Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi pentru analizele de sange


Anunt de participare numarul 148914/18.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL PLOIESTI
Adresa postala: Str. Ana IpatescuNr.59, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100337, Romania, Punct(e) de contact: Silviu Georgescu, Tel. +40 244523904, Email: [email protected], Fax: +40 244596272, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi pentru analizele de sange
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Ploiesti, str. Ana Ipatescu, nr. 59, Ploiesti, judetul Prahova.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 128, 480RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Vor fi 8 contracte subsecvente ( cate un contract subsecvent la trei luni).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi pentru analizele de sange.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Cantitatile minimesunt a opta parte din componenta fiecarui lot. 2.Cantitatile maxime sunt loturile complete.
In caietul de sarcini sunt trecute cantitatile maxime ale reactivilor care intra in componenta fiecarui lot.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 128, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
L1=6285 RON; L2=2016 RON; L3=495 RON; L4=10060 RON; L5=12432 RON.Cursul de referinta considerat pentru echivalenta GP depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data de anterioara datei limita de depunere a ofert.cu 3zile.Perioada de valab. a GP. este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.GP se constituie prin: instr.de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau de o societ.de asigurari, care se prezinta in original in cuantum si ptr.perioada prevazuta, prin virament bancar(OP vizat de banca), cont RO37TREZ5215041XXX000260 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal 2844227.Conf.art.86-88 din HG925/2006 modificata de Hot.834/2009.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioade de valabilitate a ofertei. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica, in baza art.36 coroborat cu art.17, alin3) din HG 1660/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului /ofertantului ? art. 182 din OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Dumitru Mihaela Carmen-manager, Ec. Butaru Gabriela-director financiar contabil, Ing.Georgescu Silviu-sef serv.Achizitii- Administrativ, Sing.Nitulescu Claudia- compartiment Achizitii, Jr.Sandu Andrei-Oficiul juridic.Cerinta Obligatorie: prezentare formular.Declaratii privind eligibilitatea, potrivit art. 180 coroborat cu art. 46 din OUG nr. 34/2006Cerinta Obligatorie: prezentare formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Cerinta Obligatorie: prezentare formular.Certificat de atestare fiscala, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.c), din OUG nr.34/2006 si conform Ordinului 509/2011.Cerinta Obligatorie: Prezentare certificate fiscale, in original sau copie ?conform cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Declaratie pe proprie raspundere care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010 art.1 Cerinta obligatorie: prezentare formular: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? art. 183 din OUG 34/2006Certificat constatator.Persoane juridice/fizice romaneCerinta Obligatorie: Certificat constatator (in original sau copie legalizata), eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate pentru care se face ofertarea, va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte au preturi egale si sunt clasate pe acelasi loc, modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal, consta in solicitarea de clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Clasamentul se va face conform ierarhizarii, in urma reofertarilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele sunt acelea prevazute la art. 256 indice2, din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Spitalului Municipal Ploiesti
Adresa postala: Str. Ana Ipatescu, nr. 59, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100337, Romania, Tel. +40 523904, Email: [email protected], Fax: +40 596272
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2014 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer