Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi pentru analize de sange, Reactivi de laborator,Reactivi chimici , Consumabile medicale neachimice de unica folosinta si consumabile hematologice, Seringi


Anunt de participare numarul 148671/24.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii publice, Tel. +40 0232264266, In atentia: Nicoleta Dogaru, Email: [email protected], Fax: +40 0232477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi pentru analize de sange, Reactivi de laborator, Reactivi chimici , Consumabile medicale neachimice de unica folosinta si consumabilehematologice, Seringi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii contractante - magazie
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 396, 590.28 si 9, 366, 196.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform anexei B a fisei de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anenei B din fisa de date
Valoarea estimata fara TVA: intre 396, 590.28 si 9, 366, 196.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de max 2% din valoarea totala estimata a acordului cadru , valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si este detaliata pentru fiecare lot in parte in anexa B. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86 alin.1 din HG 925/2006 in contul RO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278 aliniat 1 din OUG 34/2006. Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. Avand in vedere valoarea estimata a loturilor 1, 30, 31, 40, 41, 42, 44, 52, 57, 58, 59, 60, 62, 63, 64, pentru aceste loturi se va constit. GBE a C.S. in scopul asig. A.C.de indeplinirea cantit., calit. si in perioada convenita a contractului. Furnizorul are oblig. de a constitui GBE a contract. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o SB sau de o SA si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calend. de la data incheierii contractului. Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din val. contr. fara tva si se constituie prin virari succesive din fact. part. de plata, in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului.Neconstituirea GBE in termenul specificat poate determina rezilierea contractului de furnizare. Cuantumul GBE a contractului reprezinta 5% din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul de furnizare fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractului de furnizare incepe dupa constituirea garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se face conform art.92 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Servicii spitalicesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire ? se vor completa in original si se vor depune scanate in SEAP cu semnatura electronica cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire? se vor completa in original si se vor depune scanate in SEAP cu semnatura electronica cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si pentru tertul/tertii sustinatori daca este cazul se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, neincadrarea la pct.a, c*1, d3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile? se vor depune in SEAP, scanate dupa oricare din formele ( original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") si semnate cu semnatura electronica cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala? din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile- se vor depune in SEAP, scanate dupa oricare din formele ( original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") si semnate cu semnatura electronica cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ??Formulare?. ? se vor completa in original si se vor depune scanate in SEAP cu semnatura electronica cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1. Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Dr. Radu Terinte ? Manager , ec. Alina Maria Vrabie ? Dir. financiar contabil, Dr. Murgu Alina Mariela - Dir. Medical, As. princip. Cosmolesei Maria? Dir. Ingrijiri; Tocan Lelioara - Sef laborator analize medicale, Maxim Irina - Medicprimar laborator, Velea Mihaela- Chimist pincipal, Petraru Elena Biolog principal, Sandu Carmen - Asistent medical sef, Ficut Ana Gabriela ? asistent medical sef, Vasiliu Cocuta Lenuta ? asistent medical sef, Turiceanu Gabriela - Asistent medical principal PL, Munteanu Gina - Asistent Medical principal PL? membru supleant in Comisia de evaluare, Ivan Cecilia - Asistent Medical membru supleant in Comisia de evaluare - si respectiv conform deciziei 131/11.02.2013: Ref. Nicoleta Dogaru, ing. Pinzaru Lacramioara, ec. Alina Irod, ref. Nistor Cristina, cs. jr. Mihaela Sandu.
7. Declaratia de participant la procedura Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. se vor completa in original si se vor depune scanate in SEAP cu semnatura electronica 1.Certificat constatator sau orice alt document care dovedeste personalitatea juridica a operatorului - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: - codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va depune in SEAP, scanate dupa oricare din formele ( original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") si semnate cu semnatura electronica .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se vor depune in SEAP, scanate dupa oricare din formele ( original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") si semnate cu semnatura electronica si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizata.
2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice valabil la data limita de depunere a ofertei ?- legea 266/2008 cu completarile si modificarile ulterioare se vor depune in SEAP, scanate dupa oricare din formele ( original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010-2012)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
in conformitate cu formularul Informatii Generale corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. se vor completa in original si se vor depune scanate in SEAP cu semnatura electronica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (2010-2011-2012)
Solicitam incarcarea in Seap a a unor fotografii/descrieri a produselorpentru care s-a solicitat depunerea de mostre.Neprezentarea mostrelor constituie temei de inacceptabilitate a ofertelor, nefiind indeplinita o cerinta de calificare.Mostrele depuse de catre ofertantul castigator vor fi pastrate de catre Autoritatea Contractant ca etalon pana la incheierea primului contract subsecvent.Mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor returna/restitui.
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau orice alt documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire se vor completa in original si se vor depune scanate in SEAP cu semnatura electronicaMostrele se vor depune pana la data limita de depunere a ofertei (art.172 din OUG 34/2006) pe baza de proces verbal de predare-primire.Certificat ISO 9001 scanate dupa oricare din formele ( original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In onformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
23321/12.12.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor : avand in vedere ca se incheie un acord cadru cu un numar maxim de 5 operatori economici, criteriul de atribuire fiind pretul cel mai scazut, modalitatea de departajare a eventualelor oferte cu preturi egale va fi reofertarea. Pretul reofertat nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conformart.256 indice 2 din OUG nr.34/2006;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic De uRgenta pentru Copii Sf. Maria
Adresa postala: Adresa postala: str. Vasile Lupu nr.62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700339, Romania, Tel. +40 232/218806, Email: [email protected], Fax: +40 232/218806
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2013 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer