Licitatie Publica - Reactivi pentru analizorul TRIAGE METER PRO
Anunt de participare numarul 139332/02.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261427259, In atentia: RADU ROMANA, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi pentru analizorulTRIAGE METER PRO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spital judetean de urgenta Satu Mare, str.Prahova nr.1, la magazia spitalului situata la subsolul cladirii
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 426, 600 si 550, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: .Primul contract subsecventse va incheia la finalizarea procedurii si va fi valabil panain 31.12.2012, al doilea in 01.01.2013, al treilea in 01.01.2014, al patrulea in 01.01.2015, pana la finalizarea acordului cadru.Val max a unui ctr.sub este 183600 lei, dar precizam ca nu putem sti data exacta in care se va primi fila de buget prevazuta pentru aceste produse
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord Cadru de furnizare ?Reactivi pentru analizorulTRIAGE METER PRO ?Cantitatileminimeestimate precum si cantitatile maxime estimate care ar puta face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru /lot sunt: LOT 1-Reactivi pentru determinari markeri cardiaci in regim de urgenta -SOB(Shortness of Breath)- cantit.min.60cantit.max.72
LOT.2-Reactivi pentru determinari toxicologice in regim de urgenta: cantit.min.12cantit.max.24Frecventa atribuirii contractelor subsecvente: CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA IN FUNCTIE DE BUGETUL SPITALULUI.Primul contract subsecvent se va incheia incepand cu data semnarii acordului cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1-Reactivi pentru determinari markeri cardiaci in regim de urgenta -SOB(Shortness of Breath)- cantit.min.180 cantit.max.216
LOT.2-Reactivi pentru determinari toxicologice in regim de urgenta: cantit.min.36cantit.max.72
Valoarea estimata fara TVA: intre 426, 600 si 550, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat pentru UPU si SMURD, buget de laCasa de Asiguraride Sanatate Satu Mare , pentru spital .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF -in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata.
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, valabilla termenul limita de primirea ofertelor , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va mentiona cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul cifrei de afaceriglobala , prin raportare la cursul mediu bnr sau eu.europa.budgetIn cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de conformitateconformDirectivei 93/42/EECpentru dispozitive medicale , modificata conform MDD 2007/74 (HG 54/29.01.2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale) sau autorizatii din care sa rezulte ca materialele sanitare sunt in conformitate cu standardele europene, in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
Prezentarea obligatoriede mostre pentru fiecare produs pentru care se depune oferta (gratuit). Mostrele seambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii: denumirea ofertantului, denumirea produsului si nr lotului? mostre pentru Procedura LicitatieDeschisa?Reactivi pentru analizorulTRIAGE METER PRO ? .data................................, ora .......................
La deschiderea ofertelorse va analiza doar o mostra din fiecare produs urmand ca a doua mostra ? contraproba ? sa fie sigilata si depozitata in magazia spitalului.
Solicitam aceste mostre pentru dovedirea capacitatii tehnice si/ sau profesionale a operatorilor economici si nu pentru eliminareaofertantilor .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14156/10.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2012 10:00
Locul: Spital Judetean de Urgenta Satu Mare, str.Prahova nr1, Sala de sedinte a Serviciului Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti legal ai ofertantilor participanti la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenulde exercitare a cailor de ataceste de 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta , pecarecontestatarulil considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Spital judetean de urgenta Satu Mare, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spital.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2012 08:24