Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - reactivi pentru analize de sange; reactvi de laborator;reactivi chimici;truse diagnosticare


Anunt de participare numarul 114810/31.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala:  Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700309, Romania, Punct(e) de contact:  birou achizitii publice, Tel. 0232/264266, In atentia:  alina irod, Email:  [email protected], Fax:  0232/477309, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reactivi pentru analize de sange; reactvi de laborator;reactivi chimici;truse diagnosticare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul clinic de urgenta pentru copii sf maria
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reactivi pentru analize de sange; reactvi de laborator;reactivi chimici;truse diagnosticare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33141625-7-Truse de diagnosticare (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TGO-AST2
ALT-TGP2
Amilaza ALFA3
Bilirubina directa1
Bilirubina Totala(TBIL)2
CO2 TOTAL (REZERVA ALCALINA)7
Creatinin-Kinaza(CK-NAC)1
Creatinina1
Gamma Glutamiltransferaza(GGT)1
Glucoza (GLU)2
LD LACTATE Lactat dehidrogenaza(LDH)1
Magneziu8
Fosfor1
IRON-(FIER)6
Proteine totale6
ACID URIC1
Uree5
Trigliceride1
REACTIV DOZARE AMONIAC1
ASLO10
CRP1
IMUNOGLOBULINE IgA2
IMUNOGLOBULINE IgG2
IMUNOGLOBULINE IgM2
IMUNOGLOBULINE IgE2
TIBC(capacitate totala de legare a fierului)1
Solutie acida2
Solutie spalare nr. 1-6
Solutie spalare nr. 2-3
Solutie salina1
SOLUTIE DE SPALARE C1-1
Ser control nivel normal 20
Ser control nivel patologic 20
Ser Control Pentru Amoniac-Valori Normale1
Ser Control Pentru Amoniac-Valori Scazute1
Ser Control Pentru Amoniac-Valori Crescute1
Control proteine specifice nivel normal- NIVEL 1-2
Control proteine specifice nivel patologic scazut-2
Control proteine specifice nivel patologic crescut- NIVEL 3-2
Control biochimie urinara nivel normal1
Control biochimie urinara nivel patologic1
ISE calibrator A5
ISE calibrator B1
ISE SOLN WASH 2
Calibrator pentru dozare amoniac1
Calibrator ASLO 1
Calibrator CRP 1
Calibrator multiparametru pentru imunoglobuline IgA, IgG, IgM-1
Calibrator pentru imunoglobuline IgE, 1
Multicalibrator1
Valoarea estimata fara TVA: 74, 170.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare este detaliata pentru fiecare lot in parte in caietul de sarcini SI IN SECTIUNEA VI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat Autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea- Formularul 1 din Sectiunea IV- original
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Formularul 2 din Sectiunea IV- original
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P- copie valabila la data procedurii- Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala ? copie valabila la data procedurii- Certificat de atestare fiscala eliberat de Consiliul Judetean Iasi ? Serviciul Fonduri Speciale si Executori Creante Bugetare
( operatorii economici care au sediul in alt judet , decat judetul Iasi dar nu au puncte de lucru in judetul Iasi vor depune o declaratie pe proprie raspundere; operatorii economici care au sediul in alt judet , decat judetul Iasi dar au puncte de lucru in judetul Iasi au obligatia de a prezenta acest certificat) copie valabila la data procedurii-- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?formular 6- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ? copie valabila la data procedurii ? copie valabila la data procedurii
- Certificat de inregistrare emis de O.R.C. - copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale ? formular 3 din sectiunea IV ? original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara ? formular 4 din sectiunea IV ? original- Avizul Ministerului Sanatatii pentru produsele ofertate/directive CE (pentru utilizarea reactivilor ofertati cu modelul de analizor RxImola ) ? copie- document edificator care va face dovada acreditarii conform standardelor ISO 9001 :2001, SR OHSAS 18001 :2008, SR EN ISO 14001 :2005 original sau copie legalizata.-producator acreditat conform standardului ISO 13485:2003 pentru productia de reactivi de diagnostic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1311-26.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2011 18:00
Locul: seap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE DEPUN LA CNSC IN TERMEN DE 5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria" Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala:  str.Vasile Lupu nr. 62, Localitatea:  iasi, Cod postal:  700309, Romania, Tel. 0232264266, Email:  [email protected], Fax:  0232477309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2011 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer