Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi imunologie compatibili cu Liniile de echipamente BioVue,DiaMed ID Micro Typing System, ScanGel si cu aparatele automate H&T-Z Guardian IV si Qwalys


Anunt de participare numarul 108709/02.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala:  Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Punct(e) de contact:  ROSIN AUREL MARC ANDREI, Tel. 031.425.12.31, Email:  [email protected], Fax:  021/3191779, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi imunologie compatibili cu Liniile de echipamente BioVue, DiaMed ID Micro Typing System, ScanGel si cu aparatele automate H&T-Z Guardian IV si Qwalys
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Cetrelor de Transfuzie Sanguina, al Municipiului Bucuresti si al Institutului National de Hematologie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 698, 917.57 si 51, 775, 837.37RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul cuprinde reactivi compatibili cu liniile de echipamenteBioVue , DiaMed , Scangel si cu aparatele automate H&T -ZGUARDIAN IV si QWALYS , cu care sunt dotate Centrele de transfuzie si INHT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696100-6 - Reactivi pentru determinarea grupelor sanguine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 cuprinde 13 reactivi: Um= casete1. BioVue Rh/Kell : cant.min.- 51.840;cant.max.-114.282
2. BioVue grupaj sang ABO/Rh: cant.min.- 50.760;cant.max.-111.804
3. BioVue AHG/Neutral: cant.min.- 45.720;cant.max.-108.840
4. BioVue Reverse Diluent: cant.min.- 22.320;cant.max.-49.140
5. BioVue AHG/Poly: cant.min.- 29.640;cant.max.-65.244
6. Ser Ortho anti-D Bioclone: cant.min.- 150;cant.max.-330 fl
7. Ser Ortho Bioclone Rh-hr Kontrol: cant.min.- 156;cant.max.-342 fl8. BioVue Neutral: cant.min.- 34.320;cant.max.-75.540
9. Solutie Ortho Bliss: cant.min.- 960;cant.max.-2.388 fl
10.Solutie Ortho Bromelin MT 6: cant.min.- 222;cant.max.-492fl
11.Panel BioVue Screen Ficin : cant.min.- 613;cant.max.-1.350 set12.Panel BioVue TOP: cant.min.- 114;cant.max.-246set
13.Affirmagen: cant.min.- 228;cant.max.-498 cutiiLotul 2 cuprinde 24 reactivi uzuali :
1. DiaClon ABO/Rh(48) : cant. min.- 40.032; cant. max.-56.160 cartele
2. DiaClon ABO/Rh nou-nascut (48): cant. min.- 3.168; cant. max.-4.320
3. DiaClon ABD confirmare (48): cant. min.- 4.032; cant. max.-5.472
4. DiaClon Rh subgrupe+K (48): cant. min.- 44.928; cant. max.-62.736
5. LISS/Coombs(48): cant. min.- 23.040; cant. max.-32.208
6. NaCl/Test enzimatic(48): cant. min.- 36.288; cant. max.-50.640
7. LISS/Coombs +Test Enzimatic (48): cant. min.- 108.000; cant. max.-151.152
8. Anti-D(12)(12): cant. min.- 720; cant. max.-1.008
9. ID DiaClon Anti-D (1flx5 ml)(1Flx5ml): cant. min.- 180; cant. max.-248
10. Coombs IgG(48): cant. min.- 4.032; cant. max.-5.760
11. DC Screening I (12): cant. min.- 504; cant. max.-720
12. DC Screening II (12): cant. min.- 432; cant. max.-648
13. ID Anti-A1 (12): cant. min.- 1.080; cant. max.-1.584
14. DiaClon Anti-H (12): cant. min.- 360; cant. max.-576
15. DAT IgG Dilutie (12): cant. min.- 216; cant. max.-360
16. DAT Ig G1/Ig G3(12): cant. min.- 216; cant. max.-360
17. ID Diluent 1(1 Fl.x 100ml): cant. min.- 108; cant. max.-151
18. ID Diluent 2(2fl x 100ml): cant. min.- 756; cant. max.-1.056
19. ID DiaCell I II III(3fl x 10ml): cant. min.- 840; cant. max.-1.176
20. ID DiaCell I II III P (3fl x 10ml): cant. min.- 840; cant. max.-1.176
21. ID DiaPanel (11fl x 4ml): cant. min.- 138; cant. max.-192
22. ID DiaPanel P (11fl x 4ml): cant. min.- 138; cant. max.-192
23. ID Papain (1fl x 10ml): cant. min.- 174; cant. max.-240
24. Tuburi Dilutie (1000 buc/punga): cant. min.- 348; cant. max.-486si 9 reactivi speciali ;
1.ID Test PNH (cartele si ID reactivi) : cant. min.- 6;cant. max.- 12
2.ID Partial Rh D Typing Set: cant. min.- 6;cant. max.- 12
3.DiacLON ABO/D + proba serica (48): cant. min.- 288;cant. max.- 576
4.DiaClon Type + Screen (48): cant. min.- 288;cant. max.- 576
5.DiaClon Crossmatch complet(48): cant. min.- 720;cant. max.- 1.440
6.DiaClon Anti-lea (12): cant. min.- 72;cant. max.- 144
7.DiaClon Anti-Leb (12): cant. min.- 72;cant. max.- 144
8.DiaClon Anti-Jka (12): cant. min.- 72;cant. max.- 144
9.DiaClon Anti-Jkb (12): cant. min.- 72;cant. max.- 144Lotul 3 cuprindereactivi;1. OAB Rh cant. min= 366 ;cant max= 456 cutii2. Rh K Pheno cant min= 264 ;cant max= 330 cutii
3. Neutral cant min= 150;cant max= 192 cutii
4. Coombs AHGcant min= 126 ;cant max= 156 cutii
5. Coombs Neutral cant min= 270 ;cant max= 342 cutii
6. Anti IgG cant min= 66 ;cant max= 78 cutii
7. Anti D Rh WHRcant min= 66 ;cant max= 78 FL
8. Scansol cant min= 66 ;cant max= 78 FL
9. ScanLis cant min= 138 ;cant max= 168 FL
10.ScanCell C cant min= 174 ;cant max= 222 SET
11.ScanCell P ccant min= 174 ;cant max= 222 SET12.ScanPanel Ccant min= 48 ;cant max= 60 SET13.ScanPanel P cant min= 48 ;cant max= 60 SET14.Coombs Direct cant min= 48 ;cant max= 60 CUTII
15.Anti A1 cant min= 192 ;cant max= 240 FL
16.Papaina cant min= 480 ;cant max= 600 FL
Lotul 4 cuprindereactivi;1. Erytype ABO+D : cant. min.- 480;cant. max.-1.896 cutii
2. Erytype Rh+K: cant. min.- 120;cant. max.-348 cutii
3. Bromelina: cant. min.- 120;cant. max.-420 cutii
4. Erytype Cell A1, A2, B, O: cant. min.- 120;cant. max.-180 set
5. Biotest Cell P3E: cant. min.- 48;cant. max.-60 set
6. Seraclone AntiD(Rh1): cant. min.- 6;cant. max.-12 fl
7. Seraclone AntiCDE(Rh 2, 1, 3): cant. min.- 6;cant. max.-12 flLotul 5 cuprinde 5 reactivi :
1. DuoLys : cant. min.- 480kituri;cant. max.-828kituri
2. HemaLys A 1 B: cant. min.- 456kituri;cant. max.-672kituri
3. D-Plates: cant. min.- 48cutii;cant. max.-84cutii
4. Bromeline: cant. min.- 360Fl;cant. max.-612Fl.
5. CleanLys: cant. min.- 3kituri;cant. max.-6kituri
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 698, 917.57 si 51, 775, 837.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de Participare : LOT 1 :228.160, 26RonLOT 2 :143.168, 82RonLOT 3 :17.613, 09RonLOT 4:58.927, 15RonLOT 5 :69.889, 05Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea-formularulnr.2 valabila la data deschiderii ofertelor-original .
2 .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Ordonanta de urgenta 34/2006
3. Certificat eliberat Directia Generala Finante Publice? valabil la data deschiderii ofertelor ? original
4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei? valabil la data deschiderii ofertelor- original
5.Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului-nu mai vechi de 30 de zile- original.
6. Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul National Registrul Comertului(CUI) copie simpla.
Cerinta obligatorie: Pentru persoane juridice/fizice straine , certificatul de inregistrare se inlocuieste cu documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 31.12.2008, vizat de Directia Generala Finanate Publice? copiesi Bilantul financiar contabilla 31.12. 2009, vizatOficiul National Registrul Comertului - copie .2.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului (comercializarea de dispozitive medicale)sa fie cel putin egala cu valorea ( fara tva) estimata, a celui mai mare contract subsecvent aferent lotului pentru care se depune oferta :3.Fisa de informatiigenerale?formularul nr. 4 ?original1.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-LOT 1- 3.802.671, 00ron-LOT 2- 2.386.146, 95ron-LOT 3-234.697, 52ron-LOT 4-982.119, 18ron-LOT 5-1.164.817, 57ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie: 1.Aviz de functionare a ofertantului pentru activitati de import , comercializare si depozitarea dispozitivelor medicale de unica utilizare, eliberat de Ministerul Sanatatii . -copie simpla.2. Certificat CE pentru categoriile de dispozitive medicale ofertate emis de un organism de certificare notificat, care sa ateste aprobarea Sistemului Complet de Asigurare a Calitatii in conformitate cu Directiva 93/42/EEC, anexa II Sectiunea 3, privind Dispozitivele Medicale - copie.3.Certificat de inregistrare la Ministerul Sanatatiia produselor ofertate, eliberat anterior datei de 30.01.2007 (anterior datei de intrare in vigoare a Ordinului ministrului sanatatii publice nr. 92/2007 privind inregistrarea dispozitivelor medicale) si valabil cel putin pana la aceasta data, sau notificare la MS a produsului ofertat - copie (cerinta conform Ordinului Ministerul Sanatatiinr. 253/2010)4.Autorizare din partea producatorului pentru participarea la licitatie, adresata autoritatii contractante, in care se vor mentiona: numele ofertantul imputernicit, licitatia si lotul pentru care e valabila imputernicirea, angajamentul producatorului de a sustine derularea acordului cadru in conditiile stipulate ? original
5. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, precum si documentele ce atesta indeplinirea acestor contracte ( document constatator final), in ultimii 3 ani- formularul nr. 5
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S148-228547 din 03.08.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 18:00
Locul: Institutul National de Hematologie Transfuzionala - Departament achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieide evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str, Stavropoleos Nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  sos Oltenitei nr. 106-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/3321188, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul resurse umane
Adresa postala:  str. C. Caracas nr. 2-8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Tel. 031.425.12.39
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2010 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer