Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - reactivi pentru anlize sange; reactivi chimici; reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 114726/28.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala:  Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700309, Romania, Punct(e) de contact:  birou achizitii publice, Tel. 0232/264266, In atentia:  alina irod, Email:  [email protected], Fax:  0232/477309, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reactivi pentru anlize sange; reactivi chimici; reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul clinic de urgenta pentru copii sf maria
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reactivi pentru anlize sange; reactivi chimici; reactivi de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ANTIGEN HBs (metoda calitativa)7
Ag/Ac HBemetoda calitativa2
ANTICORPI ANTIHELICOBACTER PYLORI IgG (metoda cantitativa)7
ANTICORPI ANTI HCV (metoda calitativa )5
ANTICORPI HDV(metoda calitativa)1
Ac.anti CMV IgM (metoda calitativa)7
Ac.anti CMV IgG (metoda cantitativa)7
ANTICORPI ANTITOXOPLASMA GONDII IgG (metoda cantitativa)7
ANTICORPI ANTITOXOPLASMA GONDII IgM (metoda calitativa)7
ANTICORPI ANTI VEB IGM (VIRUS EPS TEIN BARR)- METODA CALITATIVA6
ANTICORPI ANTI VEB IGG (VIRUS EPS TEIN BARR)- METODA CANTITATIVA7
TSH- metoda cantitativa 4
ANTICORPI ANTINUCLEARI 300
Factor reumatoid 400
RPR 500
FREE T4(metoda cantitativa4
SER DE CONTROL INTERN NORMAL SI PATOLOGIC(scazut si crescut) PENTRU TSH, FREE T4 SI ANTICORPI ANTIH. PYLORI IgG 9
RINSE SOLUTION 600ML PENTRU APARATUL ABL FLEX4
Valoarea estimata fara TVA: 26, 608RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare este detaliata pentru fiecare lot in parte in caietul de sarcini SI IN SECTIUNEA VI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat Autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achiziti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea- Formularul 1 din Sectiunea IV
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Formularul 2 din Sectiunea IV
-Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala ? copie valabila la data procedurii- Certificat de atestare fiscala eliberat de Consiliul Judetean Iasi ? Serviciul Fonduri Speciale si Executori Creante Bugetare
( operatorii economici care au sediul in alt judet , decat judetul Iasi dar nu au puncte de lucru in judetul Iasi vor depune o declaratie pe proprie raspundere; operatorii economici care au sediul in alt judet , decat judetul Iasi dar au puncte de lucru in judetul Iasi au obligatia de a prezenta acest certificat)
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?formular 6
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale - formularul 3 din sectiunea IV
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara ? formular 4 din sectiunea IV- distribuitor autorizat al produselor
-Avizul Ministerului Sanatatii pentru produsele ofertate/directive CE ? copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2011 18:00
Locul: birou achizitii publice-seap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE DEPUN LA CNSC IN TERMEN DE 5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria" Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala:  str.Vasile Lupu nr. 62, Localitatea:  iasi, Cod postal:  700309, Romania, Tel. 0232264266, Email:  [email protected], Fax:  0232477309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer