Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi pentru detectia simultana a anticorpilor anti HTLV I si anti HTLV II


Anunt de participare numarul 109719/19.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala:  Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Punct(e) de contact:  ROSIN AUREL MARC ANDREI, Tel. 031.425.12.39, Email:  [email protected], Fax:  3191779, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Instituie Publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi pentru detectia simultana a anticorpilor anti HTLV I si anti HTLV II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Centrelor Judetene de Transfuzie si cel al Institutului National de Hematologie Transfuzionala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare Reactivi pentru detectia simultana a anticorpilor anti HTLV I si anti HTLV II
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala HTLV I si HTLV II - 90 kituri
Valoarea estimata fara TVA: 734, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 7.340, 00 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea -formularul nr.2 valabila la data deschiderii ofertelor-original .2. Delaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura- formularul 12 -original
3. Declaratie privind neincadrarea in artivolul 181 al ordonantei de urgenta 34/2006 valabila la data deschideriii ofertelor-formularul4. Certificat eliberat Directia Generala Finante Publice ? valabil la data deschiderii ofertelor ? copie legalizata
5. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei? valabil la data deschiderii ofertelor- copie legalizata
6.Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului-nu mai vechi de 30 de zile- copie legalizata.7. Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul National Registrul Comertului (CUI) copie simpla.Cerinta obligatorie: Punctul 2 de la persoane juridice/fizice romane , se inlocuieste cu documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia financiar-contabila(Bilantul financiar contabil 31.12.2008 , vizat de Directia Generala Finanate Publice ? copie si Bilantul financiar contabil la 31.12.2009, vizat Oficiul National Registrul Comertului - copie .2.Fisa de informatii generale -formularul nr 4-orginal
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent contractului sa fie cel putin egala cu valorea (fara tva) , a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Val. min. -734.400, 00 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Aviz de functionare a ofertantului pentru activitati de import , comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale de unica utilizare, eliberat de Ministerul Sanatatii .-copie simpla.2. Certificat CE3.Certificat de inregistrare la Ministerul Sanatatii a produselor ofertate, eliberat anterior datei de 30.01.2007 si valabil cel putin pana la aceasta data, sau notificare la Ministerul Sanatatii a produsului ofertat.
4. Certificat/e emis/e de un organism notificat care sa ateste ca producatoul a implementat un sistem de management al calitatii in conf. cu urm. standarde: ISO 9001 sau echivalent. -copie
5. Certificat emis de un organism notificat care sa ateste ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conf. cu urm. standarde: ISO 9001-copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 18:00
Locul: Institutul National de Hematologie Transfuzionala - Departament Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str, Stavropoleos Nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str.sos Oltenitei nr. 106-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/3321188, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Resurse Umnane
Adresa postala:  Str. C. Caracas, Nr. 2-8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Tel. 031/425.12.39
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2010 17:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer