Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE


Anunt de participare numarul 134352/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Adresa postala: ZORILOR, NR.1, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Punct(e) de contact: OANA GAMAN, Tel. +40 234362520, Email: [email protected], Fax: +40 234362698, Adresa internet (URL): http: //www.spitalmoinesti.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti;str. Zorilor, nr.1, Mun. Moinesti, Jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE, destinati utilizarii in Laboratorul clinic al spitalului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reactivi pentru analiza sange- Cantitatile sunt prevazute in mod detaliat in Caietul de sarcini, Capitolul I
Valoarea estimata fara TVA: 3, 007, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 2% din valoarea estimata- 60.147RON.Va fi platita in contul de virament RO26TREZ0635006XXX001116, Trez. Moinesti, cod fiscal 4278710 sau alte modalitati acceptate: - Un instrument de garantare emis de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, pentru obiectivul : Furnizare REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE - COD CPV 33696200-7 la Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti;str. Zorilor, nr.1, Mun. Moinesti, Jud. Bacau, pentru valoarea de 60.147, 00 lei si cu un termen de valabilitate de minim 90 zile de la data deschiderii ofertelor.In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa Formular 1 - Sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale.Conform Art. 86 alin. (6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Se va constitui numai in lei.In vederea respectarii prev. art. 88, alin. 2 din HGR 925 op. ec. vor prezenta un document in care vor preciza contul IBAN? pentru restituirea garantiei de participare in timp optim.In conditiile in care ofertantul depune contestatie la CNSCsi aceasta este respinsa, AC are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art 278' din OUG nr. 34/2006 actualizata si modificata, in cuantum de 6.787 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui sub forma de scrisoare bancara - Formular 2;Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului- verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/ sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art 181 din OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-se solicita Formularul nr. 3 completat .
Cerinta nr. 2
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010Completarea Formularului nr. 4Cerinta nr. 3
Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea Formularului nr. 5Cerinta nr. 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completarea Formularuluinr. 17 Cerinta nr. 1
Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.-Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza
Cerinta nr. 2
Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat:
. Aviz de functionare emis de MSP pentru activitatea de comercializare a produselor solicitate (copie legalizata);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani -se solicita: realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (incheiati) CA = 2 x valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 6.014.700 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2
Se prezinta cel putin un contract sau un nr. maxim de trei contracte (in copie)pentru produse similare, produse conform tabel din caiet de sarcini, (CAPITOLUL I, punctul1-Informatii generale ), valoarea unui contract trebuie sa fie de minim 3.007.350, 00 lei fara TVA.
Document constatator inital/final completat si semnat
Cerinta nr. 3
Prezentarea de mostre, fise tehnice, cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata. Mostreletrebuie sa fie prezentate cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
Cerinta nr. 4
Informatii referitoare la personalul de conducere
Cerinta nr. 5
- Declaratie de conformitate CE a produselor ofertate, conform cu Directiva 93/42/EEC, sau echivalent.
Cerinta nr. 6
-Ofertantul sa prezinte autorizatia de la Ministerul Sanatatii pentru service aparate sau un contract de service cu o firma autorizata de Ministerul Sanatatii
Informatii privind subcontractantii
Pentru indeplinirea criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspunderesemnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati).
In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare la primirea unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2012 13:00
Locul: Sediu Autoritate contractanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Adresa postala: MUN. MOINESTI, STR. ZORILOR, NR.1, Localitatea: MOINESTI, Cod postal: 605400, Romania, Tel. +40 234362520, Email: [email protected], Fax: +40 234362698
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer