotul 2. PACHET REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORULDE HEMATOLOGIE DREW 3
Caracteristici tehnice reactivi Analizor Drew 3Cantitate minima 2 kituriCantitate maxima 48 kituri
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 838 si 174, 096RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP este in cuantum de: lot1-1361lei, lot2-381lei.Modul de constituire a GP: GP la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, in cuantumul mentionatsi cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, data limita de depunere a ofertei in favoarea autoritatii contractante.Modalitati de retinere a garantiei de participare: (in temeiul art. 87 alin.1)din HG925/2006).In cazul in care operatorul economic beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, prezentand pana cel tarziu la data depunerii ofertei, ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a GP Dovada constituirii GP se va depune, in original si la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Valoarea GP care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma va fi calculata pentru fiecare lot in parte, conf.art.278^1alin.(1)lit.a din OUG 34/2006.Curs de referinta comunicat de BNR din data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract., in conformitate cu prevederile art.90 alin (1) din H.G.925/2006.Prevederile art.86 alin (2)-(4) se aplica in mod corespunzatorCuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara tva a contractului subsecvent. In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la data semnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET UPU SMURD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 1)
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12C)
Persoanele cu functie de decizie sant:
-Manager , Dr.Carp Gheorghe
Comisia de evaluare:
-Director Fin-Cont.Ec.Maghiar Marcel
-Director Medical Dr.Daina Lucia Georgeta
-Ec.Iurcov Bogdan
-Ec.Popovici Florin
-Farm.Neamtu Corina
- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat(eliberat de catre D.G.F.P), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
- Certificat de taxe si impozite locale(eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva}, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul; Certificat constatator eliberat de ORC in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul. (informatiile cuprinse din acest document sa fie reale /actuale la data limitade depunere a ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie .Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice valabil la data limita dedepunere a ofertei - in copie conform cu originalul.(in conf. OUG 152/1999 cu modificarile sicompletarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceri globalape ultimi 3 ani.
Justificarea cerintei:
intentia autoritatii contractante de a solicita demonstrarea potentialului financiar al fiecarui operator economic participant la procedura, potential care trebuie sa reflecte posibilitatea concreta a acestuia de a indeplini contractul si de a rezolva eventualele dificultati legate de indeplinirea acestuia in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
documentele vor fi atasate in SEAP sub forma scanata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale emise de Ministerul Sanatatii Publice pentru produsele prezentate in caietul de sarcini valabile la data limita dedepunere ofertelor - in copie conform cu originalul sau Declaratii/Certificate de conformitate CE in copii certificate conform cu originalul, in traducere autentificata, valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii.(in conf.H.G.862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale)
Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 au echivalent valabil la data limita a depunerii ofertelor sau Certificat echivalente emise de organisme abilitate.Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea unui sistem de management al calitatii. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
documentele vor fi atasate in SEAP sub forma scanatadocumentele vor fi atasate in SEAP sub forma scanata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte clasate pe primul loc ce prezinta pret egal, se va solicita reofertare printr-o clarificare depusa in SEAP, iar ofertantii vor depune un nou document ca urmare a solicitarii de clarificari formulate de autoritatea contractanta in SEAP(Operatorul SEAP permite aceasta facilitate).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA, COMP. JURIDIC
Adresa postala: STR.REPUBLICII NR 37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410475, Romania, Tel. +40 259437750, Email: [email protected], Fax: +40 259417169
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2013 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer