Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI PENTRU ANALIZA SANGELUI


Anunt de participare numarul 81508/02.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Ioan" Galati
Adresa postala: Str. Ghe Asachi nr 2, Localitatea: Galati, Cod postal: 800487, Romania, Punct(e) de contact: Anisosra Sau, Tel.0236/456196, In atentia: Nedelcu Oana, Email: [email protected], Fax: 0236/469849, Adresa internet (URL): www.spitalcopiigl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI PENTRU ANALIZA SANGELUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Gheorghe Asachi nr.2 , Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare
REACTIVI PENTRU ANALIZA SANGELUI, PENTRU ANALIZOARELE NIHON KOHDEN (CELLTAC MEK 6318si CELLTAC MEK 6400) si PENTRU ANALIZORVITROS 950
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 215, 740 si 256, 656RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5% din valoarea contractuluifara TVA si se constituie prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf art 44 din ord. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ( Formular 12A)
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular 12B ).
Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12 C )
Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului (copie legalizata )-valabil la data deschiderii ofertelor . Certificatprivind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie (copie legalizata )- valabil la data deschiderii ofertelor .
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , precum sia contributiei pentru asigurari sociale de stat (copie legalizata)- valabil la data deschiderii ofertelor .Certificat de inregistrare a firmei -copie
Aviz de functionare al firmei , emisa deMinisterul Sanatatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Anexa nr. 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.(Formular 12D ).
Autorizatie de comercializare eliberata de producator , pentru produselel ofertate (copie tradusa si legalizata)
Ofertantul sa prezinte documente de la producatorii analizoarelor ca reactivii ofertati sunt compatibili cu aparatele aflate in dotarea laboratorului Experienta similara , privind produsele ofertate , pe analizoarele Celltac Mek (6318 si 6400) si pentru analizorul Vitros 950.
Recomandare aferenta experientei similare (minim 3 in copie xerox, semnate de conformitate) ;
Raport de utilizator privind folosirea reactivilor pe analizoarele Celltac Mek (6318 si 6400) si pentru analizorul Vitros 950.
Certificat de calitate ISO&CE sau alte documente similare emise de catre organisme de certificare, prin care se confirma certificare sistemului de management al calitatii a producatorului si /sau furnizorului .
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale
Certificat de calitate a produselor.
Buletin de analiza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si delegati , reprezentanti ai ofertantilor , cu imputernicire de reprezentare .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National al Contestatiilor
Adresa postala: Adr. Postalastr. Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Galati
Adresa postala: Adr. postala: str. Brailei nr. 153, ,Localitatea: galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460227, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF. IOAN GALATI
Adresa postala: STR. GHE ASACHI, NR.2, ,Localitatea: galati, Cod postal: 800487, Romania, Tel.0236/469100, Email: [email protected], Fax: 0236/469849, Adresa internet (URL): www.spitalcopii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer