Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi pentru analize de sange


Anunt de participare numarul 66795/21.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Adresa postala: Str. Tineretului, nr. 28, Localitatea: Roman, Cod postal: 611027, Romania, Punct(e) de contact: Lupu Liliana, Tel.0233-741917, Email: [email protected], Fax: 0233-741963
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BRM Terminal P. Neamt,
Adresa postala: b-dul Decebal, nr 35, bl 14, parter, 0233232390, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233232390, In atentia: d-nei Sorina Bulai, Fax: 0233232390
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM Terminal P. Neamt,
Adresa postala: b-dul Decebal, nr 35, bl 14, parter, 0233232390, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233232390, In atentia: Dna Sorina Bulai, Fax: 0233232390
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM Terminal P. Neamt,
Adresa postala: b-dul Decebal, nr 35, bl 14, parter, 0233232390, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233232390, In atentia: Dna Sorina Bulai, Fax: 0233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi pentru analize de sange
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia din incinta Laboratorului Clinic al Spitalului Municipal de Urgenta Roman
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- reactivi si consumabile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - max 2% din val. fiecarui lotgarantia de buna executie - 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul B1 din Sectiunea Formulare. in original
2. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-original saucopie legalizata
3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala - original sau copie legalizata4. Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului5.Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului-copie legalizataPentru persoane fizice/juridice straine:
-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident-copie legalizata(cu traducerea anexata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la data 31.12.2007-copie nelegalizata
-declaratii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
-Se vor anexa si 3 recomandari pentru fiecare lot pentru care se depune oferta-copie
-o declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare; - in original
-o declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; - in original
-Autorizatie de livrare original sau copie legalizata
-Certificat de inregistrare a reactivilor emis de Miniserul Sanatatii copie
-Certificat de inregistrare al reprezentantului autorizat emis de Miniserul Sanatatii, inclusiv pentru producatorii analizorului copie
-aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii - copie
-Certificat care atesta implementarea unui sistem de calitate ISO 9001, la ofertant si producator, ISO 13485 de la producator-copie nelegalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Doc. de atribuire se va procura de la BRM Terminal P. Neamt, bdul Decebal, nr 35, bl 14, parter, 0233232390, 250 lei fara TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2008 11:00
Locul: BRM Terminal P. Neamt, bdul Decebal, nr 35, bl 14, parter, 0233232390
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-reprez. pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal de Urgenta Roman, Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Tineretului, nr 28, Localitatea: Roman, Cod postal: 611027, Romania, Tel.0233741917, Fax: 0233741917
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer