Licitatie Publica - reactivi laborator pentru bacteriologie compatibili cu analizatorul automat Microscan WALKAWAY PLUS si reactivi de laborator pentu imunologie si hematologie compatibili cu analizatorul Imulite si Celltac
Anunt de participare numarul 137696/27.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: ILIESCU ELENA, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reactivi laborator pentru bacteriologie compatibili cu analizatorul automat Microscan WALKAWAY PLUSsi reactivi de laborator pentu imunologie si hematologie compatibili cu analizatorul Imulite si Celltac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU-sos.Fundeni nr.252, sector 2-MAGAZIE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 371, 514.24 si 2, 136, 641.85RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: autoritateacontractanta va incheia contracte subsecvente lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperitoare de disponibil bugetar.Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent 705066.09 RON,
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi laborator pentru bacteriologie compatibili cu analizatorul automat Microscan WALKAWAY PLUSsi reactivi de laborator pentu imunologie si hematologie compatibili cu analizatorul Imulite si Celltac
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reactivi laborator pentru bacteriologie compatibili cu analizatorul automat Microscan WALKAWAY PLUSsi reactivi de laborator pentu imunologie si hematologie compatibili cu analizatorul Imulite si CelltacCONFORM CAIET SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 371, 514.24 si 2, 136, 641.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 18547.77 RON pentru lotul 1 si in valoare de 13501.86 RON pentru lotul 2; tereman de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si se vaprezenta astfel: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (Formularul nr.8)sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat, -OP sau fila cec, confir. de banca pana la data limita de depunere a ofertelor; cont garantii RO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod de inregistrare fiscala 4203709.Pt. constituirea garantiei conf. art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM, se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratie ca reprezinta o IMM -formularul 11?Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006.. Este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, GBE se poate constituii astfel: - sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contr. subs; Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 al.1, al.2, al.3 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare-( , alin.3 art.90 din HG 925/2006 modificat prinprevederile din Hot 1045 din 19.10.2011)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare -venituri propri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea completarea formularului nr1 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaIn cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.-Certificat pentru participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordin314/2010 se completeaza Formular: 5 ;
-Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 se va atasa Formularul 3 completat. (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 al.2 din O.U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Manager: prof.dr.Rodica Anghel,
Director financiar contabil: ec.Ionescu Teodora Ileana ,
Director medical dr.Condrea Ileana,
Director de ingrijiri as.Rotaru Laura,
Sef.Laborator Analize medicale dr.Tache Aurora,
Sef.achizitii contractare ec.Iliescu Elena,
Ref.spec.Butoi Denisa Ioana-compartiment achizitii
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, (se va atasa Formularul 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat).Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare.);
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopiecertificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.-Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social.Se prezeinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreazacu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Persoane juridice/fizice straineNota
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator eliberat de O.N.R.C. cu scopul participarii la licitatie document -emis cu 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor-, prezentat in forma impusa la eliberare din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Persoane juridice/fizice straineVor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/ persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana de un traducator autorizat din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri, scanat in format .pdf, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ? copie.Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare si depozitare dispozitive medicale.
In cazul unei asocieri, aceasta autorizatie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantului contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea
economico-financiara
Fisa de informatii generale, Date de identificare ale ofertantului, principalapiata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ultimii trei ani .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de conformitate CE ( conf. Directivei 98/79 EC), aceasta va trebuidepusa in traducere autorizata ? in original sau copie ? conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani
In cazul existentei subcontractantilor
Prezentarea urmatoarelor formulare:
1.Acord de subcontractare2.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru toate produsele din componenta lotului ofertat cu titlul gratuit, la data limita de depunere
Ofertantul trebuie sa detina certificat privind sistemul de asigurare a managementului calitatii ISO9001/2008 sau documente echivalente emise de organisme abilitate in acest sens care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante pentru produsele ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice conf art. 164 din OUG 34/2006Elementele care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. Nu exista limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la punctul 1 pot fi imbunatatite. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licit. elect. si momentul in care aceste inf. vor fi disponibile: nr. participantilor in runda respectiva a licit. elect.; preturi noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre ofertanti. Nu se cer diferente minime pentru licitarea noilor oferte. Nr. de runde: 1(una) care se va desf. pe o perioada de 2 zile lucr. Toti ofert. trebuie sa fie inscrisi pe site-ul www.e-licitatie.ro pentru a putea part. la etapa de licit. elect. Inf. pe site-ul www.e-licitatie.ro Atrib. se va face pe baza rez. obtinut in urma finalizarii licit. elect. asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
In conformitate cu art. 55(2) din OUG 34/2006 va fi publicat anuntul de participare in SEAP si in JO
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2012 13:00
Locul: Institutul Oncologic"Prof.dr.Alexandru Trestioreanu"-Serv.Achizitii etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006 ACTUALIZATA 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante;de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2012 10:55