Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI PENTRU ANALIZE RAPIDE DE SANGE


Anunt de participare numarul 104771/26.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  72435, Romania, Punct(e) de contact:  Iliescu Elena, Tel. 021.318.35.58, Email:  [email protected], Fax:  021.318.35.63, Adresa internet (URL):  www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutul Oncologic Bucuresti
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI PENTRU ANALIZE RAPIDE DE SANGE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 110, 700 si 424, 350RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet reactivi compatibili cu analizorul portabil automat de gaze , electroliti si hematocrit ABL 77, contracte subsecvente atribuite in baza acordului cadru. Pachetularein componenta reactivi , calibratori si consumabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime precizate in caietul de sarcini sunt mentionate pentru a da o dimensiune asupra anvergurii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
Pe baza preturilor unitare prevazute in acordul cadru se va determina pretul fiecarui contract subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 110, 700 si 424, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, constituita in suma fixa conform documentatia de atribuire-ConformHG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PRIMITE DE LA CASMB IN BAZA CONTRACTULUI INCHEIAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii Fiscale catre bugetul de stat, in original sau copie legalizata.b) Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala, care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale, in original sau copie legalizata, Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la proceduraCertificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - C.U.I
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-Formular4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani si tabel anexa??Experienta similara? conf. -Declaratiepe propria raspundere privind compatibilitatea/echivalentaproduselor din interiorul lotului cu specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini -semnata si stampilata.-Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul sifurnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO, sau echivalent - valabil la data deschiderii ofertelor copie semnata si stampilata.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora conform Formularului 10 si tabel anexa-documente emise de producator (documentatie tehnica) in vederea stabilirii specificatiilor tehnice ale produsului conform caietului de sarcini Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii - certificate de calitate a produselor ? in conformitate cu normele europene ? copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale / marca ?CE? sau echivalent ? copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
depunere de mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2010 18:00
Locul: Sediul Institutul Oncologic Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006ACTUALIZAT 5ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  022328, Romania, Tel. 0212271200, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2010 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer