Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI PENTRU LABORATOR


Anunt de participare numarul 130093/13.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala:  STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430031, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU CUDRICI, Tel. 0262-275904, Email:  [email protected], Fax:  0262-275904, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI PENTRU LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DR. CONSTANTIN OPRIS -BAIA MARE , STR. GEORGE COSBUC NR.31
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 709, 513RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REACTIVI ANALIZORELISAREACTIVI PENTRU IMUNOHEMATOLOGIEREACTIVI APARAT KONELAB 30i si 60iREACTIVI PENTRU ANALIZORUL LAB U MAT /LABUREADER (analiza urinii)
REACTIVI ANALIZOR IMULITE
REACTIVI PENTRU APARAT COAGULARE ACL-700
REACTIVI ANALIZOR THROMBOTIMER SI TROMBOLYZER COMPACT X
GEL ELECTROFOREZA DE PROTEINE PENTRU DENSITOMETRU DVSE-SEBIA si SEBA PHORESIS (Hydragel protein K20 )
MEDII DE CULTURA, ANTIBIOGRAMA PENTRU MICROBIOLOGIE
DISCURI PENTRU ANTIBIOGRAMA-MICROBIOLOGIE
ACCESORII BACTERIOLOGIE-DIAGNOSTIC BACTERIOLOGIE
SERURI AGLUTINANTE PENTRU DIAGNOSTIC BACTERIOLOGIC
SERURI AGLUTINANTE PENTRU DIAGNOSTIC BACTERIOLOGIC-SERURI PENTRUSALMONELLA ENTERITIDIS
SERURI AGLUTINANTE PENTRU DIAGNOSTIC BACTERIOLOGIC ?PENTRUSHIGELLA DIZENTERIAETULPINI DE CONTROL PENTRU CONTROLUL INTERN DE CALITATE ALDIAGNOSTICULUI BACTERIOLOGIC
DIAGNOSTIC BACTERIOLOGIC: TESTE RAPIDE, MEDII CROMOGENETESTE RAPIDEVACUTAINERE
MEDII DE CULTURA PENTRU HEMOCULTURI
PIPETE AUTOMATE SI CONSUMABILE
REACTIVI ANALIZOR HEMATOLOGIE. MINDRAY BC 5500
REACTIVI ANALIZOR HEMATOLOGIE. MINDRAY BC 3200
INDICATORI DE STERILIZARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM SECTIUNII II. DIN CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 709, 513RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
336 LEI-LOT I;36 LEI-LOT II;6863 LEI-LOT III;292 LEI-LOT IV;1718 LEI-LOT V;1320 LEI-LOT VI.835 LEI-LOT VII;141 LEI-LOT VIII;2359 LEI-LOT IX;960 LEI-LOT X;495 LEI-LOT XI;174
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata pe propria raspundereDeclaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006, Declaratia pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordatacu regulile de concurenta.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat. Aceste certificate vor atesta plata datoriilor pana la 30.07.2011.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE.Vor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CE.Mostre: 1 bucata din fiecare produs oferit .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2011 09:50
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2011 10:00
Locul: BIROUL ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTATI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA SECTIA CONTENGIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  PIATA STEFAN CEL MARE NR. 1, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN
Adresa postala:  STR. GEORGE COSBUC, NR.31, Localitatea:  BAIA MARE, Cod postal:  430031, Romania, Tel. 0262 275340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2011 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer