Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBIL 100% SAU ECHIVALENT CU APARATUL FUJI DRI-CHEM 4000- i


Anunt de participare numarul 147894/13.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: NEMES ROMEO, Tel. +40 262205100-2114, Email: [email protected], Fax: +40 262275904, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBIL 100%SAU ECHIVALENT CU APARATUL FUJI DRI-CHEM 4000- i
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS"-BAIA MARE, STR.GEORGE COSBUC, NR.31
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 767, 537 si 3, 070, 148RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: FRECVENTA/CALENDARUL DE ATRIBUIRE A CONTRACTELOR SUBSECVENTE PRECUM SI VALORILE ESTIMATE SINT PREZENTATE DETALIAT IN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696400-9 - Reactivi izotopici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CANTITATILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 767, 537 si 3, 070, 148RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantii care depun oferte vor afisa OBLIGATORIU in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3). Garantia de participare va fi trimisa si in original de catre toti operatorii economici care depun oferta la adresa mentionata mai jos In cazul in care, din motive tehnice imputabile SEAP, nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta ??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, de Luni ?Vineri intre orele 7-15, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii: ?LICITATIE DESCHISA REACTIVI??.. ?impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE INAINTE DE TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE AL OFERTELORprecizata in Anuntul de participare.-Se solicita garantie de participare in valoare totala de 36842 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: prin scrisoare de garantie bancara ;In numerar, prin depunere la casieria spitalului;prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594;prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari.De asemenea si conform art. 87, alin. (1) lit.a si c. din HG 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.Cursul leu/valuta care trebuie avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare este : -curs B.N.R la data publicarii Anuntului de participare. -Se solicita garantie de buna executie de 3 % care se aplica pe valoarea contractului subsecvent incheiat fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se va emite de catre o banca din Romania sau de catre o banca care are corespondent in Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitate-completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din Anexa Modele de formulare
Cerinta nr. 2
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 din OUG 34/2006- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3 din Anexa Modele de formulare
Cerinta nr. 3
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea :
Ec.Pintea Sorina-ManagerEc.Checiches Marcela-Director financiar contabil
Dr.Roman Dan-Medic Primar Medicina de urgenta-Sef sectie
As.Pr.Prelucan Florina-As. Sef.UPU
Ec. Ing. Maar Gabriela ?Sef Birou Achizitii Publice
Jr. Horgos Alize-Birou Legislativ
Ing. Nemes Romeo- Birou Achizitii Publice
Ec.Ing. Santa Ionel ? Birou Achizitii Publice
Ec.Lupu Andreea? Birou Achizitii Publice
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010.Se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Anexa Modele de formulare.
Cerinta nr.5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul consolidat al statului.Certificate fiscale care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr.1
Avizul de functionare, eliberat de MinisterulSanatatii conform Legii
176/2000 privind dispozitivele medicale, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentele de calificare se depun in SEAP.
Cerinta nr.2
Certificatulconstatator
eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului -se solicita acest document pentru evitarea aparitiei conflictului de interese avand in vedere prevederile ART. 69^1/ din OUG 34/2006. Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila, certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului.Documentele de calificare se depun in SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE.
Cerinta nr. 2
Mostre: 1buc
Se va prezenta o mostra din fiecareprodus ofertat(BUC., KIT etc.)
Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se pastreze ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Declaratie emisa de catre un organism abilitat de lege.Vor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CE.Documentele de calificare se depun in SEAP.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Se va trasmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURA SpitaluluiJudetean de Urgenta ?Dr. Constatin Opris?Baia Mare, str. George Cosbuc, nr. 31, deLuni-Vineri intre orele 7.00-15.00, in plic inchispe care se va mentiona titlul procedurii: ?MOSTRE PENTRU LICITATIE DESCHISAONLINE REACTIVI SI CONSUMABILECOMPATIBIL 100% SAU ECHIVALENT CUAPARATUL FUJI DRI-CHEM 4000-I? impreunacu inscriptia ?A NU SE DESCHIDE INAINTEDE TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE ALOFERTELOR precizata in Anuntul departicipare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Documentatia de atribuire este afisata in SEAP, www.e-licitatie.ro-Acordul cadru se va incheia cu maxim 5 operatori economici.-Modalitatea de departajare a ofertantilor clasati pe primul loc cu preturi egale se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite raspunsul lor online(In SEAP), iar pentru ofertantii clasati pe locurile 2-5 se va solicita reofertare pe fiecare loc in parte pana la limita ofertei clasate pe locul anterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termenele prevazute conform art. 256^2 din OUG 34/2006, alin. (1) persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC, NR.31, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430031, Romania, Tel. +40 262275340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2013 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer