Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi pentru detectia maladiilor transmisibile prin sange


Anunt de participare numarul 87644/01.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala: Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA HOINARESCU, Tel.031.425.12.39, Email: [email protected], Fax: 3191779, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi pentru detectia maladiilor transmisibile prin sange
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul INHT - si sediul centrelor de transfuzie judetene si al municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 31, 662, 757.01 si 63, 325, 514.01RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeaza 8 contracte subsecvente , (cate un contract subsecvent la 3 luni)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi pentru detectia maladiilor transmisibile prin sange: HIV, HTLV, HBs, HCV, Sifilis
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cant. min. -Cant. max.
Lot 1 :1.134 - 2.268
Lot 2 :486 -972
Lot 3 :18 -36
Lot 4 :18 -36
Lot 5 :1.208 - 2.415
Lot 6 :518 - 1.035
Lot 7 :1.124 - 2.247
Lot 8 :482 -963
Lot 9 :1.166 - 2.331
Lot 10:500 -999
Lot 11:1.050 - 2.100
Lot 12:1.830 - 3.660
Valoarea estimata fara TVA: intre 31, 662, 757.01 si 63, 325, 514.01RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
g.particip 1% , se constit. prin virament bancar sau printr-un instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig Val -anexa B.G.buna exec.: 5% din val. contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea2.declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura.3.declaratie privind inexistenta starii de faliment.4.Certificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschiderii ofertelor.5.Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la data deschiderii ofertelor.6.certificat constatator emis de ONRC-nu mai vechi de 30 de zile.7.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C copie simpla.8.Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. -copie simpla.9.Autorizatie de participare la licitatia deschisa , de la producator, valabila la data organizarii licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia financiar-contabila(Bilantul financiar contabil 31.12.2007 si 31.12. 2008), vizat DGFP- copie .2. Fisa de informatii generale- in original.3.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului sa fie cel putin egala cu dublul valorii fara tva, a celui mai mare contract subsecvent, aferent lotului/loturilor pentru care se depune oferta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nivelminim .Lot 1:301.570, 30 ronLot 2:134.216, 20 ronLot 3:48.604, 96 ronLot 4:50.998, 42 ronLot 5:469.325, 06 ronLot 6:211727, 36 ronLot 7:3.470.440, 94 ronLot 8:1.561.203, 56 ronLot 9:6.318.187, 16 ronLot 10:2.840.629, 02 ronLot 11:268.495, 50 ronLot 12:155.980, 06 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat/e emis/e de un organism notificat care sa ateste ca producatorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu urmatoarele stardarde : iso 9001 sau echivalent - copie legalizata in tara de origine.2. Certificat emis de un organism de certificare care sa ateste ca furnizorul a plementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul iso 9001 copie .3.Certificare CE se va depune o copie autentificata de producator(prin declaratie pe propria raspundere)dupa notificarea facuta de agentia autorizata in baza careia producatorul si-a intocmit declaratia de conformitate si si-a marcat produsul.4.Certificat de inregistrare sau notificare , eliberat de MSP- copie simpla.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S29-042288 din 12.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2009 11:00
Locul: Sala de curs etaj 4 Inst National de Hematologie Transfuzionala
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei, Nr. 106- 111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/332.11.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
departamentul resurse umane
Adresa postala: Str. C. Caracas, Nr. 2-8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Tel.021/425.12.39, Fax: 021/319.17.18
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2009 07:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer