Licitatie Publica - reactivi laborator si consumabile compatibili cu analizatorul automat de hematologie tip ADVIA2120i si reactivi laborator si consumabile compatibili cu analizatorul automat de coagulare SYSMEX CA1500;
Anunt de participare numarul 145749/13.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: LAVINIA GHELBERE, Tel. +40 0212271200, Email: [email protected], Fax: +40 0213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reactivi laborator si consumabile compatibili cuanalizatorul automatde hematologie tip ADVIA2120isi reactivi laborator si consumabile compatibili cuanalizatorul automatde coagulare SYSMEX CA1500;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2-
MAGAZIA CENTRALA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 589, 239.87 si 5, 076, 838.35RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim la 1 luna ? maxim la 3 luni si in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reactivi laborator si consumabile compatibili cuanalizatorul automatde hematologie tip ADVIA2120isi reactivi laborator si consumabile compatibili cuanalizatorul automatde coagulare SYSMEX CA1500; CONFORM SPECIFICATII TEHNICE CAIET DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NRlot reactivi si consumabile pentru analizatorul automat de hematologie ADVIACant.est.ACCant.estimataCant.min.CTR.SUB.Cant.max.CTR.SUB.lot 1minimamaxima AC(UM=kit)(UM=kit)(UM=kit)(UM=kit)"ADVIA CN free HGBCBC Timepac"150167530"ADVIA CBCDiff Timepac"150167530AutoRetic152016EZ WASH2x1620 ml 150200530SEATH-RINSE20L250267530"PEROXSEATH4x2800 ml"5080212"3-in-1 Control Normal(4x3 ml vials)"4048212"3-in-1 ControlAbnormal 1Low (4x3 ml vials)"40482121 "3-in-1 ControlAbnormal 2High (4x3 ml vials)"4048212"Setpoint calibrator(2x3 ml vials)"2830212ADVIA Opti Point810212Filter Clot4050424"Filter PEROXSHEATH"4050424"FilterRBC/BASOSEAT?"4050424"Syringe AutomaticSampler"2830424Syringe Sample 50ml 2830424"Syringe SEATH1000ml"2830424Sample draw Nose2830424"Yearly preventivemaintance kit"78212--------------------------------------------------------------------NR.LOT 2 "LOT Reactivi si consumabilepentru analizatorul automat de coagulare SYSMEX
"Cant.minim acord cadru Cant.max .AC Cant.min.CTR.SUB Cant.max.CTR SUB"Thromborel SReactiv pt determinarea PT"90240212"Dade Actin(Reactiv det. APTT)"4510518"InnovanceD-Dimer"619516"Innovance D-DimerControl Normalsi Patologic"63016"Clorura de Calciu0, 02 M "459018"BerichromAntithrombin III A"33016
2 "Dade ThrombinReagent"31816Test thrombin31816"StandardHuman Plasma"31816Control plasma N31816Control plasma P31816PT-Multi calibrator62416"Sysmexreaction tubes"3030015"Owren'sVeronal Buffer"129016BUFFER3916"CLEAN I(1 x 50 ml)"184213"CLEAN II(1 x 500 ml)"3 916"Lampa sistemcromogen"6 1216
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 589, 239.87 si 5, 076, 838.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lotul1=39455.10 lei , lotul 2=11313.29 lei, termen de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se poateprezenta astfel, fie : -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara formular nr3, sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; cont garantii RO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod deinregistrare fiscala 4203709.Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 , cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004.In cazul unei asocieri: ? daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria IMM, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ;daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 .In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata in baza articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizata ;Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie conform art.278^1 alin 2. se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului daca acesta depaseste valoarea prevazuta la art.124 din OUG 34/2006 fara TVA, conform art.89 (3) din HG 925/2006? Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din contractele cu CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea completarea formularului nr1 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrageexcluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaa)In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
b) acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti;
c) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;
-Certificat pentru participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordin314/2010 se completeazaFormular: 5 ;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modifificarile si completarile ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - formularul 3-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modifificarile si completarile ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modifificarile si completarile ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat
NOTA: Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: -ManagerProf.dr.Rodica Anghel-Director MedicalDr.Condrea Ileana-Director financiar contabilEc.Ionescu Ileana
-Director de ingrijiri -as.pr Rotaru LAVINIA Laura-Sef.serv.achizitii contractareEc.Iliescu Elena-Sef laborator analize medicaleDr.Tache Aurora-Av.Bataila Ghe --Ec Barbuta Cristina Serv.serv.achizitii contractare-Dr.Bogdan Mariana-Mioara -laborator analize medicale, -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, (se va atasa Formularul 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat).Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modif. si completarile
ulterioare.
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna
anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.-Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social.Se prezeinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
cu semnatura si stampila , certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Nota:
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspundere potrivit art.11 alin(4)din HG 925/2006.
Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr.509/2011 Ofertantul va prezenta un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniulsau de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Certificatul se depune in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (din categoria carora face parte si certificatul constator emis de O.R.C.) nu pot fi prezentate, in favoarea ofertantului, de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
nota : In etapa evaluarii ofertelor, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte Certificatul constatator in original sau in copie legalizata, pentru conformitate, daca anterior a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoane juridice/fizice straineVor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/ persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana de un traducator autorizat din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face
obiectul prezentei proceduri, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ? copie.Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare si depozitare dispozitive medicale.Actul normativ care impune
obligativitatea acestei avizari: Legea nr.176/2000 privind dispozitivele medicaleIn cazul unei asocieri, aceasta autorizatie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de
afaceri globala pe ultimii trei ani -Cursul de schimb mediu anual BNR : Anul EURO - mediu :2012=4.4560;2011=4, 2379; 2010 =4, 2099
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va prezenta Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani - Cursul de schimb mediu anual BNR : Anul EURO - mediu :2012=4.4560;2011=4, 2379; 2010 =4, 2099
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru toate produsele din componenta lotului ofertat, conform cerintelor din caietul de sarcini, in termen de valabilitate , acestea se depun in acelasi timp cu oferta .Mostrele depuse de ofertanti declarati necatigatori se returneaza in termen de 5 zile de la incheierea acordului cadru.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani
Declaratie de conformitate CE ( conf. Directivei 98/79 EC) sau echivalent, aceasta va trebui depusa in traducere autorizata ? in original sau copie ?conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal
Ofertantul trebuie sa detina certificat privind sistemul de asigurare a managementului calitatii ISO9001/2008 sau documente echivalente emise de organisme abilitate in acest sens care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante pentru produsele ofertate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant , denumire produs, termen de valabilitate, Completarea formularului C1Declaratie semnata si stampilata de reprezentantul legal.Document care sa ateste conformitatea produsului cu cerinteleDirectivei Consiliului 98/79/CEExerocopie certificata cu semnatura pentru conformitate cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice conf art. 164 din OUG 34/2006 .Elementele care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. Nu exista limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la punctul 1 pot fi imbunatatite. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul in care aceste informatii vor fi disponibile: numarul participantilor in runda respectiva alicitatiei electronice; preturi noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre ofertanti. Nu se cer diferente minime pentru licitarea noilor oferte. Numarul de runde: 1(una) care se va desfasura pe o perioada de 2 zile lucratoare. Toti ofert. trebuie sa fie inscrisi pe site-ul www.elicitatie.ro pentru a putea participa la etapa de licitatie electronica. Informatiile pe site-ul www.e-licitatie.ro Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
In conformitate cu art. 55(2) din OUG 34/2006 va fi publicat anuntul de participare in SEAP si in JO
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2013 13:00
Locul: Institutul Oncologic Bucuresti - sos. Fundeni 252 sector 2- serv.Achizitii etajul 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pretul cel mai scazut va fi acelasi pentru mai multi ofertanti ale caror oferte au fost declarate admisibile ( preturi egale ) CONFORM CRIERIULUI DE ATRIBUIRE IN URMA CLASAMENTULUISEAP in licitatia electronica, se va proceda la solicitarea ofertelor finale de pret pana la departajare. Ofertele vor fi depuse in plic inchis pana la un termen limita clar stabilit ( sicomunicat ofertantilor) de autoritatea contractanta . Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator. In cazul in care si in urma reofertarii preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret, in plic inchis pana departajarea va putea fi posibila.-Ofertantul Conform art. 11, alin (4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitareIn cazul existentei subcontractantilor Prezentarea urmatoarelor formulare: 1.Acord de subcontractare 2.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora se completeaza -Formularului nr. 13
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006 modificata si actualizata- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. +40 212271000, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2013 14:20