Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE, REACTIVI DE LABORATOR, REACTIVI CHIMICI


Anunt de participare numarul 114799/31.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala:  Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700309, Romania, Punct(e) de contact:  BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0232/264266, In atentia:  ALINA IROD, Email:  [email protected], Fax:  0232/477309, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE, REACTIVI DE LABORATOR, REACTIVI CHIMICI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE MAGAZIE MATERIALE
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE, REACTIVI DE LABORATOR, REACTIVI CHIMICI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BILIRUBINA TOTALA-400
BILIRUBINA DIRECTA-200
ASPARTAT AMINO TRANSFERAZA (TGO)- AST-500
ALANINAMINOTRANSFERAZA-ALT(TGP)-500
ALFA AMILAZA-300
CPK (CREATIN KINASA)-200
Urini control valori normale-3
URINI PTR. CONTROL VALORI PATOLOGICE-3
Stripuri urina -1
SOLUTIE DE SPALARE *100-1CREATININA-1500
MAGNEZIU-1000
FOSFOR-100
PROTEINETOTALE-500
CALCIU TOTAL-500
GLUCOZA-1000
UREE -500
PROTEINA C REACTIVA(CRP)-70ANTICORPI ANTI STREPTOLIZINA O (ASLO)-50
LDH (LACTAT- DEHIDROGENASE)-200
FOSFATAZA ALCALINA (ALP)-200
FIER FEROZINA (IRON FERROZINE)-200
ACID URIC-250
sistemul lichid-1
Colesterol-1000
Trigliceride-1000
Cupru-200
Lipaza-200
HDL-COLESTEROL-1
LDL-COLESTEROL-1
HDL-LDL-calibrator-1
Ser control nivel normal ptr. lipide-1
Ser control nivel patologic scazut ptr. lipide-1
Ser control nivel patologic crescut ptr. lipide-1
HEMOGLOBINA GLICOLIZATA-1
Calibrator HbA1& Hb-1
Control HbA1& Hb, nivel 1-1
Control HbA1& Hb, nivel 2-1
DEPROTEINIZANT COBAS-1
Valoarea estimata fara TVA: 14, 854.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DEFALCATA PE LOTURI IN CAIETUL DE SARCINI SI IN ANEXA B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat Autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P- copie valabila la data procedurii- Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala ? copie valabila la data procedurii- Certificat de atestare fiscala eliberat de Consiliul Judetean Iasi ? Serviciul Fonduri Speciale si Executori Creante Bugetare
( operatorii economici care au sediul in alt judet , decat judetul Iasi dar nu au puncte de lucru in judetul Iasi vor depune o declaratie pe proprie raspundere; operatorii economici care au sediul in alt judet , decat judetul Iasi dar au puncte de lucru in judetul Iasi au obligatia de a prezenta acest certificat)
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?formular 6
- Certificat de inregistrare emis de O.R.Cexperienta similara ? formular 4 din sectiunea IV
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale ? formular 3 din sectiunea IV
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara ? formular 4 din sectiunea IV- distribuitor autorizat al produselor
-Avizul Ministerului Sanatatii pentru produsele ofertate/directive CE ? copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1212-24.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2011 18:00
Locul: seap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria" Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala:  str.Vasile Lupu nr. 62, Localitatea:  iasi, Cod postal:  700309, Romania, Tel. 0232264266, Email:  [email protected], Fax:  0232477309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2011 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer