Licitatie Publica - REACTIVI PENTRU ANALIZOARELE TIP CELLTAK MEK 6318 si 8222 SAU ECHIVALENT
Anunt de participare numarul 144329/14.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Adresa postala: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Punct(e) de contact: TEREZA ION, Tel. +40 2237192/+40 0318059301, Email: [email protected], Fax: +40 2231480, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI PENTRU ANALIZOARELE TIPCELLTAK MEK 6318 si 8222 SAU ECHIVALENT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.N.G.G.?Ana Aslan? Bucuresti, in locatia din str. Caldarusaninr.9, sect.1 ? magazia de reactivi
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 297, 336 si 669, 552RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele vor fi incheiate in functie de resursele bugetare alocate cu aceasta destinatie si in functie de necesitatea autoritatii contractante lunar sau trimestrial, valoarea contract subsecvent este de 83.694, 00 LEI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de reactivi de laborator compatibile cu analizoarele de tipCELLTAK MEK, necesare analizelor de hematologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime pentru un contract subsecvent:
1.CLEANAC3 minim 18 litri ? maxim 36 litri2.HEMOLINAC3 minim 12 litri ? maxim 21 litri
3.ISODIN3 NK minim 15 bid/ 20litri ? maxim 30 litri
4.CLEANAC5 minim 3 bid/5 litri ? maxim 9 bid/5 litri5.HEMOLINAC5 minim 6 litri ? maxim 15 litriCantitatile minime si maxime pentru Acord Cadru pentru 24 de luni:
1.CLEANAC3 minim 144 litri ? maxim 288 litri2.HEMOLINAC3 minim 96 litri ? maxim 168 litri
3.ISODIN3 NK minim 120 bid/ 20litri ? maxim 240 litri
4.CLEANAC5 minim 24 bid/5 litri ? maxim 72 bid/5 litri5.HEMOLINAC5 minim 48 litri ? maxim 120 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 297, 336 si 669, 552RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare din valoarea maxima estimata este de 6.695, 52RONvalabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform art. 278¹ ali.1 lit.b) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.339, 55 lei fara TVA.Garantia de participare se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii conf.art.5 Ordin Presedinte ANRMAP 509/2011 in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante in original, inainte de data limita de depunere a ofertelor, precum si in SEAP conf.art.18 din HG 1660/2006. Valoarea de referinta pentru oferta in lei = curs mediu BNR din 21.05.2013Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Garantia de buna executie a contractului subsecvent este de 5% din valoarea contractului subsecvent, in conf. cu art 89 din HG 925/2006. Aceasta se poate constitui conf. art 90 alin (1) HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - original scanata si semnata electonic.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - original scanata si semnata electonic.
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - original scanata si semnata electonic.
4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original scanata si semnata electonic.
5.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original scanata si semnata electonic.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - original scanata si semnata electonic.
7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 ? originalPersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire:
Manager Dr. Bogdan Paltineanu;
Director economic Ec. Elena Nituica
Sef Birou Achizitii Publice Ec. Tereza IonAvocat Claudiu Constantinescu-DanSef Birou Financiar Ec. Corina DumitruMedic sef Lab. clinice Dr. Crina Amalia CarazanuBiroul Aprovzionare merc.Virginia StoenescuSe va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator conform Ord.170/2012 (daca este cazul) - original scanata si semnata electonic.
Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic (original, copie legalizata, sau copie copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), din care sa rezulte: - codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru- adresa actuala
-obiectul de activitate al societatii
- numele asociatilor
- original scanata si semnata electonic.
2. Persoane juridice / fizice strainevor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere,
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere) -original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, scanata si semnata electonic.
Nota: Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, tert sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.
3. Autorizatia sanitara de functionare emisa de M.S. sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta pentru activitatea de import, comercializare si depozitare a produselor care fac obiectul prezentului contract, reactivi si consumabile conform prevederilor Legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004 - original, copie legalizata scanata si semnata electonic.
Nota: autentificarea prezinta acea activitate de constatare facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea documentului
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, consortiu sau sustinator, daca este cazul.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani ? original scanata si semnata electonic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Listei privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani - Prezentarea de : document constatator /documente/ recomandari care sa confirme livrarea. ? copie scanata a originalului si semnata electonic.
1.ISO 9001/2008 sau echivalent? (copie legalizata, valabil la data limita de depunere a ofertelor) - original scanata si semnata electonic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Completarea si prezentarea Formularului specific1.ISO 9001/2008 sau echivalent? (copie legalizata, valabil la data limita de depunere a ofertelor) - original scanata si semnata electonic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice(SEAP)a)Elementul ofertei care va face obiectul procesului de ofertare: Se liciteaza pretul total lei fara TVA. b)Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1)Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA -Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA ?Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA -Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU -Se va utiliza pasul de licitatie: NU c)Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: 1)- licitatia electronica 1 runda; 2) - licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; 3) - durata rundei este de 1 zi;In cazul ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita depunerea la o data ulterioara, a unor noi propuneri financiare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4908/15/05/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic isi asuma riscurile pe care le implica transportul materialelor si substantelor (reactivi) utilizand mijloace de transport proprii pana la Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan? cu sediul in Bucuresti, str. Caldarusani, nr.9 sector 1.Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite conform Anexei nr.2 din Ordinul 509/2011 ANRMAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256.2din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.N.G.G. ANA ASLAN
Adresa postala: str.Caldarusaninr. 9, sect. 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Tel. +40 2237192, Fax: +40 2231480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2013 19:59