Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi pentru analize de sange


Anunt de participare numarul 79305/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Punct(e) de contact: Anca Olaru, Tel.0237625000/223 - 0237622257, Email: [email protected], Fax: 0237625191, Adresa internet (URL): www.spitalvn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi pentru analize de sange
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SF. PANTELIMON FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52, cod 620034, loc. Focsani, jud. Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de Reactivi pentru analize de sange (KIT REACTIVI COMPATIBIL SAU ECHIVALENT CU
ANALIZORUL GEM PREMIER 3000).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11 cartuse cu reactivi KIT REACTIVI COMPATIBIL SAU ECHIVALENT CU
ANALIZORUL GEM PREMIER 3000
Valoarea estimata fara TVA: 69, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 1000 lei, detalii in Documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - FONDUL UNIC NATIONAL al ASIGURARILOR SOCIALE de SANATATECJAS, Ministerul Sanatatii Publice, alte venituri.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Op. ec. au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un ctrct. semnat de partile asociate care va fi prezentat aut. ctrct., numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate;
- Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari in ultimii 3 ani. Se vor anexa recomandari de la cel putin 5 spitale utilizatoare ale produselor ofertate;
Ofertantul sa prezinte minim trei contracte onorate integral cu o valoare cel putin egala cu cea ofertata pentru produsele solicitate (in copie);
Furnizorul sa faca dovada instruirii de catre firma producatoare a cel putin 3 angajati ai firmei distribuitoare pentru suport tehnic-profesional. Furnizorul va asigura gratuit suport tehnic si profesional 24 ore din 24, 7 zile din 7.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de la producator tradusa (in copie legalizata);
Declaratie de conformitate CE pentru reactivi (in copie);
Certificate ISO atat pentru producator cat si pentru distribuitor (in copie);
Declaratie de conformitate CE pentru sistemul de recolta (in copie);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9037
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SF. PANTELIMON FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Admiterea se face doar pe baza de delegatie din partea operatorului economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460027, Email: [email protected], Fax: 0236460227
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SF. PANTELIMON FOCSANI, Serviciul Contencios
Adresa postala: str. Cuza-Voda nr. 50-52, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237232331, Email: [email protected], Fax: 0237622257
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer