Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI IZOTOPICI


Anunt de participare numarul 114123/17.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022328, Romania, Punct(e) de contact:  TEODOROVICI MIHAELA, Tel. 0212271200, Email:  [email protected], Fax:  021.318.35.63, Adresa internet (URL):  www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI IZOTOPICI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Sos. Fundeni, nr. 252, sector 2, cod postal 022328 -LAB.MEDICINA NUCLEARA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 320 si 214, 800RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REACTIVI IZOTOPICI PENTRU EFECTUAREA DE SCINTIGRAFI OSOASE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696400-9 - Reactivi izotopici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 320 si 214, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN SUMA FIXA =4296 RON CE REPREZINTA 2% DIN VALOAREA MAXIMA FARA TVA ;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5 % DIN VALOAREA FARA TVA A FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri primite de la CSAMB IN BAZA CONTRACTULUI INCHEIAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii fiscale.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii .
Certificat de inregistrare
Aviz de functionare eliberat de M.S.F. (inclusiv anexa)Pentru persoanele fizice romane:
Autorizatie
Certificat de inregistrare si codul unic, emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in copie legalizata, conform prevederilor O.U.G. nr. 44 / 2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale;
Certificate de atestare fiscala pentru persoane fizice .Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident documente in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente (DGFP).
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, pentru furnizareade REACTIVI IZOTOPICI in termen de valabilitate la data deschiderii.
2. Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, pentru transport de REACTIVI IZOTOPICIin termen de valabilitate la data deschiderii.
3. Autorizatie de punere pe piata , aflata in termen de valabilitate, eliberata de Ministerul Sanatatii si Familiei.
4. Autorizatie pentru livrarea produselordin partea producatorilorcare sa faca referire lalicitatia organizata de institut ? original, in termen de valabilitate.
5. Autorizatie eliberarta de O.T.D.M.dupa caz
6. Autorizatia de functionare eliberata de MSP7. Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsuluicu una din directivele europene in domeniu: Directiva93/42 CEE , directiva 98/79 CEE, directive 90/385 CEE, sau echivalent-valabil la data deschiderii ofertelor-copie semnata si stampilata.
Certificate de calitate, declaratii de conformitate, buletine de analiza specifice obiectului procedurii, in concordanta cu standardele legale in vigoare sau echivalente, emise de laboratoare neutre, recunoscute in statele membre U.E., valabile la data deschiderii ofertelor .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
pot participa ofertanti inscrisi in SEAP conform art.6 alin2 din HG1660/2006, LICITATIA ELECTRONICA SE DESFASOARA IN 1 RUNDA, DURATA RUNDEI 1ZI LUCRATOARE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2011 12:00
Locul: Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU , SOS FUNDENI NR252, SECTOR2, COMP.ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITII AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art 256, OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare in 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC
Adresa postala:  SOS.FUNDENI NR252 SECTOR 2, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  022328, Romania, Tel. 0212271155, Email:  [email protected], Fax:  0213183563, Adresa internet (URL):  www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2011 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer