Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi hematologie compatibili cu analizorul automat Sysmex SX 1000 i


Anunt de participare numarul 134126/24.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala: REPUBLICII 37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410159, Romania, Punct(e) de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV, Tel. +40 259434406, Email: [email protected], Fax: +40 259417169, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate cu paturi de utilitate publica cu personalitate juridica ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi hematologie compatibili cu analizorul automat Sysmex SX 1000 i
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La toate farmaciile Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea
Stationar II-str.Republicii nr.37, OradeaStationar III ? str. Clujului nr.50, Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 317, 850 si 774, 008RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitatile si fondurile disponibile ale unitatii contractante.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza ca va fi atribuit este de minim 105950 lei si maxim de 260000leifara tva .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet reactivi hematologie compatibili cu analizorul automat Sysmex SX 1000 i
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nr crtDenumire achizitie Formacantitate min cantitate maxima
1 Cell-packKit 108276
2 SulfolyserKit 72192
3 Stromatolyser -4 DLKit 72192
4 Stromatolyser -4 DSKit 48120
5 Cellclean CL 50Kit 1840
6 Sange control normalKit 3696
7 Sange control scazutKit 3648
8 Sange control InaltKit 3648
Valoarea estimata fara TVA: intre 317, 850 si 774, 008RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de: 7740 leiGarantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, in cuantumul mentionatsi cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertei. Valoarea garantiei de participare care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSCsuma calculata , conf. art. 278^1 alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 . Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract., in conformitate cu prevederile art.90 alin (1) din H.G.925/2006.Prevederile art.86 alin (2)-(4) se aplica in mod corespunzator
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET SPITAL 2012-2015
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 1)
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12C)Persoanele cu functie de decizie sant:
-Manager , Dr.Carp Gheorghe
-Director financiar contabil, Ec.Silaghi Maria-Director Medical Dr.Duse Adrian
Sef laborator - Dr.Bota Marcela
Comisia de evaluare:
-Farm.Neamtu Corina
-Ec.Iurcov Bogdan
-Ec.Popovici Florin Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale (formularul 2)din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice
certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale emise de Ministerul Sanatatii Publice
Produsele sa fie omologate si sa indeplineasca standardele europene in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2012 11:00
Locul: Spital Clinic Judetean de UrgentaOradea , str.Republicii Nr.37, etajul 3 , camera 33
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Referior la punctul III.2.2)standardele europene la care se face referire sant -Declaratii/Certificate de conformitatemarca CE privind produsele ofertate.In cazul in care exista oferte clasate pe locul I ce prezinta pret egal, se va solicita reofertare printr-o clarificare inaintata ofertantului , iar ofertantii vor depune un nou document (in plic inchis) ca urmare a solicitarii de clarificari formulate de autoritatea contractanta la sediul unitatii Oradea , str. Republicii nr.37, etajul 4 , camera 46 secretariat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: 10 ZILE , conform art.256^2, alin.1, lit.a) din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA, COMP. JURIDIC
Adresa postala: Str.Republiciin nr.37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410475, Romania, Tel. +40 259434406, Email: [email protected], Fax: +40 259417169
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer