Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi pentru analize de sange


Anunt de participare numarul 88033/07.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Baltaretu, Tel.021.318.35.58, Email: [email protected], Fax: 021.318.35.63, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi pentru analize de sange
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF.DR.ALEXANDRU TRESTIOREAN
Sos.Fundeni nr.252, sector 2, 022328 Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 107, 192 si 1, 378, 897RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivipentru analize de sange, COD CPV 33696200-7
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare deReactivipentru analize de sange, COD CPV 33696200-7- Pachet reactivipentru analize de sange compatibil cu analizor de hematologie ADVIA
Valoarea estimata pentru intreaga durata a acordului cadru/procedura:
- minim: 107192 Lei fara tva, maxim: 1378897, 00 Lei fara tva
Valoarea estimata fara TVA: intre 107, 192 si 1, 378, 897RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare reprezinta 1% din valoarea maxima estimatafara TVA 13789lei ( se regaseste si in Caietul de sarcini publicat in SEAP.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National Unic al Asigurarilor de Sanatatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 180 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-formularulnr.2.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - completarea formularuluinr.3.
2. Certificat eliberat D.G.F.P.sau dovada depunerii acestuia valabil la data deschiderii ofertelor-copie semnata si stampilata .
3. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la data deschiderii ofertelor-procedurii-copie semnata si stampilata .
4. Certificat constatator emis de O.N.R.C.- valabil la data deschiderii ofertelor- -copie semnata si stampilata .2. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-copie semnata si stampilata .
3.Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S., sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor-copie semnata si stampilata.
4.Autorizatie de comercializare de la producator/distribuitor/reprezentanta, in termen de valabilitate-copie semnata si stampilata-in lb.romanaconf.DOC.DE ATRIB.SEAP.
5.Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsuluicu una din directivele europene in domeniu: conf.DOC.DE ATRIB.SEAP.
6.Declaratie/Autorizatie , sau echivalent , emisa de catre producatorul analizorului pentru utilizarea reactivilor, calibratorilor si consumabilelor propuse , precum si pentru efectuarea de operatiuni de calibrare, stampilata - in lb.romanaconf.DOC.DE ATRIB.SEAP..
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime si obligatorii:
1. Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil la30.06.2009)-copie semnata si stampilata, vizataDGFP.2.Fisa de informatiigeneraleformularul nr. 4 .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratiepe propria raspundere privind compatibilitatea/echivalentaproduselor din interiorul pachetului cu specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini, asfel incat analizoarele sa poata functiona inparametri impusi de catre producator, sa nu necesite recalibrarea aparatului, si nici alte interventii si/sau reglaje suplimentare-semnata si stampilata.
2.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si/sau furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO, sau echivalent - valabil la data deschiderii ofertelor copie semnata si stampilata.3.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse , in ultimii 3 ani- formularul nr. 5 original semnat si stampilat
4.Pliante, cataloage, alte materiale de informare in sustinerea conformitatii produselor cu specificatiile tehnice solicitate, atat in lb.romana, cat si in original5.Insustinerea ofertei tehnice vor fi prezentate obligatoriumostre de produs, nereturnabile, cu titlu gratuit, care se vor pastra pe toata durata contractului. In cazul in care mostrele nu corepsund din punct de vedere tehnic autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de-a respinge oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2009 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2009 13:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF.DR.ALEXANDRU TRESTIOREAN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din parte ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr. 169 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 02331, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac Conform OUG 43/2006 cu completarile si modificarile ulterioare in termen de 10 zile in baza art. 256-2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic IOB
Adresa postala: Sos. Fundeni, nr. 252, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel.0212271150, Fax: 0213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2009 20:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer